شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کمان اره

کمان اره با شکلی متفاوت از اره های معمولی برای برش دادن ساخته شده است.

ابزارکمان اره چیست؟

کمان اره دارای تیغه‌ای باریک است که در یک کلاف فلزی قرارمی‌گیرد. از این کمان برای برش آهن، لوله‌های آهنی، سطوح فلزی، پروفیل، پلکسی گلس، صفحات پلاستیکی و برش صفحات فشرده و نازک و ام دی اف (MDF) استفاده می‌شود.کمان اره چوب که با دارا بودن دندانه های درشت، باعث می شود سرعت کار را افزایش دهد این نوع تیغه ها برای ساختارهای نرم تر مورد استفاده قرار می گیرند. کمان اره چوب ،برای برش پی وی سی و چوب قابل استفاده است و باید توجه کنید که اره هایی که دارای تیغه ریز می باشند بیشتر برای برش فلزات استفاده می شوند.مزیت مهمی که کمان اره نسبت به دیگر اره‌های چوب‌بر دارد، در دقت و امکان کنترل بالای آن می‌باشد اما در عوض دارای سرعتی پایین است و طول برش این کمان‌ها با توجه به طول تیغه محدود می‌باشد. با توجه به اینکه کمان اره دارای قاب فولادی می‌باشد می‌تواند 90 درجه چرخش داشته باشد.برای تعویض تیغه، کاربر می تواند با پبچ بزرگی که دارد به راحتی تیغه را تنظیم نماید. در طراحی و ساخت جدید کمان اره ها یک دسته اضافه بر روی کمان اره نصب شده که این ویژگی در کمان اره های مدل های قدیمی وجود ندارد .در ساخت دسته، یک تکیه گاه پیش برنده اره ،مد نظر قرار دادند که با استفاده از آن در حین انجام کار قطعا انرژی کمتری مصرف می کنید.

کمان اره دو نوع دارد:یک مدل قابلیت تنظیم بدنه دارد و یک مدل قابلیت تنظیم بدنه ندارد.در مدل قابل تنظیم می تواند اندازه تیغه را تغییر داد.

کمان اره مویی که تیغ این نوع اره برای برش چوب و صنایع مرتبط به فلزات استفاده می شود، معمولا از اره مویی بیشتر در هنر معرق کاری مورد استفاده قرار میگیرد، اغلب این نوع تیغ اره ها به صورت بسته چند تایی به فروش میرسند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر