شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
جک سوسماری

جک سوسماری یکی از بهترین و ارزان ترین ابزارها جهت بالا بردن ...

جک سوسماری یکی از بهترین و ارزان ترین ابزارها جهت بالا بردن خودرو و انجام تعمیرات بخش های زیرین آن است.تفاوت جک سوسماری  و جک روغنی در این است که که جک های روغنی توانایی بلند کردن یک طرف از خودرو را دارد در حالی که جک سوسماری می تواند کل خودرو را بلند کند. توسط جک سوسماری شما می توانید خیلی نرم و با سرعت مناسبی خودرو را از روی زمین بلند کرده و تعمیرات لازم را انجام دهید. عموما برای انجام تعمیراتی همچون تعمیرات لازم روی تایر، تعویض روغن، تعمیرات روی اکسل و امثالهم به راحتی می توانید از جک سوسماری استفاده کنید. حتی با اتصال یک زنجیر به آن می توان به عنوان وینچ یا بالابر استفاده کرد.جک سوسماری قادر به تحمل وزن های سنگین و سنگین تر از قدرت تحمل جک های خودرو می باشد. جک های سوسماری در ظرفیت های مختلف و ارتفاع گوناگون وجود دارد.یک جک سوسماری باید دسته با چرخش ۳۶۰ درجه داشته باشد.جک سوسماری باید بدنه کاملا فلزی داشته باشد تا استحکام و دوام بالا داشته باشد.بهتر است از رنگ کوره ای بر روی بدنه جک استفاده شده باشد تا از زنگ زدگی جلوگیری شود. اگر از جک سوسماری در زمین های شنی یا غیر آسفالت که نرم هستند استفاده می کنید بهتر است زیر جک از صفحه فلزی یا چوبی استفاده کنید که ضخامت این صفحه متناسب با نوع خودرو متغیر می باشد.بهتر است جک در وسط ماشین قرار گیرد و جک باید خودرو را به نحوی بالا ببرد تا فاصله لاستیک با زمین حداقل ۳۰ سانت گردد.

جک سوسماری عموما از دو پمپ و سیلندر تشکیل شده است. فشار اولیه که توسط پمپ اول که با نیروی فیزیکی کاربر و بالا و پایین بردن دسته جک و یا فشردن پدال جک ایجاد می شود، از طریق کانال مشخصی به پمپ دوم و بزرگتر می رسد و یک نیروی چندبرابر را با پیستون و سیلندر بزرگ تر ایجاد کرده و باعث بالا رفتن بار می شود.

قبل از استفاده :
 قبل از استفاده برای هواگیری سیستم هیدرولیک جک سوسماری مراحل زیر را انجام دهید:

۱- شیر را با چرخاندن دسته در خلاف جهت عقربه های ساعت باز کنید.
۲- دسته پمپ را ۴ مرتبه با سرعت حرکت دهید ( پمپ کنید ). این کار می تواند هوای وارد شده به سیستم هیدرولیک در حین حمل و نقل را خارج کند.
۳- شیر را با چرخاندن در جهت عقربه های ساعت ببندید و دستگیره پمپ را حرکت دهید ( پمپ کنید ).
۴- اگر بازوی جک بلند شد، جک آماده برای استفاده است. در غیر این صورت عملیات را تکرار کنید.

پایین آوردن جک : شیر پمپ را خیلی آهسته با چرخاندن دسته جک سوسماری در خلاف جهت عقربه های ساعت باز کنید. زمانی که شیر باز شد، مجموعه جک و بار به حالت اولیه خود برمی گردند. جک را به آرامی از زیر بار خارج کنید تا بار مربوطه به خرک آسیبی نرساند.
زمانی که تعمیرات انجام شد ماشین را به اندازه کافی بلند کنید تا خرک را از زیر آن بردارید. ماشین را به آرامی پایین آورید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر