شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۷۱۲۳۸۳۸۸۸ مهدی دلاوری/حامدرحمانی
بتن کن  چیست ؟

همان طور که از اسم آن مشخص است هر جا که نیاز به سوراخ کردن بتن داریم از بتن کناستفاده می کنیم، در این نوع دریل ، پیستون روی سیلندر سوار می شود.

همان طور که از اسم آن مشخص است هر جا که نیاز به سوراخ کردن بتن داریم از بتن کناستفاده می کنیم، در این نوع دریل ، پیستون روی سیلندر سوار می شود و هنگام حرکن به جلوباعث به وجود اومدن فشار هوا می شود و این فشار هوا یاعث مکانیسم حرک چکش به جلو میشود..بتن کن ها قدرت بیشتری نسبت به دریل های چکشی دارند.آن ها بسیار پرقدرت و دوامبالایی دارند برای همین است که برای کارهای سنگین بسیار پر کاربرد هستند.اکثر بتن کن هاداری سه تنظیم مختلف هستند که حتی می توانند برای کارهای سبک نیز به کار برده شوند.
⦁ مته
⦁ مته چکشی
⦁ چکشی
اکثر بتن کن ها دارای سوئیچ انتخابی هستند که به کاربران این امکان را می دهند که حالتهای چرخشی را نیز به علاوه حرکت های ضرب های انتخاب کنند. در حالت چرخشی، برای کلیه برنامه های حفاری از مته می توان به عنوان یک دریل معمولی استفاده کرد. در حالت چرخشیه مراه با ضربه،، مته تنظیم شده است که در تخریب بتن به کار گرفته شود. بنابراین اگر به درستی تنظیم شود، یک دستگاه بتن کن می تواند هر سطح بتنی را سوراخ کند.
ویژگی های دستگاه بتن کن
این نوع دریل برحسب وزن و سیستم قلمگیر به انواع بتن کن چهار شیار، پنج شیار و ستاره ای تقسیم می شود.
مقدار شیار بالاتر نشان از بیشتر بودن قطر قلم و استفاده در کارهای سنگین تر است
به طور عمده در کارهای نصب و تأسیسات که نیاز به سوراخ کاری و کندن سطح بتن است،استفاده می شود .
چکش تخریب چیست ؟
برای تخریب بتن دیوار و به طور کلی ساختمان به ابزارهای قدرتمندی نیاز داریم به عنوان مثال چکش تخریب که به عنوان هیلتی نیز در ایران شناخته می شود، برای تخریب جسم های سخت به کار گرفته می شود. قبل از اختراع چکش تخریب ، خراب کردن سطح بتنی و سنگی هرگز به این آسانی نبود. با استفاده از هر چکشی میتوانید هرگونه ساختاری را خراب کنید، اما زمانی که لازم است محدوده ی خاصی را بدون آسیب رساندن به طرفین و قسمت های دیگر تخریب کنید ، به یک چکش تخریب نیاز پیدا خواهید کرد.
چکش تخریب انواع مختلفی دارد. میتوان آن را به وسیله برق، بنزین یا موتور احتراق داخلی به کار انداخت. برای کندن و تخریب فونداسیون، سقف و دیواره سنگی میتوان از چکش تخریب به طور گسترده استفاده کرد .حتی چکش تخریب ، برای ساختوساز جاد های و حفاری نیز کاربردم ناسبی دارد . چکش تخریب متفاوت تر از نوع دیگر دستگا ههای تخریب و حفاری می باشد این وسیله معمولاً سنگی نتر از انواع دیگر است و به دلیل همین موضوع، در هنگام کار نمی چرخد و به صورت عمودی ،به سطح ضربه وارد می کند.
مشخصات دستگاه چکش تخری 
⦁ اجزای اصلی این دستگاه شامل بدنه سنگین ، آرمیچر ، دسته ، دنده و بالشتک می باشد
⦁ چکش تخریب به دسته وزنی بین ١٥ تا ٢٠کیلویی تقسیم می شود.
⦁ این دستگاه در دو نوع گریسی و روغنی در بازار وجود دارد.
⦁ این دستگاه عملیات تخریب را توسط ضربه زدن به سطح انجام می دهد.
⦁ چکش تخریب گریسی قدرت تخریبی بیشتری را نسبت به چکش تخریب گریسی دارد
⦁ چکش تخریب روغنی دارای استهلاک پایین تری می باشد.
⦁ چکش تخریب بر أساس قدرتی که دارد به دو نوع صنعتی و غیر صنعتی نیز دسته بندی می شود
تفارت دستگاه چکش تخریب با بتن کن چیست ؟
قدرت: میزان قدرت چکش تخریب از بتن کن بیشتر می باشد. این مطلب را می توانید به راحتی برحسب نوع و حجم استفاده از دستگاه به راحتی مشاهده کنید. بیشتر بودن قدرت
چکش تخریب به شما کمک می کند تا بتوانید سطوح سخت را در مدت زمان کمتری تخریب کنید.

اندازه: اندازه، یک فاکتور مهمی در هنگام تهیه یک دریل می باشد. اگر می خواهید در ابعاد
بزرگتری سرمایه گذاری کنید وقصد شما تخریب کردن ساختمان می باشد ، باید به فکر خریدچکش تخریب باشید. اگر فعالیت مورد نظر شما ففط سوراخ کردن بتن، سنگ و سطح سختدیگر می باشد ، باید دریلی را تهیه کنید که سایزش نسبتا کوچک باشد . چکش تخریب ابعاد بزرگتری نسبت به بتن کن دارد و برای کارهای سنگین پرکاربرد و مناسب تر می باشد.
اثربخشی: باید به مقادیر فنی توجه کنید. نیروی ضربه در ژول مشخص که همیشه مشخص است. برای چکش تخریب، بی شترر از 20 ژول است. برای بتن کن این مقدار فقط ١٥ ژول می باشد. این به این معنی است که یک چکش تخریب اثربخشی بیشتری دارد .همین امر باعث می شود برش و سوراخ کردن بتن بسیار ساد ه تر انجام شود.
تجهیزات: برای کارهای بزرگ از قبیل سوارخ کردن بتن و تخریب ساختمان، چکش تخریب دارای تجهیزات مختلفی است .اکثر تولیدکنندگا ن دامنه کاملی از این تجهیزات را در اختیارمشتریان قرار نمی دهند. دارا بودن مته با قطرهای مختلف و قابلیت هایی نظیر ضد ضربه بودن وضد لرزش نیز از جمله ویژگی های یک چکش تخریب است. این مورد درباره بتن کن نیزوجود دارد تنها تفاو ت آن ها در نوع برند و شرکت تولیدکننده این دستگا ه ها می باشد.
قابل حمل: تفاوت چکش تخریب با بتن کن در قابل حمل بودن آنها نیز می باشد . بتن کن به دلیل
اینکه ابعاد کوچکتری ، وزن کمتری نسبت به چکش تخریب دارد. بنابراین برای حمل بتن کن وجابجایی آن و همچنین کار کردن نیز وسیله مناسب تری است .همچنین هر چه ابعاد و وزن دریل کمتر باشد، تسلط و دقت کار نیز بیشتر خواهد شد.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر