شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
فرز بتن ساب

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوازم الکتریکی و برقی در بسیاری از صنایع، دستگاه سنگ فرز می باشد ...

یکی از اصلی ترین متعلقات فرز صفحه برش است که هر گونه برش و ساییدگی روی سطوح مختلف را به راحتی انجام می‌دهد. سنگ فرز یک نوع ابزار است که برای برش، تراش کاری،پرداخت سطوح و پولیش کردن استفاده می‌شود. یک موتور داردکه یک دیسک یا برس یا چیزی مشابه به سر آن بسته می‌شود و با حرکت موتور، دیسک شروع به دوران با سرعت بسیار بالایی می‌‌کند. از جمله پارامترهای اصلی در استراکچرهای ساختمانی ساب زدن بتن است که بایستی برای همسطح سازی و یکسان سازی تمامی نقاط کف و یا دیوار انجام شود. ساب زدن با ابزار آلات خاصی ایجاد می‌شود که امروزه به مراتب از ماشین آلات مختص به این کار در سازه‌ها استفاده می‌شود.در اکثر موارد کفسابی بتن باعث نرم تر شدن بتن می شود و سطح آن را یک دست می کند و ناهمواری های آن را می گیرد . اما در مواردی شخص صاحب بنا می خواهد که کف ساختمان براق و یک دست باشد و به اصطلاحی بدرخشد .  برای این کار باید از دستگاه کفساب ایتالیایی استفاده کرد.

نکته: اگر روی سنگ یا موزاییک اسید یا هر شوینده دیگری خورده انجام فرچه ساب موقتی است زیرا سنگ یا موزاییک بر اثر مواد شیمیایی زبر شده است و تمیز شدن آن موقتی است.

چگونگی ساب زن بتن

معمولا ساب زنی قبل از اپوکسی انجام می‌شود.عبارتی پیش از آنکه رنگ آمیزی کف و یا اپوکسی را انجام دهید، بایستی کفسابی بتن ایجاد شود تا سطحی بدون ناهمواری و پستی و بلندی داشته باشید.کفسابی از جمله موارد اصلی و پایه‌ای برای پوشش‌های اماکن گوناگون است که بتوان با اپوکسی و رنگ آمیزی سطحی صیقلی و شفاف را به وجود آورد. بدین ترتیب با کف سابی و ساب زن بتن ناهمواری‌ها و پسماندهای اضافه کف را برطرف کرده و علاوه بر آن بایستی ترک‌های موجود روی کف و یا سطح را با بتن پر نمود. درواقع هیچگونه ترک و یا شیاری نبایستی روی کف و یا سطح وجود داشته باشد. اگر چنانچه به مرحله پر نمودن شیارها توجه نداشته باشید، فرایند کار پیچیده شده و نمی‌توان سطح یکدست را ایجاد نمود. بنابراین توجه به نکات مرتبط با ساب زنی بتن الزامی است.

مزایای بتن سابی

کف سابی بتن موجب می شود تا سطح پوشانده شده از بتن از ناهمواری رهایی یابد. خود این امر حرکت ماشینها و وسایل سنگین را راحت تر می سازد. همچنین اگر انبار یا سوله را بتن سابی کنیم موجب می شود تا راحت تر بتوانیم وسایل و اجناس را جابجا نماییم. همچنین بتن سابی مشکلات و ترکهای موجود بر روی بتنها را از بین میبرد که خود موجب استحکام و افزایش طول عمر بتنها می شود.

مزیت دیگری که بتن سابی به همراه دارد کاهش هدر رفتن انرژی است. به دلیل اینکه بعد از بتن سابی تابش نور بازتاب بهتری دارد. همچنین اگر قصد داشته باشیم که کف محل مورد نظر را بعدها سرامیک کنیم یا با سنگهای دیگر بپوشانیم، بتن سابی موجب می شود که فرآیند سنگ کردن کف، بهتر انجام شود. در صورتی که قبل از سنگ کردن کف ساختمان این کار را انجام ندهیم ممکن است با گذشت زمان برآمدگی های ناخوشایندی در کف ساختمان بوجود آید که در آن زمان تعویض سرامیکها بسیار هزینه ­برتر و پر دردسر باشد و نیاز به عملیات ساختمانی سخت تری داشته باشد.

در پایان توصیه می شود که برای انجام عملیات بتن سابی از یک استاد کار ماهر استفاده نمایید و خود به انجام این عملیات نپردازید. زیرا نه تنها یک استاد کار ماهر و یا اصطلاحا کف ساب، می داند که برای هر سطحی چه لقمه ای مناسبتر است و چگونه پروژه را به بهترین شکل انجام دهد،بلکهعدم شناخت و مهارت در استفاده از این دستگاهها می تواند بسیار خطرناک باشد و موجب بروز حادثه شود.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر