شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۷۱۲۳۸۳۸۸۸ مهدی دلاوری/حامدرحمانی
تفاوت دریل چکشی و بتن کن

به‌احتمال‌زیاد شما می‌توانید به‌صورت پیوسته از دریل چکشی سوراخ‌های کوچک، بر روی بتن ایجاد نمایید. اما ایجاد سوراخ‌های زیاد بر روی بتن‌های قدیمی‌تر کاری بسیار زمان‌بر می‌باشد. در ادامه تفاوت دریل چکشی و دریل بتن کن و همچنین نحوه استفاده از دریل را ارائه داده‌ایم.

 

 

 

دریل چکشی و دریل بتن کن هر دو دارای یک‌میزان قدرت هستند و همچنین میزان فشاری که بر روی بتن وارد می‌کنند، نیز یکسان می‌باشد. اما تنها تفاوت آن‌ها در مکانیسم فشار واردشده بر سطح (بتن، چوب و ...) می‌باشد. دریل چکشی از یک مکانیسم ساده تشکیل‌شده از آرمیچر و چرخ‌دنده‌ها، است. اما در دریل بتن کن پیستون موجود با فشرده کردن هوا، نیروی لازم برای دریل کردن را ایجاد می‌کند.

تفاوت بین دریل چکش  و دریل بتن کن

سوالی که مطرح می شود کسی که یک دریل بتن کن دارد چه نیازی به چکش تخریب دارد و وقتی روی حالت تخریب می گذاریم این کار انجام می شود و چرا باید 2 دستگاه خریداری کنیم. باید گفت که شرکت های تولید کنند بتن کن ها این دستگاه را بر پایه سوراخکاری طراحی و تولید کرده اند و اصل کاربرد این نوع دریل برای سوراخ است و کار تخریب در مقیاس وسیع برای این نوع ابزار سنگین است، در دستگاه یک قطعه وجود دارد بنام  شاتونکه اگر مدت زمان طولانی از این نوع ابزار استفاده نماییم  سریع می شکند. ولی در چکش تخریب این قطعه بزرگتر و قوی تر است و به راحتی کار تخریب انجام می شود. این علت اصلی در استفاده از چکش تخریب می باشد.
از نظر ظاهری، این دو دریل تفاوت چشمگیری دارند. دریل گیربکسی کوتاه تر و ضخیم تر است و به جای سری یا چاک دریل دارای یک سوکت شش ضلعی است. همچنین ممکن است یک آداپتور را نگه دارد که مته ها به درون آن متصل شوند. در مقابل، دریل چکشی سنگین و بزرگ است و دارای یک سری یا چاک دریل است که می تواند انواع مختلفی از مته ها و اندازه ها را در برگیرد.


نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر