شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
ابزارآلات دستی ساختمانی و تاسیساتی

ابزار دستی اصطلاحی است که به ابزارهایی اشاره دارد که انسان با استفاده از دست‌های خود برای انجام کارهای مختلف از جمله ساخت و تعمیرات...

ابزار دستی

ابزار دستی اصطلاحی است که به ابزارهایی اشاره دارد که انسان با استفاده از دست‌های خود برای انجام کارهای مختلف از جمله ساخت و تعمیرات، نجاری، باغبانی، نجاری، برق کاری، لوله کشی و غیره استفاده می‌کند. این ابزارها ممکن است شامل ابزار‌های دستی مانند چکش، آلن، انبر، آچار، پیچ‌گوشتی، متر و ... می باشد.

استفاده از ابزار دستی به عنوان یک مهارت مهم در انجام کارهای گوناگون از دیرباز تا به امروز به کار گرفته می‌شود. این ابزارها به افراد امکان می‌دهند تا کارهای مختلف را با دقت و کیفیت بالا انجام دهند و در تعمیر و ترمیم اشیاء مختلف مفید باشند. برای انجام کارهای دستی موفق و دقیق، انتخاب و استفاده صحیح از ابزارهای دستی بسیار مهم است. همچنین، توانایی نگهداری و تعمیر ابزارها نیز برای اطمینان از عملکرد بهتر آنها اساسی است.

آچار یکی از ابزارهای دستی پرکاربرد و بسیار مهم در کارهای ساخت و تعمیرات می‌باشد. این ابزار به صورت یک ساقه با دسته و سر برخوردار است و برای گرداندن پیچ‌ ومهره‌ها با اندازه و شکل متفاوت به کار می‌رود. آچارها به عنوان ابزاری کلیدی در مکانیک خودرو، ساختمان‌سازی، الکتریکی، الکترونیک و بسیاری از حوزه‌های دیگر استفاده می ‌شوند.
دسته آچار معمولاً از چوب، پلاستیک یا فلز ساخته می‌شود و برای نگهداری و گرداندن آچار به کار می‌رود. دسته طراحی خاصی دارد تا به کاربر امکان گرفتن و استفاده آسان از آن را بدهد. ساقه آچار عمدتاً از فلز است و به شکل مخروطی یا استوانه‌ای طراحی می‌شود. انتهای ساقه دارای شکل چهار یا شش وجهی (معمولاً) است که برای ورود در پیچ و مهره‌ها استفاده می‌شود.
سر آچار متنوع است و معمولاً با انواع مختلف پیچ ‌ومهره‌ها سازگاری دارد. آچارها معمولاً با یک مکانیزم گرداننده همراه هستند که به کمک دست کاربر، سر آچار را بر روی پیچ یا مهره می‌چرخاند. این مکانیزم معمولاً باعث انجام کار به صورت سریع و دقیق می‌شود.

آچارها بسیار متنوع هستند و به اندازه‌ها و انواع مختلفی می‌آیند. برخی از نمونه‌های معروف آچارها شامل آچار دو سر تخت، آچار یک سر رینگی، آچار دو سر رینگی، آچار شلاقی تک دسته، آچار شلاقی دو دسته، آچار فرانسه، آلن و آچار یک سر رینگی جغجغه ای هستند.

آچارها ابزاری بسیار مهم و اساسی در کارهای ساخت و تعمیرات هستند و برای اتصال و جدا کردن قطعات مختلف به کار می‌روند. از آنجا که انواع مختلف آچارها و سرهای مختلفی دارند، باید انتخاب مناسبی را بر اساس نیاز خاص خود انجام دهید تا بهترین عملکرد را از آنها بدست آورید.

 

 

انبر یک ابزار دستی است که برای اعمال گشتاور به یک سر پیچ یا مهره و برای گرداندن آن به کمک قدرت انسانی یا مکانیکی به کار می‌رود. انبر‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند تا با انواع مختلفی از پیچ‌ومهره‌ها سازگار باشند. برخی از انواع انبرها برای خرید شامل انبر قفلی، سیم چین، انبر آرماتوربندی، انبردست، انبر کلاغی، انبر دم باریک می باشد.

ابزارآلات دستی ساختمانی و تاسیساتی ابزارهای مختلفی هستند که توسط کارگران و حرفه‌ای‌ها در صنعت ساختمان و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها برای انجام وظایف مختلفی مانند برش، نصب، اندازه‌گیری، اتصال و تعمیرات در پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال، یکی از این ابزارها "آچار" است که برای گشودن و فشردن مهارت‌ها و اتصالات استفاده می‌شود. این ابزار به کارگران این امکان را می‌دهد که مهارت‌ها و اتصالات را به صورت محکم و ایمن برای ساختمان‌ها و تاسیسات نصب کنند.

همچنین چکش یک ابزار دستی دیگر است که برای نصب میخ‌ها و میله‌ها و همچنین جلوگیری از خرابی‌های سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار با استفاده از ضربات ترکیبی ایجاد قدرت برای نصب اجزاء ساختمانی می‌کند و از پرتوانی آن برای انجام کارهای مختلف در صنعت ساختمان بهره‌برداری می‌شود.

این توضیحات به عنوان مثال برخی از ابزارهای دستی ساختمانی و تاسیساتی بود. این ابزارها بر اساس نیازهای پروژه‌های مختلف و وظایف متفاوتی که در صنعت ساختمان و تاسیسات انجام می‌شود، انتخاب می‌شوند.

همچنین، در صنعت ساختمان و تاسیسات، از ابزارهای دیگری نیز برای انجام وظایف مختلفی استفاده می‌شود که بسته به نوع پروژه و نیازها متفاوت هستند. ابزارآلات دستی اساسی هستند و برای انجام کارهای متنوع در صنعت ساختمان و تاسیسات بسیار حیاتی هستند.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر