شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کارواش خانگی

کارواش خانگی یک دستگاه است که برای شستشوی و تمیزکردن خودروها، دوچرخه‌ها، وسایل نقلیه‌ی سبک و گاهی اوقات سطوح دیگر ...

کارواش خانگی یک دستگاه است که برای شستشوی و تمیزکردن خودروها، دوچرخه‌ها، وسایل نقلیه‌ی سبک و گاهی اوقات سطوح دیگر مانند مبلمان فراهم می‌شود. این دستگاه‌ها از آب تحت فشار و معمولاً شامپو یا مواد شوینده دیگر استفاده می‌کنند تا کثافت کثیفی را از سطوح جدا کنند. عمده هدف از استفاده از کارواش خانگی، تسهیل و افزایش کیفیت عملیات شستشو و تمیزکردن وسایل نقلیه و اشیا خواهد بود.

کارواش‌های خانگی معمولاً شامل یک مخزن آب، یک پمپ برقی برای تحویل آب به فشار، نازل‌های اسپری با الگوها و اندازه‌های مختلف، و موتوری برای ایجاد فشار آب می‌شوند. برخی از مدل‌ها همچنین دارای محفظه‌ای برای قرار دادن مواد شوینده مثل شامپو خودرو هستند که با آب مخلوط می‌شود تا بهترین نتیجه را در فرآیند شستشو به دست آورد.

استفاده از کارواش خانگی می‌تواند زمان و تلاش مورد نیاز برای شستشوی دستی را کاهش دهد و به خودرو یا وسیله نقلیه‌ی شما بدون آسیب رساندن به رنگ یا سطح، تمیزی و براقیت بیشتری ببخشد. با این حال، مهم است که دستورالعمل‌های تولید کننده را برای استفاده صحیح از کارواش خانگی دنبال کرده و در مواردی که ممکن است به سطوح حساس آسیب برسد، از فشار آب کمتری استفاده کنید.

از آنجایی که کارواش خانگی دارای فشار آب قوی است، باید مراقب باشید که در استفاده از آن به سطوح حساس مانند پنجره‌های خودرو، شیشه‌های ضعیف، آینه‌ها، و لاستیک‌ها آسیب نرسانید. همچنین، اگر وسیله‌ی نقلیه‌ی شما دارای آسیب یا زخمی است، بهتر است از فشار آب کمتری استفاده کنید تا آسیب بیشتری به آن نرسد.

نکاتی که در استفاده از کارواش خانگی باید رعایت کنید:

فاصله مناسب: در هنگام شستشو، فاصله‌ی کارواش خود از سطح وسیله‌ی نقلیه‌ی شما را رعایت کنید. فاصله زیاد ممکن است باعث کاهش تأثیرات فشار آب شود و فاصله کمتر ممکن است به سطح آسیب برساند.

استفاده از مواد شوینده: اغلب کارواش‌های خانگی دارای مخزنی برای شامپو یا مواد شوینده هستند. استفاده از مواد شوینده مخصوص خودرو باعث بهبود کارایی شستشو و جلوگیری از خشک شدن زودرس قطرات آب بر روی سطوح خواهد شد.

شستشوی مرحله به مرحله: وقتی شروع به شستشو می‌کنید، از بالا به پایین حرکت کنید تا ذرات خاک و آلودگی‌ها به سطح آسیب نرسند. همچنین، برای جلوگیری از خشک شدن زودرس قطرات آب، به سرعت و در نور غیر مستقیم خورشید کار را انجام دهید.

شستشوی دقیق: به مواردی مانند شیارها، نواحی زیر شاسی، و جزئیات کوچک توجه کنید. از نازل‌های اسپری با الگوهای مختلف برای دسترسی به نواحی مختلف استفاده کنید.

خشک‌ کردن مناسب: پس از شستشو، بهتر است وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را به طور دقیق خشک کنید. این کار باعث جلوگیری از تشکیل علائم آب زدگی روی سطوح می‌شود.

آزمایش پیش از استفاده: قبل از انجام شستشوی کامل وسیله‌ی نقلیه‌ی خود، بهتر است بر روی یک ناحیه کوچک آزمایش کنید تا مطمئن شوید که فشار آب و مواد شوینده به سطح آسیب نمی‌رساند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از کارواش خانگی بهره‌برداری کنید و وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را به صورت موثر و بهترین شکل ممکن تمیز کنید.

چه برندهایی از این کارواش خانگی وجود دارد؟

برخی از معروف‌ترین برندهای کارواش خانگی عبارتند از:

Kärcher یکی از برندهای معروف در زمینه کارواش‌های خانگی و صنعتی است. آنها مجموعه‌ای گسترده از محصولات با کیفیت عالی ارائه می‌دهند.

Bosch برند معروف الکترونیکی، که محصولات متعددی از جمله کارواش‌های خانگی نیز تولید می‌کند.

Nilfisk یکی دیگر از برندهای مشهور در صنعت کارواش‌ها که تنوع مدل‌های مختلفی دارند.

Black+Decker برند دیگری که در زمینه ابزارهای برقی و دستی فعالیت دارد و محصولات کارواش خانگی نیز در مجموعه آن وجود دارد.

لطفاً توجه داشته باشید که برندها و مدل‌ها ممکن است تغییر کرده باشند و انتخاب بهترین کارواش خانگی بسته به نیازها و متقاضیان مختلف ممکن است متفاوت باشد. همچنین، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید کارواش‌ خانگی ، بازخوردها، مشخصات فنی و تجربیات دیگران را بررسی کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

 

جزییات دستگاه کارواش خانگی

دستگاه کارواش خانگی به طور کلی از تعدادی اجزای اصلی تشکیل شده است که هر کدام نقش وظیفه‌ای خاص در فرآیند شستشوی خودروها یا سطوح دیگر ایفا می‌کنند. در زیر به برخی از جزئیات اصلی این دستگاه‌ها اشاره می‌کینم:

پمپ برقی دستگاه کارواش

پمپ برقی در کارواش خانگی وظیفه دارد تا آب را از مخزن آب مکانیزم داخلی دستگاه به سمت فناوری ایجاد فشار آب (Pressure System) منتقل کند. این فشار به کمک یک موتور الکتریکی ایجاد می‌شود.

مخزن آب دستگاه کارواش

مخزن آب در دستگاه کارواش خانگی محل قرار گرفتن آب است. این مخزن معمولاً دارای ظرفیت بالایی برای آب است تا شما بتوانید بدون نیاز به تعداد زیادی تغییر مداوم آب، فرآیند شستشو را انجام دهید.

فناوری ایجاد فشار آب دستگاه کارواش

این فناوری شامل اجزایی مانند موتور الکتریکی، پمپ و سیستم‌های مکانیکی دیگر است که فشار آب را افزایش داده و از خروجی آب با فشار بالا جهت شستشو استفاده می‌کند.

لوله‌های دستگاه کارواش

لوله‌ها برای انتقال آب از مخزن تا فناوری ایجاد فشار آب و از آنجا به نازل‌ها و ابزارهای شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کنترل‌ها و دکمه‌های دستگاه کارواش

دستگاه کارواش خانگی دارای کنترل‌ها و دکمه‌هایی است که به شما امکان تنظیم فشار آب، روش‌های شستشو و سایر تنظیمات را می‌دهد.

مخلوط ‌سازی دستگاه کارواش

برخی از مدل‌های کارواش خانگی دارای مخزن‌های جداگانه برای مخلوط‌های شستشوی مختلف مانند شوینده‌ها، صابون‌ها و مایعات دیگر هستند. این مخلوط‌ها با آب ترکیب می‌شوند و به عنوان ماده شوینده بر روی سطح مورد نظر اعمال می‌شوند.

نازل‌ها و ابزارهای شستشو دستگاه کارواش

نازل‌ها با تغییر الگوی فشار آب، میزان آبدهی و شدت پرتاب را تنظیم می‌کنند. ابزارهای دیگری مانند فوم‌گن‌ها برای ایجاد فوم شوینده بر روی سطوح استفاده می‌شوند.

موتور الکتریکی دستگاه کارواش

موتور الکتریکی برای ایجاد حرکت در پمپ و اجزای دیگر دستگاه استفاده می‌شود.

چرخ‌ها یا دسته‌های جابجایی دستگاه کارواش

برخی از مدل‌های کارواش خانگی دارای چرخ‌ها یا دسته‌های جابجایی هستند تا حمل و نقل دستگاه را آسان‌تر کنند.

همچنین، برخی دستگاه‌های کارواش خانگی ممکن است دارای ویژگی‌های اضافی مانند سیستم خودکار قطعی در صورت عدم استفاده مدت زمان طولانی باشند تا از مصرف اضافی انرژی جلوگیری شود. قبل از خرید دستگاه کارواش خانگی، بهتر است مشخصات فنی، ویژگی‌ها و توصیه‌های تولید کننده را به دقت مطالعه کرده و به نیازهای شما تطابق دهید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر