شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای انتخاب بهترین دریل پیچ گوشتی

اگر هنوز از دریل برقی قدیمی خود استفاده می کنید، وقت آن است که با آنها خداحافظی کنید و به جای آن یک دریل پیچ گوشتی انتخاب کنید ...

اگر هنوز از دریل برقی قدیمی خود استفاده می کنید، وقت آن است که با آنها خداحافظی کنید و به جای آن یک دریل پیچ گوشتی انتخاب کنید. از دریل پیچ گوشتی برای سفت کردن پیچ ها یا مهره های چوب استفاده می شود. این دریل پیچ گوشتی سطح بالایی از گشتاور را با حداقل فشار ارائه می دهند. چندین صنعت از دریل پیچ گوشتی برای مونتاژ محصول، تعمیر خودرو و ساخت و ساز استفاده می کنند. از این آچارها می توان برای پروژه های مختلف خود در خانه نیز استفاده کرد. بیایید انواع آچار ضربه ای و مشخصات آنها را ببینیم که می تواند به شما در انتخاب آچار مناسب برای کارتان کمک کند.

دریل پیچ گوشتی پنوماتیک

دریل پیچ گوشتی پنوماتیک معمولاً با هوای فشرده کار می کنند. دریل پیچ گوشتی پنوماتیک پنوماتیکی با هوای فشرده کار می کنند، بنابراین به یک کمپرسور هوا برای کمک به منبع انرژی آن نیاز دارند.

دریل پیچ گوشتی پنوماتیکی را می توان به طور مداوم مورد استفاده قرار داد زیرا نیازی به منابع برق ندارند. تنها چیزی که نیاز دارید یک منبع هوای فشرده است.

دریل پیچ گوشتی برقی

همانطور که در نام آن کلمه الکتریکی وجود دارد، واضح است که انرژی آن از برق تامین می شود. این روزها دریل پیچ گوشتی برقی با سیم و بدون سیم برای بررسی قابلیت استفاده عرضه می شوند. دریل پیچ گوشتی بی سیم این روزها محبوب ترین است.

دریل پیچ گوشتی برقی سیم دار

برای دریل پیچ گوشتی سیم دار، باید آن را به منبع برق وصل کنید. این دریل پیچ گوشتی بدون برق کار نمی کند و به یک پریز برق در اطراف نیاز دارد. بنابراین، اینها قابلیت حمل و راحتی دریل های شارژی را ندارند. اما، جدای از این، مزیت این است که می توانید تا زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید زیرا به باتری متکی نیست. اینها مجهز به رگولاتورهای قدرت هستند که در مواردی که مجبور به تنظیم گشتاور هستید، هیچ پشیمانی را تضمین نمی کند.

دریل پیچ گوشتی برقی بی سیم

دریل پیچ گوشتی های شارژی از باتری ها، از باتری های لیتیوم یونی یا سری های نیکل کادمیوم انرژی می گیرند. این باتری ها تا 28 ولت دارند که از 18 ولت شروع می شود. این دریل پیچ گوشتی قابل حمل هستند و شما می توانید از آنها در هر مکانی استفاده کنید. اینها برای افرادی که با تعمیرات در جاده سر و کار دارند بهترین است.

دریل پیچ گوشتی هیدرولیک

دریل پیچ گوشتی هیدرولیک در بازار کمیاب است. این دریل ها به طور قابل ملاحظه ای گشتاور بیشتری نسبت به دریل های پنوماتیک دارند، اما این دریل ها فقط در تنظیمات صنعتی سنگین استفاده می شوند. اندازه این دریل پیچ گوشتی بزرگتر است و به همین دلیل نمی توان آن را در محل کار خود حمل کرد.

اکنون همانطور که از انواع مختلف دریل پیچ گوشتی آگاه هستید، بیایید مواردی را که در هنگام استفاده از دریل پیچ گوشتی باید از آنها اجتناب کنید را بررسی کنیم.  

دریل پیچ گوشتی خود را با کار مطابقت دهید

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید خرید دریل با کیفیت از برندهای معتبر است. این امر در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. یک اشتباه رایج، خرید نوع نامناسب ابزار برای کار است. برای کارهای حرفه ای سنگین، ابزارهای هوا بهترین نسبت قدرت به وزن را ارائه می دهند. ابزارهای الکتریکی نسبت قدرت به وزن مناسبی دارند و معمولاً قیمت کمتری دارند. ابزارهای شارژی کمی گران هستند اما تنها گزینه قابل حمل نیز هستند.

اندازه دریل پیچ گوشتی را بررسی کنید

خرید دریلی که برای بست ها و اتصالات شما خیلی کوچک باشد به معنای گشتاور ناکافی برای کار است. استفاده ازدریلی که خیلی بزرگ باشد سخت خواهد بود. برای انجام کامل کار، انتخاب اندازه دریل مناسب بسیار مهم است.

از سوکت های مناسب استفاده کنید

دریل پیچ گوشتی به سوکت دریل پیچ گوشتی نیاز دارد. سوکت های معمولی روی اتصالات می لغزند زیرا برای استفاده با بار چرخه ای طراحی نشده اند.

با دقت سفت کنید

اطمینان حاصل کنید که اتصالات را بیش از حد سفت نکنید زیرا میخ ها را صاف یا کشیده می کنید. این یکی از رایج ترین اشتباهات است. اتصالات بیش از حد سفت شده ممکن است به سختی شل شوند، برای بهترین نتیجه، فقط برای شل کردن و نصب مجدد مهره ها و پیچ ها از دریل پیچ گوشتی استفاده کنید.

اینها اشتباهاتی هستند که بسیاری از افراد انجام می دهند و باید از آنها اجتناب کنید. اکنون، همانطور که از انواع مختلف دریل پیچ گوشتی و مواردی که باید از آنها اجتناب کنید آگاه هستید، می توانید بهترین دریل پیچ گوشتی را از وب سایت ما با قیمت بسیار مناسب از برندهای برتر خریداری کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر