شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
معرفی انواع دستگاه های فرز

فرز آهنگری ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند است که به طور سنتی برای بریدن فلز استفاده می شود. این ابزار ...

فرز آهنگری ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند است که به طور سنتی برای بریدن فلز استفاده می شود. این ابزار بسیار متنوع است و تقریباً می توان از آن برای بریدن هر ماده ای استفاده کرد. برای صیقل دادن یا صاف کردن لبه های زبر استفاده می شود و قدرت باورنکردنی و سرعت دور در دقیقه باورنکردنی دارد. این در هر دو نوع برقی و پنوماتیک عرضه می شود. تعدادی کار وجود دارد که ماشین فرز می تواند به شما کمک کند، اما در اینجا برخی از رایج ترین کاربردها آورده شده است.

از بین بردن زنگ

اگر با ماشین آلات آهن یا فولاد قدیمی کار می کنید که در یک محل کار معمولی در خطر زنگ زدگی هستند. زنگ توسط اکسیژن ساده ایجاد می شود، بنابراین هر زمان که آهن یا فولاد شما در معرض هوا قرار گیرد، به مرور زمان زنگ می زند. همچنین سطح را ناهموار می کند که می تواند بر کارایی ماشین آلات یا ابزار تأثیر بگذارد. شما می توانید زنگ زدگی را با یک تکه سنباده پاک کنید، اما این کار نمی تواند سطح فلز را صاف کند. استفاده از فرز آهنگری به شما امکان می دهد زنگ زدگی را از بین ببرید و سطح را صاف کنید. همچنین سریعتر از استفاده از کاغذ سنباده است. 

در حین تعمیر وسیله نقلیه برای تعمیرات برخورد، ممکن است لازم باشد رنگ سطح را پاک کنید تا روی فلز صاف کار کند. برای این منظور، فرز آهنگری انتخابی عالی است، زیرا به شما کمک می‌کند تا از شر رنگ در مناطق کوچک‌تری خلاص شوید که سنباده شما به آن دسترسی ندارد. همچنین می توانید یک چرخ برش نصب کنید تا به قسمت های کوچک وارد شود و ورق فلزی را که نیاز به تعویض دارد جدا کنید.

پولیش فولاد ضد زنگ چیست؟

فولاد ضد زنگ توسط افراد زیادی برای پروژه های مختلف استفاده می شود. اما، هنگام کار با آن، باید مطمئن شوید که نتیجه نهایی تا حد امکان حرفه ای به نظر می رسد. مناطق ناهموار بر ظاهر کلی سوژه شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل صاف کردن و پرداخت فولاد بسیار مهم است. برای ایجاد یک روکش صاف، کافی است آسیاب را به آرامی روی جوش بکشید تا زمانی که دیگر قابل توجه نباشد. مراقب باشید و زیاده روی نکنید. هنگامی که کار را به درستی انجام دادید، یک پروژه فولاد ضد زنگ صیقلی، صاف و تقریباً بدون درز خواهید داشت. 

کنده کاری چوب

کارگران نجاری یا نجارها از آسیاب های قالبی با فرزهای کاربید برای مجسمه سازی چوب به شکل های زیبا و آثار هنری عالی استفاده می کنند. 

سطوح غیر فلزی

آسیاب های قالبی بیشتر به دلیل قابلیت فلز کاری خود استفاده می شوند، اما می توانید از آنها برای صاف کردن هر چیزی و همه چیز نیز استفاده کنید. بسیاری از کارگران نجاری از دستگاه های فرز برای صاف کردن چوب استفاده می کنند تا سطح حرفه ای تری داشته باشند. اگر فرآیند سنباده‌زنی شما کند است، می‌توانید برای تثبیت فرآیند، آسیاب‌های قالبی را جایگزین سمباده‌های سنتی کنید. چرخ های قالب روی سطوح پلاستیکی نیز کاملاً کار می کنند.

با توجه به مزایای صاف کنندگی فوق العاده، فرز می تواند جایگزین کاغذ سنباده نیز شود. می‌توانید از فرز در پروژه‌های نجاری استفاده کنید و می‌تواند به بیرون آوردن لبه‌های ناهموار، حذف رنگ یا پرداخت، یا حتی ایجاد طرح یا پرداخت صاف مبلمان کمک کند. درست مانند از بین بردن زنگ زدگی، فرز نجاری گزینه سریع تری برای به دست آوردن ظاهری حرفه ای روی چوب است.

اینها برخی از کاربردهای رایج فرز هستند. با این حال، بسیاری از مشاغل مختلف وجود دارد که یک ماشین فرز قادر به انجام آن است. مغازه‌های خودرو، کارگاه‌های ساختمانی، کارگاه‌های فلزکاری و سایر کارگاه‌های حرفه‌ای، همگی از فرز  برای کارهای روزمره استفاده می‌کنند. 

اگر به دنبال خرید آنلاین بهترین فرز هستید ، به وب سایت ما مراجعه کنید و دسته بندی فرز ها را بررسی کنید. انواع فرز ها شامل  فرز آهنگری ، فرز سنگبری ، فرز چندکاره ، فرز مینیاتوری ، اور فرز ، فرز مستقیم ، مینی فرز ، فرز انگشتی ، فرز بتن ساب ، پولیش ، فرز نجاری و مینی فرز شارژی  شما می توانید بهترین مارک ها  و موارد دیگر را با بهترین قیمت دریافت کنید. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر