شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
خطرات ابزارهای برقی در حین حذف بتن

حذف بتن یکی از کارهای دشوار کارگران است. برای این فرآیند از ابزارهای مختلف برقی ...

حذف بتن یکی از کارهای دشوار کارگران است. برای این فرآیند از ابزارهای مختلف برقی و دستی استفاده می کنند. ابزارهای برقی بالقوه خطرناک تر از ابزارهای دستی هستند. منابع انرژی مانند هوای فشرده، الکتریسیته و بنزین خطرات ایمنی را تشدید می‌کنند که در اثر برخورد بی‌دقت یا استفاده نادرست ایجاد می‌شود. در این مقاله می توانید برخی از خطرات احتمالی که در حین برداشت بتن رخ می دهد و نکاتی برای استفاده ایمن از این ابزارهای برقی را بیابید .

ابزارهای برقی پنوماتیک

بزرگترین نگرانی ایمنی در مورد این شیلنگ های هواست ، این شیلنگ ها می توانند سوراخ شوند یا بریده شوند یا در اثر حرارت و مواد شیمیایی آسیب ببینند. هر یک از اینها می تواند خطراتی ایجاد کند. برای جلوگیری از صدمات ناشی چکش ، مطمئن شوید که بیت به درستی در ابزار محکم شده است و همچنین از فشار دادن ماشه در حین کار با این ابزارها خودداری کنید.

ابزارهای برقی 

ابزارهای برقی باید به طور مناسب زمین یا دو عایق باشند تا از برق گرفتگی جلوگیری شود. قبل از استفاده، سیم را بررسی کنید و مطمئن شوید که ترک خوردگی، ساییدگی و آسیب های دیگر نداشته باشد. همچنین از استفاده از ابزار الکتریکی در هنگام ایستادن روی سطح مرطوب خودداری کنید.  

ابزارهای برقی بنزینی 

خطر اصلی به دلیل ماهیت انفجاری سوخت مورد استفاده برای تغذیه این ابزارها رخ می دهد. ریختن بنزین روی سطوح داغ موتور و انباشته شدن بخارات و دودها می تواند باعث ایجاد شرایط انفجاری شود. این ابزارها را در جایی که تهویه کافی وجود دارد و به دور از جرقه، شعله و سایر منابع گرما سوخت گیری کنید.

ملاحظات ایمنی ابزارهای برقی

ابزارهای برقی در حین کار با آنها نیاز به توجه کامل دارند. در اینجا قوانینی وجود دارد که باید قبل از استفاده از این ابزارها بدانید:

  • لوازم جانبی ابزار ممکن است در حین استفاده داغ شوند. بنابراین، از تماس با پوست خودداری کنید و برای برداشتن آنها از دستکش استفاده کنید.
  • هنگام استفاده طولانی مدت از ابزار، محافظ شنوایی استفاده کنید.
  • برای دور نگه داشتن تکه های بتن که پرت می شود از چشمان خود، همیشه از عینک ایمنی استفاده کنید. 
  • هنگامی که با سنگ زنی که باعث ایجاد گرد و غبار یا زباله می شود، از ماسک گرد و غبار یا ماسک تنفسی استفاده کنید.
  • هنگام کار با دریل های چکشی یا چکش های تخریب، از دستکش های بالشتک دار برای کاهش لرزش استفاده کنید.
  • از ابزار خود در برابر باران یا شرایط مرطوب محافظت کنید. می تواند باعث برق گرفتگی شود.
  • هرگز از دریل های چکشی، چکش تخریب یا آسیاب با یک دست استفاده نکنید. برای کنترل حداکثری این ابزارها را با دو دست نگه دارید.
  • چرخ‌های سنگ‌زنی، براده‌ها، ترک‌ها یا بخش‌های از دست رفته را قبل از کار با آسیاب بتن بررسی کنید. در صورت وجود، فوراً چرخ های آسیب دیده یا فرسوده را تعویض کنید.

اینها برخی از خطراتی هستند که هنگام کار با ابزارهای برقی و راه هایی برای کاهش صدمات ایجاد می کنند. این مراحل را دنبال کنید و در یک محیط امن کار کنید. 

اگر قصد خرید آنلاین ابزار برقی مثل چکش تخریب متوسط ، چکش تخریب سنگین و چکش تخریب دوکاره را دارید، از طریق https://www.abzargold.ir/  دنبال کنید. در وب سایت ابزار گلد می توانید طیف گسترده ای از این ابزارها را بیابید. ما بهترین مارک ها را برای چکش های تخریب، دریل های چکشی، فرز سنگبری هایی مانند Bosch، Dewalt،  Stanley ، Ronix و ... بسیاری دیگر داریم. ابزارهای ما قابل اعتماد، بادوام و با قیمت مقرون به صرفه در دسترس هستند. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر