شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۷۱۲۳۸۳۸۸۸ مهدی دلاوری/حامدرحمانی
ابزارهای ضروری برای جعبه ابزار کدام اند؟

ممکن است ابزارهای زیادی در جعبه ابزار خود داشته باشید که اغلب در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنید...

ممکن است ابزارهای زیادی در جعبه ابزار خود داشته باشید که اغلب در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنید. این ابزارهای دستی به شما در فرآیندهایی مانند دکوراسیون منزل، تعمیر و نگهداری خانه یا اداره، تعمیر خودرو، محوطه سازی و موارد دیگر کمک می کنند و در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنند. 

ابزارهایی که باید در هر جعبه ابزار اصلی وجود داشته باشد :

به گفته بسیاری از کارشناسان، ابزارهای خاصی وجود دارد که هر فردی به آن نیاز دارد. این ابزارهای اساسی عبارتند از:

  • چکش
  • آچار قابل تنظیم یا همان آچار فرانسه
  • مجموعه پیچ گوشتی
  • اره دستی
  • دریل
  • انبردست
  • متر

بیایید نگاهی به این ابزارهای مهمی بیندازیم که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید. 

چکش

بدون چکش، میخ فایده ای ندارد. بیشتر چکش ها دارای پنجه در مقابل سر هستند. می توانید از یک سر برای کشیدن میخ و از سر دیگر برای بیرون کشیدن آنها استفاده کنید. چکش همچنین می تواند برای هر کاری که نیاز به ضربه زدن به خوبی دارد، مانند شکستن دیوار گچی یا کوبیدن الوار قاب بندی در جای خود استفاده شود.  

یکی از پرکاربردترین انواع چکش، چکش 16 اونسی با سر صاف و پنجه خمیده است. این را می توان هم برای کارهای ظریف مانند میخ زدن برای آویزان کردن عکس ها و هم برای کارهای سنگین تر مانند تعمیر استفاده کرد. پنجه خمیده آن کشیدن میخ را آسان می کند. 

پیچ گوشتی

 

تعدادی چیز در خانه و محل کار وجود دارد که با پیچ وصل می شوند. آنها مبلمان و لامپ ها را کنار هم نگه می دارند، درها، روکش های خروجی و بسیاری موارد دیگر را به هم متصل می کنند. بنابراین، هر زمان که نیاز به تعمیر هر یک از این موارد داشتید، به یک پیچ گوشتی نیاز دارید تا پیچ ها را بردارید و دوباره آنها را بازگردانید. این یک ابزار در جعبه ابزار شماست که بیشتر به آن نیاز خواهید داشت. 

آچار قابل تنظیم یا فرانسه

 

بسیاری از چیزها با مهره و پیچ و مهره وصل می شوند. برای سفت کردن و باز کردن آن پیچ و مهره ها، به یک آچار نیاز دارید. بهترین گزینه یک آچار قابل تنظیم است که بهترین کار را انجام می دهد زیرا می تواند اندازه آن را تغییر دهد تا پیچ ها را با اندازه های مختلف را بگیرد. 

شما باید دو آچار با طول های مختلف بخرید - یک آچار کوچک 15 سانتی متری که در فضاهای تنگ جا می شود و یک آچار 25 سانتی متری که اهرم بیشتری برای شل کردن پیچ های محکم به شما می دهد.  

نکته خرید: همچنین می توانید فقط یک آچار 20 سانتی متری با دهانه فک وسیع و دسته راحت بخرید. شما می توانید اندازه آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. 

اره دستی

 

این یک تیغه برش دندانه دار است که به یک دسته متصل می شود. برای برش دادن چوب بسیار مفید است و استفاده از آن سریعتر و ساده تر از اره برقی است. این یک محصول ایده آل برای ساخت خانه درختی یا هر کار نجاری دیگری است. 

نکته خرید: هنگام خرید اره، توجه به تعداد دندان در هر سانت بسیار مهم است. شش تا هشت دندان در هر سانت برای برش های ریپ که با دانه های چوب ساخته شده اند، بهترین کار را دارند. هشت تا 12 دندان در هر سانت برای کراس کات بهتر است.  

همچنین می توانید به سراغ تیغه قابل تعویض بروید، به این ترتیب اگر تیغه آسیب دید، نیازی به تعویض کل اره ندارید.  

انبردست

 

هنگام انجام هر کاری، باید چیزی را در دست بگیرید تا بتوانید آن را بکشید یا بچرخانید. اگر سعی کنید آن را با انگشتان خود بگیرید، راه درستی نیست زیرا نیروی کافی برای بیرون کشیدن آن نخواهید داشت. 

اینجاست که یک انبردست به کارتان می آید. دارای دندانه های فلزی در یک طرف برای گرفتن روی یک جسم و دسته های بلند در انتهای دیگر است تا هنگام کشیدن اهرمی به شما بدهد. انبر را می توان برای شل کردن مهره ها، بیرون کشیدن میخ ها، برداشتن وسایل لوله کشی، گیرکردن سیم ها و ... استفاده کرد. 

انواع مختلفی از انبردست وجود دارد که برای مشاغل مختلف طراحی شده است. یکی انبردست قفل است. این انبردست دارای فک های قابل تنظیمی است که می توانید اندازه آنها را متناسب با مهره یا وسایل دیگر تغییر دهید. اینها برای کارهایی که نیاز به نیروی زیادی دارند، مانند برداشتن یک پیچ زنگ زده یا یک پیچ کنده شده، ایده آل هستند.  

یکی دیگر از انواع انبردست ها ، انبردست های سوزنی است که نوک های بلند و باریکی دارند که می توانند وارد فضاهای تنگ شوند. این انبردست ها برای کارهای الکتریکی بسیار مهم هستند اما برای گرفتن خوب نیز عالی هستند. همچنین می توانید از این انبردست برای تعمیر زیورآلات، نگه داشتن میخ در هنگام چکش کاری و ... استفاده کنید.

متر

 

هر کاری نیاز به اندازه گیری های دقیق دارد و برای این کار به یک متر نواری خوب نیاز دارید. یکی از پرکاربردترین ابزارها در هر سایت کاری است. 

نکته خرید: هنگام خرید متر، مطمئن شوید که محکم باشد و اهرم قفل آن با یک دست آسان باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که قلاب فلزی انتهای متر به اندازه کافی بزرگ باشد تا محکم بچسبد. 

دریل

دریل برقی یکی از مفیدترین ابزار برقی است که می توانید داشته باشید. می‌توانید از آن برای ایجاد سوراخ‌هایی در اندازه‌های مختلف استفاده کنید. 

نکته خرید: بهتر است دریل های شارژی را انتخاب کنید، زیرا نه تنها مفید هستند، بلکه استفاده از آنها بسیار راحت تر است. مته ها کوچک و سبک هستند، اما برای بسیاری از کارها به اندازه کافی قدرتمند هستند. 

همانطور که بیشتر کار می کنید، می توانید جعبه ابزار خود را نیز گسترش دهید. اگر صاحب یک مغازه نقاشی هستید، می توانید قلم مو و غلطک را به کارگاه خود اضافه کنید. برای نجاری، ممکن است به یک اره میتر، گیره و ... نیاز داشته باشید. 

با این حال، هر ابزاری فراتر از اصول اولیه فقط در صورتی ارزش خرید دارد که بخواهید به طور مرتب از آن استفاده کنید. پول را خرج ابزاری کنید که برای شما ضروری است و به صورت روزانه از آن استفاده خواهید کرد. 

بنابراین، این ابزارها را به صورت آنلاین در ابزار گلد خریداری کنید و کار خود را آسان تر کنید. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر