شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
سنگ فرز چیست؟

سنگ فرز یک ابزار قدرت دستی است که برای برش، سنگ زنی و تیز کردن ...

سنگ فرز یک ابزار قدرت دستی است که برای برش، سنگ زنی و تیز کردن موادی مانند سنگ، کاشی، مرمر، چوب، بتن و فلزات آهنی و غیرآهنی استفاده می شود. این نیروها به سه طریق تامین می شوند: از طریق موتور بنزینی، هوای فشرده یا موتور الکتریکی. 

سنگ فرز شامل قطعاتی مانند دیسک ساینده، دسته جانبی، محافظ قابل تنظیم و سر چرخ دنده می باشد. سر چرخ دنده معمولاً در زاویه مناسب نصب می شود و به نگه داشتن یک دیسک یا یک چرخ که وظیفه سنباده زدن، پرداخت و سنگ زنی انواع مختلف مواد را دارد، کمک می کند.

این مهم است که شما باید بهترین سنگ فرز موجود در بازار را انتخاب کنید تا از طول عمر بیشتر و عملکرد روزانه بالاترین اطمینان حاصل کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در ابزار گلد معتبرترین و رسمی‌ترین برندها مانند StanleyBlack+Decker  را که پس از بررسی جزئیات عملکرد و بررسی‌های بازار انتخاب شده‌اند، تهیه کرده‌ایم.

محصولات دیوالت به دلیل کیفیت بالای خود به طور گسترده ای در بازار شناخته شده اند و ما در ابزار گلد با ظرافت در ارائه مجموعه ای از سنگ فرز دیوالت با کیفیت عالی مشارکت داریم.

استفاده و کاربردهای سنگ فرز

سنگ فرز بیشتر در کارگاه های ساختمانی، کارگاه های فلزی و تعمیر خودرو استفاده می شود. آنها عمدتا برای برش شکاف استفاده می شوند و همچنین برای صاف کردن و حذف مواد غیر ضروری بسیار کارآمد هستند.

کارگران ساختمانی اغلب هنگام تیز کردن سنگ، بریدگی ها و برش ها از سنگ فرز استفاده می کنند. جدا از این کارکردها، می توان از سنگ فرز برای انواع کاربردها مانند تیز کردن تیغه و حذف ملات در منازل و باغ ها نیز استفاده کرد. 

ابزارهای برش خانگی که باید به طور مرتب تیز شوند، از جمله تبر، چمن زنی، هچت و غیره را می توان به طور موثر انجام داد.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید سنگ فرز در نظر گرفت

یک سنگ فرز معمولی برای هر کاربری مناسب نیست. هنگام جستجوی یک سنگ فرز مناسب باید نکاتی مانند قدرت موتور، رتبه بندی سرعت و اندازه دیسک را در نظر بگیرید.

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام خرید سنگ فرز به آنها توجه کنید:

اندازه دیسک

قدرت موتور سنگ فرز معمولاً به اندازه دیسک بستگی دارد. هرچه اندازه دیسک بیشتر باشد، استحکام سنگ فرز شما بیشتر خواهد بود. گاهی اوقات، یک صنعتگر می‌تواند یک سنگ فرز پنوماتیکی را انتخاب کند که دارای اندازه‌های دیسک کوچک‌تر است.

رتبه بندی سرعت

سنگ فرز های دستی قدرت فوق العاده ای دارند. در حین استفاده، دیسک های دستگاه بین 5000-10000 دور در دقیقه انجام می دهند.

راحتی

دو چیز که بر سطح راحتی کاربر تأثیر می گذارد اندازه و وزن است. سنگ فرز که دارای دسته های ضد لرزش است دارای واحدهای جمع و جور است که استفاده صاف را برای ساعات طولانی تضمین می کند.

قدرت موتور

قدرت موتور ممکن است بسته به استفاده از نظر ولتاژ، درجه آمپر و وات سنگ فرز متفاوت باشد، مانند اگر به دنبال یک سنگ فرز برای یک پروژه خود هستید، موتور با درجه آمپر پایین تر مناسب خواهد بود. برای شما. با این حال، برای استفاده روزانه در صنایع سنگین مانند فولاد، آهن، متالورژی، نفت و گاز، سنگ فرز با درجه آمپر بالا ضروری هستند.

بنابراین، اگر به دنبال خرید آنلاین بهترین سنگ فرز توسط مارک هایی مانند Stanley Black+Decker هستید، آنچه را که ابزار گلد ارائه می دهد بررسی کنید. ما هر محصول و ابزاری را که برای استفاده صنعتی جامع ضروری بدانیم ذخیره می کنیم.  ابزار گلد بدون شک مظهر لوازم صنعتی ممتاز است. 

برای ابزارهای برقی و ماشین آلات بیشتر از بهترین مارک ها با بهترین قیمت به صورت آنلاین  یا حضوریمراجعه کنید، جایی که می توانید مجموعه ای از محصولات بی شمار را برای همه نیازهای خود بیابید. 


 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر