شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
مجموعه جعبه ابزار مکانیکی

علاقه مندید که مکانیک خودرو خود شوید اما مطمئن نیستید به چه ابزاری نیاز دارید...

علاقه مندید که مکانیک خودرو خود شوید اما مطمئن نیستید به چه ابزاری نیاز دارید؟ ابزار های کامل به کاری که انجام می‌دهید بستگی دارد، اما ما به شما کمک می‌کنیم بهترین مجموعه ابزار را برای شروع کار تعمیر خودرو ایجاد کنید و چند ابزار تخصصی را که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید به شما نشان می‌دهیم.

مجموعه ابزار مکانیک

یک مجموعه ابزار مکانیک معمولی نقطه شروع خوبی برای تهیه جعبه ابزار مکانیک است. یکی از این مجموعه ابزارهای دستی شما را قادر می سازد تا کارهای تعمیر و نگهداری متعددی را انجام دهید. به طور معمول، مجموعه ابزار مکانیک شامل ابزارهایی مانند آچار جغجغه و سوکت در اندازه های مختلف و همچنین مجموعه ای از آچارهای دیگر می باشد. 

اگر مجموعه ابزار مکانیک شما شامل انواع ابزارهای مورد نیاز شما نیست یا اگر می خواهید جعبه ابزار سفارشی خود را بسازید، می توانید قطعات را به صورت جداگانه اضافه کنید. علاوه بر جغجغه‌هایی با اندازه‌های مختلف درایو و مجموعه سوکت مکانیکی که شامل اندازه‌های مختلف می باشند، مجموعه‌ای از موارد زیر را می‌خواهید:

  • آچار هلالی یا ترکیبی
  • آچارهای قابل تنظیم یا آجار فرانسه
  • پیچ گوشتی
  • انبر
  • کلید تورکس و کلید شش گوش یا آچار آلن

هنگامی که یک مجموعه ابزار استاندارد داشته باشید، ابزارهای دستی دیگری نیز وجود دارد که می خواهید در دسترس داشته باشید.
برای کاربردهایی که باید مهره‌ها را بچرخانید یا پیچ‌ها را با یک گشتاور خاص سفت کنید، به یک آچار گشتاور نیاز دارید ، این ابزارها سوکت را می پذیرند و عملکردی شبیه به جغجغه دارند. آن را مطابق دستورالعمل های ابزار تنظیم کنید، و نشان می دهد که چه زمانی بست در گشتاور مشخص شده است.
برای کارهای ظریف تر - مانند سیم کشی در مکان های تنگ یا تعویض پیچ یا واشر در مناطقی که دست شما جا نمی شود – یک مجموعه قلاب مفید برای جعبه ابزار شما است. 

ابزارهایی برای بالا بردن و تعیین موقعیت یک وسیله نقلیه

برای برخی از کارها بر روی اتومبیل یا کامیون، به تجهیزاتی برای بلند کردن، قرار دادن و ثابت نگه داشتن وسیله نقلیه نیاز دارید. در حالی که جک که احتمالاً با وسیله نقلیه شما همراه است برای بلند کردن کافی است، اگر قرار است به طور منظم کارهای خودرویی انجام دهید، ممکن است بخواهید به دنبال جک گاراژی باشید . مدل‌های چرخ‌دار به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی جک را جابجا کرده و در جایی که نیاز دارید قرار دهید. چند پمپ روی دسته، وسیله نقلیه را بالا می‌برد و جک‌ها اغلب مجهز به سیستم‌های رهاسازی هستند تا با خیال راحت و آسان خودرو را پس از اتمام کار پایین بیاورند. قبل از استفاده از جک، مطمئن شوید که وزن آن برای وسیله نقلیه کافی است و برای جلوگیری از آسیب، دفترچه راهنمای خودرو را برای نقاط جک مناسب بررسی کنید.

ابزار کار با روان کننده ها و سیالات

تعویض روغن و تعویض فیلتر روغن بخش های نسبتاً ساده ای از تعمیر و نگهداری خودرو است، اما شما به ابزار مناسبی برای کار نیاز دارید، از جمله آچار فیلتر روغن یا انبر فیلتر روغن که متناسب با فیلتر شما باشد و بتواند به فیلتر برسد. همچنین برای جمع آوری روغن مصرف شده به یک ظرف تخلیه روغن نیاز دارید . اینها اغلب دارای مخازن با درپوش هایی هستند که از ان ها محافظت می کند و به شما امکان می دهد روغن را برای بازیافت یا دفع مناسب حمل کنید.

برای کار با روان کننده های سبک تر و سایر مایعات، مطمئن شوید که تعداد زیادی قیف در اندازه های مختلف دارید - از جمله قیف های بلند که می توانند به قسمت های عمیق موتور برسند. قیف ها معمولاً ارزان هستند، بنابراین منطقی است که چندین قیف در اندازه های مختلف به همراه داشته باشید.

ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما نیاز به انتقال سوخت یا مایعات دیگر به بیرون یا داخل خودرو داشته باشید. پمپ انتقال سوخت می تواند به شما در انجام این کار سریع و ایمن کمک کند. به خاطر داشته باشید که همه پمپ ها برای همه سیالات طراحی نشده اند. راهنمای  پمپ را بررسی کنید تا مطمئن شوید برای هر سیالی که برای جابجایی نیاز دارید مناسب است.

اگر روی وسایل نقلیه قدیمی کار می کنید یا اگر در حال نگهداری از چمن کاری یا تجهیزات مزرعه هستید، یک روغن گیر ابزار مفیدی است که می توانید در دست داشته باشید. این ها در مدل های دستی و هوادار موجود هستند . شما به سادگی باید کارتریج گریس را بارگیری کنید، اتصالات گریس روی وسیله نقلیه یا تجهیزات را پیدا کرده و تمیز کنید، شلنگ را به فیتینگ وصل کنید و تفنگ را برای اضافه کردن مقدار مناسب گریس به کار ببرید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر