شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید دستگاه علف زنی

با یک چمن زن چمنی عالی ایجاد کنید، که می تواند علف های هرز را اصلاح کند ...

با یک چمن زن چمنی عالی ایجاد کنید، که می تواند علف های هرز را اصلاح کند .هنگامی که یک دستگاه چمن زنی خریداری می کنید، هر بار پس از اصلاح لبه های چمن عالی خواهید داشت! چه به دنبال مدل گازی، برقی یا باطری(شارژی) باشید، ما همه چیزهایی را که برای یک چمن کاری عالی نیاز دارید در اختیار داریم. دستگاه اصلاح چمن بعدی خود را امروز به صورت آنلاین یا در فروشگاه ما پیدا کنید! 

دستگاه های علف زن گازی

ماشین‌های اصلاح گازی معمولاً قوی‌تر از ماشین‌های اصلاح برقی هستند و معمولاً برای کسانی که کارهای اصلاحی بزرگ دارند، انتخاب بهتری هستند. مدل های دو چرخه نیاز به ترکیب سوخت و روغن دارند. مدل های بزرگتر 4 چرخه نیز موجود است.

دستگاه علف زن برقی

ماشین‌های اصلاح برقی سبک‌تر و آسان‌تر از ماشین‌های اصلاح گازی هستند و نیازی به مخلوط کردن سوخت ندارند، اما قدرت کمتری دارند. همچنین، مواردی که نیاز به سیم کشی دارند تا حدودی از نظر قابلیت حمل محدود هستند.

دستگاه علف زن شارژی

دستگاه‌های اصلاح‌کننده برقی شارژی معمولاً سبک وزن، قابل شارژ و کاملاً متحرک هستند، که آنها را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که یک منطقه بزرگ را با علف‌های هرز سبک اصلاح می‌کنند.

ماشین اصلاح چمن دسته صاف

یک دستگاه چمن زنی مستقیم برای کارهای سنگین و برای دسترسی به جمن در زیر چیزهایی مانند نیمکت یا صندلی بهترین است.

دستگاه اصلاح چمن با دسته منحنی

یک دستگاه چمن گیر با دسته یا بدنه منحنی برای کوتاه کردن چمن های مناطق تنگ  و باریک مناسب است و به شما کنترل بیشتری بر روی ابزار می دهد. سبک وزن، متعادل است و به صرفه است.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید:

  • نوار برش: نوار برش، عرض یا مسیر برش تریمر است . این نشان دهنده عرضی است که دستگاه اصلاح  کننده می تواند در یک زمان برش دهد.
  • سرعت متغیر:  این ویژگی به شما اجازه می دهد تا سرعت و قدرت ماشین اصلاح خود را کنترل کنید.
  • تغذیه خط:  دو نوع تغذیه خط وجود دارد - خوراک دست انداز و تغذیه خودکار. تغذیه ضربه ای از شما می خواهد که برای پیشبرد رشته، سر ماشین اصلاح خود را روی زمین بکوبید، در حالی که تغذیه خودکار خط تراش را به خود هدایت می کند.
  • صاف کننده با قابلیت لبه چمن:  برخی از ماشین های اصلاح به سرعت به لبه های چمن تبدیل می شوند.
  • قرقره های بارگذاری سریع: تریمرهای  مختلف دارای قرقره های بارگیری سریع هستند که به شما امکان می دهد بدون نیاز به برداشتن قرقره، یک خط جایگزین را وارد کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر