شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
خرید کمپرسور هوا

کمپرسورهای هوا را می توان برای کارهایی بیشتر از پر کردن لاستیک استفاده کرد...

کمپرسورهای هوا را می توان برای کارهایی بیشتر از پر کردن لاستیک استفاده کرد. راهنمای خرید ما به شما کمک می کند تا بهترین مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

چرا به کمپرسور هوا نیاز دارید؟

کمپرسورهای هوا تقریباً می توانند همه این کارها را انجام دهند، از باد کردن توپ ها و لاستیک ها تا نیرو دادن به ابزارهای پرمصرف. با مجموعه ای از انواع و ظرفیت های مختلف، یک راهی برای شما وجود دارد که کارهای روزمره را آسان تر و کارآمدتر می کند.

مواردی که باید هنگام انتخاب کمپرسور هوا در نظر بگیرید:

اندازه

کمپرسوری که خیلی کوچک است پس از چند بار استفاده به زمان نیاز دارد تا فشار خود را دوباره شارژ کند، که ممکن است منتظر ماندن برای آن خسته کننده باشد. یکی که بیش از حد بزرگ است، مقدار غیر ضروری انرژی مصرف می کند و هزینه های حمل و نقل را افزایش می دهد.

جریان هوا

جریان هوای کمپرسور بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود و باید بیشتر از نیاز عملیاتی آن باشد اما کمتر از حداکثر خروجی آن باشد. CFM همه ابزارهایی را که به طور منظم استفاده می کنید محاسبه کنید، سپس یک بافر 30 درصد اضافه کنید تا مطمئن شوید که فشار هوا تمام نمی شود و باید منتظر بمانید.

برق در مقابل گاز

دو راه برای تغذیه کمپرسور وجود دارد: برق یا بنزین. موتورهای الکتریکی تعمیر و نگهداری کمتر و هزینه کمتری دارند، در حالی که موتورهای گازی قابلیت حمل و مانور را دارند.

ویژگی های اضافی

به دنبال وسایل اضافی کوچکی باشید که می‌توانند عمر و نگهداری را آسان‌تر کنند، مانند دریچه‌های انگشتی فولادی ضد زنگ برای از بین بردن خوردگی، دستگاه‌های نظارت بر روغن برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سطح پایین روغن، میله‌های اتصال یک تکه برای تنظیمات داخلی کمتر، و موارد دیگر.

ابزار

استفاده از کمپرسور هوا برای ابزارهای پنوماتیک به این معنی است که می توانید کار را سریعتر، کارآمدتر و قدرتمندتر انجام دهید. برخی از ابزارهایی که از کمپرسور هوا استفاده می کنند عبارتند از: میخکوب ها، سنباده مداری، اره های رفت و برگشتی، آچار سوکت و ضامن دار، مته ها و درایورها، چکش های هوا، رنگ پاش ها، بادکننده های لاستیک و غیره.

انواع کمپرسور هوا

برای ابزارهایی که استفاده می کنید و کارهایی که باید انجام شوند، نوع مناسب را انتخاب کنید. کمپرسورهای هوا دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و دانستن اینکه کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد به شما کمک می‌کند تا کمپرسور مناسب را انتخاب کنید.

کمپرسورهای پیستونی

اینها مخازنی دارند که هوای فشرده را ذخیره می کنند. هنگامی که فشار در مخزن به سطح مشخصی برسد، موتور خاموش می شود. همانطور که هوا از مخزن تخلیه می شود، فشار داخل کاهش می یابد و موتور دوباره راه اندازی می شود تا فشار را دوباره بالا ببرد.

تنظیمات فشار با توجه به نیاز اپراتور قابل تنظیم است. دو نوع کمپرسور پیستونی وجود دارد: تک مرحله ای و دو مرحله ای.

کمپرسورهای تک مرحله ای

این نوع کمپرسور دارای یک پیستون است که هوا را فشرده و به مخزن ذخیره می‌رساند. سیستم تک مرحله ای معمولاً در کمپرسورهای سبک با حداکثر امتیاز کمتر از 150 پوند فشار بر اینچ مربع (psi) یافت می شود. کمپرسورهای تک مرحله ای برای اکثر کاربران خانگی کافی هستند.

کمپرسورهای دو مرحله ای

در این مدل دو پیستون وجود دارد که هوا را فشرده و به مخزن ذخیره می‌رسانند. پیستون اول هوا را فشرده می کند و آن را از طریق یک سوپاپ برگشت به پیستون دوم فشار می دهد. پیستون دوم هوا را بیشتر فشرده می کند و آن را به مخزن ذخیره می رساند. سیستم دو مرحله ای معمولاً در کمپرسورهای تجاری سنگین با حداکثر امتیاز بالای 150 psi یافت می شود. کمپرسورهای دو مرحله ای انتخاب های خوبی برای استفاده مداوم یا محیط های فروشگاهی هستند.

کمپرسورهای هوای فشرده

اگر برای ابزار یا کارهای کوچک به چیزی نیاز دارید، اینها کوچکترین و سبک ترین کمپرسورهای موجود هستند. این کمپرسورها مخزن ذخیره ندارند، بنابراین برای تامین هوا باید به طور مداوم کار کنند. کمپرسورهای جمع و جور به تفنگ‌های درزبندی، تفنگ‌های چسب، تفنگ‌های اسپری کوچک نیرو می‌دهند و می‌توانند تجهیزات ورزشی و لاستیک‌ها را باد کنند.

ملاحظات دیگر

قدرت: رتبه های اسب بخار اندازه گیری اسب بخار (HP) موتور کمپرسور است. موتورهای کمپرسور معمولاً از 1.5 اسب بخار تا 6.5 اسب بخار متغیر هستند و واحدهای قدرتمندتری برای کاربردهای صنعتی در دسترس هستند. معمولاً موتورهای اسب بخار بالاتر، psi بیشتری تولید می کنند و می توانند بار کاری سنگین تری را تحمل کنند.

منبع تغذیه: کمپرسورهای برقی رایج ترین هستند و در هر منطقه ای با منبع برق آماده به راحتی قابل استفاده هستند. کمپرسورهای هوای گازی انتخاب خوبی برای مناطقی هستند که برق محدود یا در دسترس نیست.

توجه: از کمپرسورهای گازسوز در مناطق محدود یا بدون تهویه استفاده نکنید.

طراحی: کمپرسورها در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند –گرد، عمودی، افقی، کامیون سوار، چرخ دستی و دو پشته. مخازن سبک گرد پایدارترین هستند زیرا مخازن گرد و مسطح آنها در پایین دستگاه نصب شده است.

تعمیر و نگهداری: کمپرسورهای بدون روغن دارای یاتاقان‌های آب‌بندی هستند و نسبت به کمپرسورهای روغن‌کاری شده نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و برای اکثر مصارف غیرتجاری قدرت زیادی دارند. کمپرسورهای روغن کاری شده از کاربر می خواهند که روغن را به طور مرتب تعویض کند. اکثر کمپرسورهای صنعتی روغن کاری می شوند.

نکته: برای فواصل زمانی خاص تعویض روغن، به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر