شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
انواع نردبان

نردبان مناسب کار شما را آسان تر و ایمن تر می کند.در مورد انواع مختلف نردبان ...

نردبان مناسب کار شما را آسان تر و ایمن تر می کند. در مورد انواع مختلف نردبان اطلاعات کسب کنید.

اندازه نردبان خود را با کار خود مطابقت دهید

انواع مختلفی از نردبان برای انتخاب وجود دارد و مهم است که نردبانی را پیدا کنید که اندازه و طول مناسبی برای کار شما داشته باشد. هنگام خرید نردبان مطمئن شوید که میانگین قد خود را می دانید. استفاده از نردبان خیلی کوتاه یا بلند می تواند ایمنی و کارایی کار شما را مختل کند.

نردبان ها از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند:

  • نردبان های آلومینیومی
  • نردبان های آهنی یا فلزی
  • نردبان های چوبی

نردبان های آلومینیومی

نردبان های آلومینیومی یا پله ای دارای طراحی قاب A هستند، با زنجیر هایی که قفل می شوند تا هر طرف را در موقعیت صحیح نگه دارند. به طور معمول، پله ها فقط از یک طرف نردبان بالا می روند. نردبان های دو پله به شما امکان استفاده از هر دو طرف را می دهند.  نردبان های آلومینیومی از جنس آلومیینیوم هستند . این مدل نردبان ها وزن سبکی نسبت به بقیه نردبان ها دارند. نردبان های آلومینیومی به دلیل عبور دان جریان الکتریکی از خود ، در مکان هایی که نزدیک جریان برق هستند استفاده و نگهداری نمی شود.

نردبان های تلسکوپی:

نردبان های تلسکوپی چند منظوره دارای طراحی قاب A قابل تنظیم هستند. شما می توانید این نردبان های سبک وزن را در چندین پیکربندی راه اندازی کنید و از آنها در پله ها استفاده کنید.نردبان های مدل تلسکوپی قادر هستند که براساس میزان ارتفاع شما تنظیم و سپس توسط قفل ثابت شوند . نردبان های تلسکوپی امروزه یکی از پرکاربردترین و پر فروش ترین نردبان ها می باشد . لازم به ذکر است که نردبان های تلسکوپی به دو دسته تاشو و ساده تقسیم میشوند.

نردبان های تاشو:

این مدل نردبان ها همانطور که از نامشان مشخص است خاصیت تاشوندگی دارند. قابلیت آن ها این گونه است که می توان در هر اندازه ای آن ها را باز و بسته نمود و همچنین به دلیل تا شوندگی نیاز به جا و مکان کمتری دارد.

نردبان های صنعتی:

نردبان های صنعتی همانطور که از نامشان پیداست در صنعت هایی مانند مخابرات استفاده میشود. همچنین نردبان های مخابراتی که از نوع نردبان های صنعتی می باشند. نردبان های صنعتی برای ارتفاعات بلند استفاده شود. این مدل نردبان ها دارای پله های زیاد با فضای ایستادن کمی دارند.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر