شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
9 ابزار ضروری برای جعبه ابزار شما

یک جعبه ابزار مجهز برای انجام تعمیرات اساسی خانه و پروژه های ساده ضروری...

یک جعبه ابزار مجهز برای انجام تعمیرات اساسی خانه و پروژه های ساده ضروری است. از آویزان کردن قاب عکسی رو دیوار گرفته تا مونتاژ مبلمان، مجموعه ای از ابزارها به شما امکان می دهد به جای کمک  شخص دیگری برای انجام کار، خودتان انواع پروژه ها را انجام دهید.

متر

دو بار اندازه گیری کن و یک بار برش انجام بده. برای این کار به یک متر نواری نیاز دارید انواع متر از 3 تا 100 متر در بازار وجود دارد. یک 3 متری برای اکثر نیازهای شما کافی است. همچنین به اندازه کافی کوچک است که در کشو یا جعبه ابزار قرار می گیرد.

چکش سر گرد

چکش آجر کاری برای ساخت و ساز ضروری است، اما چکش سرگرد  برای ضربه زدن به دیوار و آویزان کردن عکس به دیوارها یا تعمیرات سبک بهتر است. 
جکش سرگرد سبک وزن است، فضای کمتری را در جعبه ابزار اشغال می کند، و هیچ شاخ تیزی برای حرکت در اطراف ندارد، که آن را به انتخاب بهتری برای استفاده عمومی خانگی تبدیل می کند.

پیچ گوشتی

یک مجموعه خوب از پیچ گوشتی ها می تواند به انجام طیف وسیعی از کارهای خانه از نصب چراغ های سقفی گرفته تا تعمیر کابینت کمک کند. برای تحت پوشش قرار گرفن بیشتر کارها  به حداقل سه اندازه مختلف پیچ گوشتی سر صاف و سر فیلیپس نیاز دارید.
برخی از مدل های پیچ گوشتی ها دارای سرهای پیچ گوشتی قابل تعویض است و فضای کمتری را در جعبه ابزار شما اشغال می کند، . اگر فضای بیشتری دارید، یک مجموعه پیچ گوشتی بخرید. یک مجموعه خوب از پیچ گوشتی ها می تواند دوام  بیشتری بیاورد. 

آچار فرانسه

یک اچار فرانسع  با کیفیت بالا می تواند جای چندین مجموعه آچار را بگیرد. اما اگر قصد انجام لوله‌کشی سبک یا سایر تعمیرات سنگین‌تر خانه را دارید، مجموعه کاملی از آچارهای استاندارد و متریک را خریداری کنید. 

کاتر

چاقو یا کاتر جعبه ابزار پر استفاده ترین مورد در جعبه ابزار شماست چاقوهای کاربردی برای باز کردن بسته ها و همچنین هر کار خانگی که نیاز به برش، خراشیدن و علامت یا نشانه گذاری دارد، ضروری هستند. یکی را در جعبه ابزار خود نگه دارید، اما دومی را در کشوی آشپزخانه یا جای دیگری برای دسترسی آسان نگه دارید.
یک چاقوی جیبی تاشو نیز می تواند همین کارها را انجام دهد، اما اگر می خواهید تیغه خود را تیز نگه دارید، چاقویی را انتخاب کنید که از تیغه های قابل تعویض استفاده می کند.

تراز

برای آویزان کردن قفسه ها، آینه ها یا تلویزیون ها به یک تراز محکم نیاز دارید . اگر آنها را بدون تراز آویزان کنید، در نهایت کج می شوند. به دنبال تراز با حباب باشید که به راحتی قابل مشاهده باشد و بتواند هم افقی و هم عمودی را اندازه گیری کند. همچنین خوب است که ترازی با آهنرباهای داخلی داشته باشید که به شما کمک کند ،تنظیمات کوچکی روی سطح فلزی انجام دهید.

آلن

کلیدهای شش گوش به نام آچار آلن یا کلید آلن نیز شناخته می شوند. از کلیدهای شش گوش یا آلن می توان برای سفت کردن پایه های صندلی دوچرخه و مونتاژ مبلمان تخت استفاده کرد. گاهی اوقات محصولات شامل کلیدهای شش ضلعی همراه با دستورالعمل هستند، اما داشتن مجموعه شخصی با دسته های بلندتر کار را بسیار آسان تر می کند. مجموعه کامل آچار آلن در اندازه های استاندارد و متریک بیش از آنچه تصور می کنید در خانه شما استفاده می شود .

آچار سوکت

اگر قصد انجام هر گونه تعمیر مکانیکی یا خودکار را دارید، به یک مجموعه آچار سوکت خوب نیاز دارید . یکی را با درایو 3/8 اینچی انتخاب کنید تا بیشتر استفاده‌ها و سوکت‌ها را در اندازه‌های استاندارد و متریک پوشش دهد.

تجهیزات حفاظت شخصی

تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) شامل عینک ایمنی ، دستکش کار و محافظ شنوایی است. این موارد را در جعبه ابزار خود نگه دارید تا بهانه ای برای استفاده نکردن از آنها نداشته باشید.  
هر زمان که به چیزی ضربه می زنید یا سوهان کشی می کنید، و همچنین در حین کار در حیاط یا کار روی چیزی که ممکن است باعث ریزش گرد و غبار یا زباله شود، از عینک ایمنی استفاده کنید.  
دستکش کار از خراشیدگی جلوگیری می کند و از دستان شما در برابر خط و خش های جزئی محافظت می کند. دستکش های چرمی بادوام ترین هستند و برای باغبانی و کاربردهای سنگین ایده آل هستند. دستکش های نیتریل بیشترین عملکرد را به شما می دهند و دستان شما را خشک و تمیز نگه می دارند. اما یک دستکش کار چند منظوره خوب می تواند تقریباً هر شغلی را پوشش دهد. 
از محافظ شنوایی در اطراف تجهیزات با صدای بلند مانند ماشین های چمن زنی یا ماشین های سنگین استفاده کنید. گوش‌بند بیشترین محافظت را دارند، اما گوش‌گیرها کوچک‌تر هستند و حمل آن راحت‌تر است.

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر