شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
نحوه استفاده از اره مدور یا گرد بر

اره مدور ابزاری همه کاره و مفید است. اگر بدانید که چگونه از آن استفاده کنید...

اره مدور ابزاری همه کاره و مفید است. اگر بدانید که چگونه از آن استفاده کنید، می تواند کارهای مشابه اره رومیزی را انجام دهد. به این نکات برای برش اره مدور نگاهی بیندازید و یاد بگیرید که چگونه از اره مدور برای برش های دقیق استفاده کنید.

آماده سازی برای برش با اره مدور

انواع مختلفی از اره های دایره ای وجود دارد: اره های پروفیل برکه رایج ترین نوع هستند که برای کارهای سنگین تر مناسب هستند. مهم نیست از چه نوع اره ای استفاده می کنید، اصول اولیه ایمنی همیشه یکسان است.

  • از وسایل ایمنی مناسب استفاده کنید . هر زمان که از اره دایره ای یا هر ابزار برقی استفاده می کنید از محافظ چشم و شنوایی استفاده کنید. هنگام برش با اره برقی، باید از ماسک تنفسی یا ایمنی نیز استفاده کنید
  • مطمئن شوید که تیغه اره مدور شما طوری طراحی شده است که موادی را که با آن کار می کنید برش می دهد. اره شما ممکن است با یک تیغه استاندارد برای برش چوب عرضه شود، اما برش مواد دیگر مانند سنگ تراشی یا پلاستیک به تیغه مناسب نیاز دارد.
  • داشتن تیغه های اضافی ایده خوبی است. تیغه اره دایره ای کند به اندازه یک تیغه تیز برشنمی دهد و احتمال اتصال آن بیشتر است.
  • قطعات کار را اندازه گیری کنید و تیغه خود را طوری تنظیم کنید که فقط حدود 1/4 اینچ زیر ماده ای که می برید گسترش یابد. شما نمی خواهید تیغه بیش از حد در معرض دید قرار گیرد. اگر عمق تیغه بیش از حد عمیق تنظیم شود، اره به خوبی بریده نمی شود و خطر اتصال تیغه و ضربه زدن اره به سمت شما بیشتر است.
  • محافظ تیغه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که در جای خود قرار دارد و به درستی کار می کند.
  • قطعه کار را رو به پایین قرار دهید تا در امتداد طرفی که در قطعه تمام شده قابل مشاهده نباشد، برش دهید.
  • قطعه خود را به سطح کار ببندید تا بتوانید از هر دو دست برای هدایت اره استفاده کنید.
  • از یک لبه مستقیم برای ترسیم یک دستورالعمل برای برش خود استفاده کنید.

استفاده از اره مدور

  • روی یک تکه چوب ضایعاتی یک خط راهنما بکشید و یک برش آزمایشی ایجاد کنید تا مشخص کنید که چگونه تیغه را به درستی با دستورالعمل روی قطعه کار خود برای برش دقیق تراز کنید.
  • هنگام برش، اره  راه اندازی کنید و سپس آن را به ماده ای که می برید منتقل کنید. این روش کمک می کند تا دو قسمت قطعه کار از نیشگون گرفتن یا چسباندن تیغه جلوگیری کند.
  • برش را با بدنه اره در طرف قطعه کار که تکیه داده است انجام دهید، نه در قسمت برش. تیغه را از طریق برش فشار دهید و اجازه دهید قطعات بریزند. ماشه اره را رها کنید و بگذارید تیغه کاملا متوقف شود.
  • اکثر برش هایی که با اره دایره ای انجام می دهید، برش های متقاطع یا برش های ریپ خواهند بود. اره های دایره ای برش های مستقیم را آسان تر می کند. برای برش های متقاطع دقیق می توانید از جیگ متقاطع استفاده کنید. حدس زدن را از بین می برد و به شما کمک می کند تا برش های کاملاً مستقیم داشته باشید. یک جیگ ریپ کات همین کار را برای برش های ریپ انجام می دهد. همچنین می‌توانید جک‌هایی را پیدا کنید که می‌توانید برای ایجاد برش‌های متقاطع دقیق و برش‌های زاویه‌دار تنظیم کنید.
  • هنگام برش تخته سه لا یا سایر قطعات بزرگتر، می توانید جیگ خود را برای برش های مستقیم ایجاد کنید. به سادگی یک تخته 1 اینچی در 4 اینچی را به قطعه کار ببندید تا به عنوان راهنمای برش اره مدور برای اره خود استفاده کنید. مطمئن شوید که صاف و یکدست باشد تا بتوانید بهترین برش را روی تخته سه لا انجام دهید.
  • بسته به چیزی که می برید، تیغه اره ممکن است رسوبات رزین یا صمغی را جمع کند که کارایی اره را کم می کند. اگر متوجه رسوبات روی تیغه شدید، دفترچه راهنمای خود را برای دستورالعمل های تمیز کردن بررسی کنید.

 


 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر