شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
تراز لیزری چیست؟

ترازها ابزاری هستند که معمولا در صنعت ساختمان سازی،کاربرد دارند...

ترازها ابزاری هستند که معمولا در صنعت ساختمان سازی،کاربرد دارند، که برای صاف بودن سطوح ، برای ساخت در و پنجره و همچنین لوله کشی سیالات اهمیت بسزایی دارد.

تراز لیزری

یکی از دقیق ترین انواع تراز ها ، تراز لیزری است، نحوه ی کار این نوع تراز به این صورت است که اندازه گیری و تشخیص شیب را توسط اشعه لیزری فقط درچند ثانیه انجام می دهد. یکی از مزیت های تراز لیزری این است که مانند تراز دیجیتالی با باتری کار می کند و می توان باتری آن را تعویض کرد. لازم به ذکر است میزان خطای تراز لیزری بسیار کم است . مهم ترین ویژگی که این تراز ها برخوردار هستند این است که همراه با سه پایه ای هستند و میتوان روی ان قرار دارد و بدون کمک دست از آن استفاده کرد.

سایز ترازهای لیزری

تراز های لیزری به دو نوع کوچک و بزرگ تقسیم میشوند.

  • تراز لیزری کوچک: در موارد مانند ساخت قفسه ، نصب قفسه، ساخت کمد، نصب کاغذ دیواری، نصب کلید و پریز برق و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تراز لیزری بزرگ: این نوع تراز لیزری در ساختمان سازی و عمران به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تراز لیزری

  • تراز لیزری چرخشی: این توع تراز دارای موتور چرخشی می باشد و می تواند نور را پخش کند که به راحتی میتوان فاصله های مورد نظر را اندازه گیری کرد . لازم به ذکر است دقت این تراز نسبت به تراز های دیگر بسیار بالاست و در پروژه های بزرگ بسیار پرکاربرد است.
  • تراز لیزری نقطه ای: این تراز در پروژه های کوچک به کار می رود. همچنین کار با ان بسیار راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. این تراز اشعه لیزر خود را به صورت نقطه ای روی سطوح می تاباند.
  • تراز لیزری خطی: برای اینک بتوانیم شیب سطح عمودی و افقی را به طور همزمان اندازه گیری کنیم ، به تراز لیزری خطی نیاز داریم . تراز لیزری به منظور کارکرد دقیق و میزان خطای کمتر ، همان طور که در بالا ذکر شد ، روی سه پایه قرار میگیرد. لازم به ذکر است تراز لیزری خطی نسبت به تراز لیزری نقطه ای از دوام و مقاومت بیشتری برخوردار می باشد و همچنین گران تر است.
  • تراز لیزری ترکیبی: تراز لیزری ترکیبی ، ترکیبی از تراز لیزری نقطه ای و خطی است و ویژگی های هر دو تراز را باهم دارد.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر