شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره منبت کاری چیست؟

اره منبت کاری اره مویی ابزاری همه کاره برای هر کاری است که ...

اره منبت کاری اره مویی ابزاری همه کاره برای هر کاری است که خودتان آن را انجام دهید. می توانید از اره منبت کاری اره مویی برای برش های مستقیم یا منحنی در مواد مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید از اره مویی برای برش دایره ها در قطعه کار استفاده کنید. ما نحوه استفاده از اره مویی را به شما نشان خواهیم داد و نکات کلی را به شما ارائه خواهیم داد.

نکاتی برای استفاده از اره منبت کاری اره مویی

  • تیغه اره منبت کاری اره مویی مناسب را برای موادی که می برید انتخاب کنید.
  • زاویه تیغه را بررسی کنید. برای برش استاندارد، باید زاویه 90 درجه نسبت به کفش یا پایه اره داشته باشد.
  • هنگام برش، می توانید یک تخته  مستقیم را به قطعه کار بچسبانید تا به عنوان حصار عمل کند. کفش اره را در امتداد تخته بکشید تا یک برش مستقیم داشته باشید.
  • اگر از اره منبت کاری اره مویی  روی سطح ظریفی استفاده می کنید، می توانید کفش را با نوار نقاش بپوشانید تا از قطعه کار محافظت کنید.
  • برای ایجاد برش های اریب، زاویه کفش اره را مطابق با آن تنظیم کنید.
  • برای برش تمیزتر، قطعه کار را برگردانید و قسمت پایین را برش دهید. این تکنیک پارگی سمتی را که قابل مشاهده خواهد بود کاهش می دهد.

نحوه استفاده از اره منبت کاری اره مویی برای بریدن دایره

1: اندازه گیری و علامت گذاری قطعه کار

اندازه و موقعیت دایره را روی تخته تعیین کنید. از یک قطب نما و یک مداد برای کشیدن دایره استفاده کنید یا به سادگی یک جسم گرد مانند قوطی یا درب را بردارید و دور آن را ترسیم کنید.

2: نقطه شروع را دریل کنید:

تخته را طوری قرار دهید که ناحیه برش فراتر از انتهای سطح کار باشد و آن را محکم در جای خود محکم کنید. یک سوراخ استارت 3/8 اینچی درست در داخل دایره خط دار دریل کنید.

 3: برش را شروع کنید:

اره منبت کاری اره مویی را با تیغه داخل سوراخ استارت و با صفحه کفش اره همسطح با تخته قرار دهید. مطمئن شوید که تیغه با تخته تماس نداشته باشد و اره را روشن کنید. یک قوس برش دهید تا درست به داخل قسمت زائد دایره نوشته شده برسید. این کار را تا جایی ادامه دهید که نیمی از دایره را برش دهید.

4: برش را تمام کنید:

یک موقعیت راحت پیدا کنید تا از زاویه برش ناایمن یا نامناسب جلوگیری کنید و برش باقی مانده دایره را تمام کنید. اگر به اندازه کافی تمرین کرده اید، می توانید هر نقطه ناهموار داخل دایره را با اره برش دهید. در غیر این صورت، از یک اسفنج سنباده برای تمیز کردن لبه ها استفاده کنید.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر