شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
نحوه استفاده از آچار گشتاور

اگر روی پروژه‌ای کار می‌کنید که باید بست‌ها را دقیقاً سفت کنید...

اگر روی پروژه‌ای کار می‌کنید که باید بست‌ها را دقیقاً سفت کنید، آچار گشتاور ابزاری است که به آن نیاز دارید. مطمئن نیستید چه زمانی ممکن است به یکی نیاز داشته باشید یا چگونه از آن استفاده کنید؟ ما انواع مختلف آچار گشتاور و کاربرد آنها را توضیح خواهیم داد و نحوه استفاده از سه نوع مختلف را به شما نشان خواهیم داد.

 آچار گشتاور چیست؟

از نظر بست ها، گشتاور به این بستگی دارد که چگونه یک بست محکم شده است. آچار گشتاور ابزاری است که برای به حرکت درآوردن مهره یا پیچ و مهره به یک گشتاور خاص استفاده می کنید. در بسیاری از کاربردهای بست، این ضروری است:

  • برای ایمنی: بست هایی که به اندازه کافی سفت نشده اند، مانند مهره روی چرخ دوچرخه، می توانند به دلیل قطعات متحرک یا لرزش شل شوند. بست هایی که خیلی سفت هستند خطر شکستن بست را دارند بنابراین دیگر قطعات را محکم نمی کند.
  • برای جلوگیری از آسیب: سفت کردن بیش از حد بست ها، مانند سفت کردن بیش از حد مهره های گیره روی چرخ خودرو، می تواند به بست ها و قطعاتی که آنها را محکم می کنند آسیب برساند.
  • برای تنظیم یک سری از اتصال دهنده ها با گشتاور یکسان: در برخی از کاربردها، مانند اتصال سرسیلندر به موتور، بسیار مهم است که همه بست ها به یک اندازه سفت شوند.

چرا به آچار گشتاور نیاز دارید؟

برای هر پروژه ای که نیاز به سفت کردن دقیق دارد، به آچار گشتاور نیاز دارید. اگر دستورالعمل های مونتاژ گشتاور خاصی را نشان می دهد، سعی نکنید از آچار یا ضامن دار استفاده کنید. شما به یک آچار گشتاور نیاز دارید. تعمیرات و نگهداری خودرو - مانند سفت کردن مهره های چرخ، بازسازی موتور یا مونتاژ یک سیستم ترمز - برخی از کاربردهای رایج آچار گشتاور هستند. کاربردهای دیگر شامل مونتاژ دوچرخه، نصب تیغه ماشین چمن زنی، کار بر روی تریلر یا مونتاژ قفسه ذخیره سازی وسیله نقلیه است. مشاغل مختلف بست دارای مشخصات متفاوتی هستند. ممکن است به آچارهای گشتاور با محدوده های مختلف گشتاور نیاز داشته باشید. سعی نکنید کاری کنید که آچار فراتر از توانایی هایش کار کند.

استفاده از آچار گشتاور

سه نوع اصلی آچار گشتاور آچارهای کلیکی، دیجیتالی و پرتویی هستند. در حالی که همه آنها به شما این امکان را می دهند که یک بست را به یک گشتاور خاص هدایت کنید، اما عملکرد آنها متفاوت است و استفاده از برخی از آنها راحت تر از دیگران است. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر