شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
تفاوت چمن زن گازی و برق

چمن زن گازی یا برقی ؟خواه در نظر دارید یک ابزار برقی چمن‌زنی...

چمن زن گازی یا برقی ؟خواه در نظر دارید یک ابزار برقی چمن‌زنی را به ابزار خانه تان اضافه کنید یا می‌خواهید با ماشین‌های برگ چین برقی، برگ جمع کن و سایر تجهیزات چمن‌زنی کار کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

درک تفاوت قدرت

در مورد  چمن زن گازی در مقابل چمن زن برقی، برخی تفاوت های کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. اولین مورد قدرت است. ماشین های چمن زنی برقی امروزی به لطف پیشرفت‌هایی که در فناوری باتری‌های لیتیوم یونی ایجاد کرده‌اند، بیش از اندازه کافی برای مقابله با چمن‌زنی استاندارد دارند.
دو نوع باتری اصلی امروزه باتری‌های لیتیوم یونی و باتری‌های نیکل کادمیومی هستند. از بین این دو، باتری های لیتیوم یون (Li-ion) فناوری جدیدتر هستند. با زمان‌های شارژ کوتاه‌تر و حفظ سطح توان پایدار در هنگام تخلیه (یعنی باتری می‌تواند همان سطح انرژی را با شارژ 30٪ با شارژ 90٪ تامین کند)، آنها انتخاب ارجح هستند. ابزارهای برقی چمن‌زنی با باتری‌های لیتیوم یونی می‌توانند انرژی بیشتری را در بسته باتری کوچک‌تر و سبک‌تر ذخیره کنند و با درجه‌بندی آمپر ساعت بالاتری در دسترس هستند.
اگرچه این باتری‌ها بسیار کارآمد هستند، اما اگر با منظره‌ای کار می‌کنید که برس سختی دارد یا به شدت رشد کرده است، ممکن است برق گاز همچنان ضروری باشد. اگر مطمئن نیستید که یک ماشین چمن زنی برقی می تواند کارهای شما را انجام دهد، ابزارهای برقی دیگر مانند ماشین اصلاح برگ چین برقی یا برگ جمع کن را در نظر بگیرید.

 در نظر گرفتن مدت زمان استفاده

با ابزارهای گازسوز، تا زمانی که سوخت دارید، می توانید به استفاده از آنها ادامه دهید. بنابراین اگر کارهای محوطه سازی شما زمان زیادی می برد، ممکن است بخواهید یک ماشین چمن زنی گازی ، ماشین اصلاح رشته ای یا برگ چین برگ را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از تجهیزاتی که با باتری کار می‌کنند استفاده کنید، می‌توانید با داشتن باتری‌های اضافی شارژ شده و آماده کار، زمان اجرای کوتاه‌تر را کاهش دهید. برای مرجع، بهترین ماشین های چمن زنی برقی امروزی در صورت جفت شدن با باتری توصیه شده، 45 دقیقه تا یک ساعت کارکرد را با یک بار شارژ ارائه می دهند.
اگر نمی خواهید به داشتن باتری های اضافی در دسترس یا تعویض آنها فکر کنید، ابزارهای گازسوز را انتخاب کنید. پر کردن مجدد مخزن گاز زمان و تلاش کمی را می طلبد. اگر از ابزارهای گازسوز استفاده می کنید، حتماً روی قوطی های گاز سرمایه گذاری کنید تا با خیال راحت سوخت را برای تجهیزات چمن خود حمل و ذخیره کنید. قوطی های گاز در پلاستیک و فلز در دسترس هستند و فلز در برابر تغییرات دما انعطاف پذیرتر است و بنابراین برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب تر است.

توجه به تفاوت های تعمیر و نگهداری

چیزی که ممکن است در طول مدت استفاده یا قدرت کم داشته باشند، ابزارهای الکتریکی به راحتی آن را جبران می کنندابزارهای گازی ذاتاً به نگهداری بیشتری نیاز دارندبه تعویض روغن، فیلتر هوا و شمع فکر کنیدهمچنین مخازن گاز آنها باید در پایان هر فصل چمن زنی تخلیه شود تا از مشکلات راه اندازی در سال بعد جلوگیری شود.
با ابزارهایی که با باتری کار می کنند، تنها تعمیر واقعی مورد نیاز تیز کردن تیغه ها و تعویض برس موتور است (مگر اینکه ابزاری با موتور بدون برس انتخاب کنید)ابزارهایی با موتورهای براش لس قدرت بیشتر، زمان کار طولانی تر و عمر موتور طولانی تر در مقایسه با نمونه های برس دار خود ارائه می دهند.

سنجیدن جوانب مثبت و منفی

 همانطور که می بینید، هر دو ابزار گازی و برقی مزایای خود را دارند و بهترین انتخاب واقعاً به روش استفاده شما بستگی دارد. به طور خلاصه، مزایا و ملاحظات هر کدام را بررسی کنید:

ابزارهای گازسوز:

  • ارائه زمان‌های طولانی‌تر (نیاز به سوخت‌گیری ساده)
  • نسبتاً قطعات جایگزین مقرون به صرفه تری داشته باشید
  • نیاز به نگهداری بیشتر
  • بلندتر از موتورهای الکتریکی هستند
  • گران تر هستند (هزینه های اولیه و عملیاتی)
  • به باتری یا سیم نیاز ندارید

ابزارهای برقی:

  • از نظر وزن سبکتر هستند
  • شروع آسان تر است (به سادگی دکمه Start را فشار دهید)
  • زمان اجرای کوتاه تری را ارائه دهید
  • برای مدل های سیم دار نیاز به منبع تغذیه دارید
  • معمولاً قدرت کمتری نسبت به مدل های گازسوز ارائه می دهند
  • اگر می‌خواهید باتری جایگزینی داشته باشید، نیاز به هزینه اضافی دارید
  • صدای کمتری تولید کنید

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر