شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
لاستیک ها را با کمپرسور هوای قابل حمل باد کنید

بادکردن مناسب لاستیک‌ها باعث افزایش عمر لاستیک‌ها و...

بادکردن مناسب لاستیک‌ها باعث افزایش عمر لاستیک‌ها و کاهش مصرف سوخت می‌شود. این یک بخش آسان و مهم از تعمیر و نگهداری معمول ماشین شما است. کمپرسور هوای قابل حمل یک ابزار مفید برای این کار است.

یک کمپرسور هوا خوب برای استفاده در خودرو چیست؟

اگر فقط به یک راه سریع و آسان برای پر کردن لاستیک ماشین، لاستیک دوچرخه یا چرخ دستی نیاز دارید، تقریباً هر کمپرسور هوای قابل حمل این کار را انجام خواهد داد. کمپرسورهای کوچک و قابل حمل که به آنها بادکننده هوا نیز گفته می شود، به گزینه ای محبوب برای پرکردن طیف گسترده ای از لاستیک ها، تجهیزات ورزشی و سایر وسایل بادی در گاراژهای خانگی تبدیل شده اند. این کمپرسورها همچنین به اندازه کافی کوچک هستند تا در مواقع اضطراری کنار جاده در وسیله نقلیه شما ذخیره شوند. اکثر آنها می توانند برق خانگی، دوشاخه 12 ولتی ماشین یا باتری های بی سیم را قطع کنند. بسیاری از کمپرسورهایی که می توانند در وسایل نقلیه نگهداری شوند به گونه ای طراحی شده اند که هوا را به طور مداوم تامین کنند و مخزن ندارند. کار با این نوع کمپرسور آسان است. شما فقط شلنگ هوا را به لاستیک وصل کنید، فشار توصیه شده را بر حسب پوند بر اینچ مربع (PSI) تنظیم کنید و بادکننده به طور خودکار تایر را روی PSI تنظیم شده پر می کند.

لاستیک های من چقدر طول می کشد تا باد شوند؟

اگر لاستیک‌های شما با 5 تا 6 PSI کمتر از آنچه که باید باد می‌شوند، باد کردن آنها حدود 20 تا 30 ثانیه طول می‌کشد. بسته به اندازه بادگیر یا کمپرسور هوای مورد استفاده شما، یک تایر کاملاً پنچر ممکن است بین سه تا پنج دقیقه طول بکشد.

چگونه لاستیک را باد کنم؟

  1. فشار باد لاستیک های خود را بررسی کنید. بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که لاستیک ها سرد هستند، یعنی خودرو در سه ساعت گذشته رانندگی نکرده است. لاستیک های گرم یک PSI نادرست نشان می دهد.
  2. بسته به نوع کمپرسور، کمپرسور را به منبع تغذیه آن متصل کنید - دوشاخه آداپتور ماشین 12 ولت، دوشاخه 120 ولت یا باتری.
  3. شلنگ هوا را به لاستیک خود وصل کنید. شما باید یک ابزار پرکننده، به نام چاک لاستیک، در انتهای خط هوا نصب کنید. چاک لاستیک به شما امکان می دهد شیلنگ هوا را به شیر وصل کنید. کمپرسور را تا زمانی کار کنید که فکر کنید تایر به فشار پیشنهادی رسیده است، معمولاً فقط برای چند ثانیه. برخی از بادکننده‌های هوا به شما اجازه می‌دهند تا PSI مناسب را برای لاستیک‌های خود تنظیم کنید و آن‌ها را در آن تنظیم باد می‌کنند.
  4. شلنگ هوا را از لاستیک جدا کنید، فشار باد لاستیک را با فشار سنج چک کنید و هوا را اضافه یا آزاد کنید تا فشار درست شود.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر