شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
بهترین برگ جمع کن را برای حیاط خود پیدا کنید

برگ جمع کن تمیز کردن حیاط را سریع و ساده می کند...

برگ جمع کن تمیز کردن حیاط را سریع و ساده می کند. چه بخواهید یک برگ جمع کن گازی قدرتمند برای کارهای بزرگ، یک برگ جمع کن سیمی سبک وزن برای کارهای کوچک یا بهترین برگ جمع کن بی سیم برای نگهداری کم مصرف کنید، ما به شما کمک می کنیم مدل مناسبی را پیدا کنید تا حیاط خود به بهترین شکل ظاهر شود.

برگ جمع کن دستی، پشتی و کوله پشتی
انتخاب بهترین برگ جمع کن  برای حیاط شما با درک گزینه های شما شروع می شود. انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد.مدل های گازی دستی ، بی سیم و سیمی رایج ترین انواع برای منظره خانه هستند. برخی از آنها به جاروبرقی تبدیل می شوند که به شما امکان می دهد زباله های سبک حیاط، مانند برگ ها و شاخه های کوچک را در یک کیسه متصل جمع آوری کنید. مدل‌هایی که به خلاء/مالچر تبدیل می‌شوند، مواد را از طریق نازل یا نازل جمع‌آوری می‌کنند و آن‌ها را آسیاب می‌کنند، دفع را ساده می‌کنند یا مالچ ایجاد می‌کنند که می‌توانید در اطراف منظره استفاده کنید. می‌توانید ماشین‌های بزرگتر و پرقدرت را برای استفاده طولانی در مناطق بزرگ پیدا کنید، از جمله ماشین‌های گازی پشتی و همچنین برگ جمع کن های کوله پشتی گازی و باتری .

برگ جمع کن های برقی سیمی و بی سیم

برگ جمع کن برقی یک دستگاه کم تعمیر و نگهداری است. این دستگاه از بنزین یا روغن موتور نیاز ندارد، بنابراین نیازی به دور ریختن روغن کارکرده نخواهید داشت. این مدل ها به نگهداری کمتری نیاز دارند و سبک تر و کم صداتر از مدل های بنزینی هستند. آنها همچنین راه اندازی آسان تر هستند، با لرزش کمتر کار می کنند و بخاری را که یک ماشین گازسوز انجام می دهد منتشر نمی کنند. یک مدل برگ جمع کن کوچک یا جاروگر ساده تر مدیریت می شود و می تواند راهروها، عرشه ها و پاسیوها را مدیریت کند. مدل های برقی بزرگتر و پرقدرت برای متراژهایی تا یک چهارم هکتار مناسب هستند.
برگ جمع کن شارژی همچنین به عنوان برگ جمع کن باتری یا به سادگی یک برگ جمع کن باتری شناخته می شود. قدرت باتری به شما تحرک بسیار خوبی می دهد. بهترین برگ جمع کن باتری دارای باتری های ولتاژ بالا هستند که زمان کار طولانی تری را ارائه می دهند. شما باید به طور دوره ای باتری ها را شارژ کنید، بنابراین بسته به اندازه حیاط خود، ممکن است بخواهید یک یدکی داشته باشید تا همیشه یک باتری کاملاً شارژ شده در دسترس داشته باشید. اکثر مدل های باتری دار دستی هستند، اما طراحی کوله پشتی یک برگ جمع کن  برگ باتری قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد که مدیریت آن راحت تر از یک ماشین دستی است.
یک برگ جمع کن سیمی بدون وزن باتری، قدرت ثابتی را ارائه می دهد. و در حالی که نیازی به شارژ مجدد آن ندارد، به یک سیم کشی مناسب در فضای باز نیاز دارید .

ویژگی های برگ جمع کن

  • موتورهای دو چرخه تعادل خوبی بین قدرت و وزن دارند، اما با ترکیبی از روغن و بنزین کار می کنند. شما باید سوخت را خودتان مخلوط کنید یا سوخت از پیش مخلوط شده خریداری کنید.
  • موتورهای چهار چرخه تنها با بنزین کار می کنند. آنها نیاز به مخلوط کردن سوخت را از بین می برند، اما از موتورهای دو چرخه سنگین تر هستند و نیاز به تعویض منظم روغن دارند.
  • کارهای بیشتری را با برگ جمع کن  هایی با توان بالاتر روی بسته بندی انجام دهید: آمپر (A) در یک برگ جمع کن سیمی، ولت (V) در یک بی سیم و سانتی متر مکعب (سی سی) در یک برگ جمع کن  بنزینی.
  • عملیات چوک ساده راه اندازی را در برگ جمع کن بنزینی آسان تر می کند.
  • موتورهای براشلس در مدل های شارژی کارآمدتر از موتورهای برس دار هستند و زمان کار بهتر و قدرت بیشتری را ارائه می دهند.
  • درجه بندی مایل در ساعت (MPH) سرعت خروج هوا از دستگاه را اندازه گیری می کند و نشانه دیگری از قدرت برگ جمع کن  است.
  • درجه بندی فوت مکعب در دقیقه (CFM) حجم هوایی را که برگ جمع کن حرکت می کند اندازه گیری می کند. برگ جمع کن هایی با درجه بندی CFM بالاتر می توانند مواد بیشتری را جابجا کنند.
  • برخی از مدل‌های با قابلیت خلاء شامل لوله‌ها یا لوله‌هایی با قطر بزرگ‌تر هستند که به جمع‌آوری برگ‌ها کمک می‌کنند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر