شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید مته برقی

مته مناسب می تواند کارهای زیادی را در خانه یا کارگاه انجام دهد...

مته مناسب می تواند کارهای زیادی را در خانه یا کارگاه انجام دهد. گزینه ها و نکات موجود را برای یافتن بهترین مته برای کار خود بیاموزید.

دریل شارژی و سیمی
قدرت، تحرک و وزن همه موارد در انتخاب مته هستند. یک مته شارژی تحرک بالا و طیف گسترده ای از ویژگی های موجود را ارائه می دهد. ولتاژهای 4 تا 8 ولت برای پیچ گوشتی های شارژی سبک کافی است و مته هایی با ولتاژ 12 تا 18 ولت پاسخگوی نیازهای کاری اکثرشما هستند. یک مدل پرقدرت ، کار سنگین تری را انجام می دهد، اما ولتاژ بیشتر به این معنی است که ابزار باتری بزرگتر و سنگین تری دارد. یک باتری مته شارژی به طور دوره ای نیاز به شارژ مجدد دارد. ممکن است بخواهید یک باتری یدکی در دسترس داشته باشید تا بتوانید در حین شارژ مجدد به کار خود ادامه دهید. برای مقایسه زمان‌های کارکرد باتری‌ها – مدت زمانی که در حین استفاده موثر خواهند بود – به رتبه‌بندی آمپر ساعت نگاه کنید. آمپر ساعت های بیشتر و ولت های بیشتر زمان اجرای طولانی تری را فراهم می کند. به خاطر داشته باشید که میزان شارژ باتری، موادی که با آن کار می‌کنید، سطح استفاده مداوم و حتی دما بر طول عمر باتری تأثیر می‌گذارند.
یک مته سیمی قدرت بالایی را ارائه می دهد. در حالی که سبک تر از یک مدل بی سیم است، اما قابلیت های مشابهی را ارائه می دهد. منبع تغذیه ثابت به معنای زمان کار بیشتر است، بدون نیاز به توقف برای شارژ مجدد باتری. با این حال، بند ناف تحرک را محدود می کند. بسته به اینکه محل کار شما چقدر از پریز برق فاصله دارد، یک مته سیمی ممکن است به سیم کشی نیاز داشته باشد . 

ویژگی های دریل برقی

  • موتور بدون جاروبک، راندمان بالایی را ارائه می‌کند و در نتیجه زمان اجرا بهتر، قدرت بیشتر، دوام بیشتر و نگهداری کمتر را به همراه دارد. مته با موتور براشلس نیز سبک تر و کم صداتر خواهد بود.
  • توان خروجی یکی دیگر از امتیازهای توانمندی یک مته است. یک عدد واحد وات خروجی (UWO) خروجی را به صورت ترکیبی از سرعت و گشتاور اندازه گیری می کند.
  • یک چراغ تعبیه شده به شما کمک می کند تا ببینید کجا در حال حفاری یا رانندگی هستید.
  • سطح تعبیه شده به شما کمک می کند بست ها را با دقت بیشتری سوراخ کنید و نصب کنید.
  • یک دسته جانبی قابل تنظیم به شما امکان می دهد حفاری سنگین را با ثبات و کنترل بیشتری انجام دهید.
  • لوازم جانبیمی تواند شامل جعبه، باتری یدکی، مته و مجموعه بیت راننده باشد اگر دریل شارژی می‌خرید، ببینید شارژر هم دارد یا خیر. توجه داشته باشید که مته های ابزار برهنه با باتری یا شارژر عرضه نمی شوند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر