شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چمن زن دستی یا چمن زن قره قره ای

ماشین چمن زنی قرقره ای یا ماشین چمن زنی دستی، یک راه عالی...

ماشین چمن زنی قرقره ای یا ماشین چمن زنی دستی، یک راه عالی برای حفظ شکل چمن های کوچک تا متوسط ​​است. برای استفاده و نگهداری ساده، جایگزین خوبی برای ماشین چمن زنی گازی یا برقی برای بسیاری از چمن ها است. ما به شما خواهیم گفت که ماشین چمن زن قرقره ای چیست، چگونه از آن استفاده کنید و از آن نگهداری کنید، و چگونه تیغه های ماشین چمن زن قرقره ای را تیز کنید.

ماشین چمن زنی قرقره چیست؟
ماشین چمن زن قرقره ای یک ماشین چمن زنی دستی است که به شما امکان می دهد بدون موتور گازسوز یا موتور الکتریکی چمن زنی کنید. ممکن است ماشین‌های چمن‌زنی قرقره‌ای را ببینید که به آنها چمن زن چرخشی گفته می‌شود، اگرچه اصطلاح چمن‌زن چرخشی معمولاً به یک ماشین چمن‌زنی گازی یا الکتریکی اشاره دارد. این ماشین های چمن زنی بدون موتور از یک قرقره از تیغه های چرخان یا چاقو برای بریدن چمن استفاده می کنند. همانطور که اپراتور ماشین چمن زنی را فشار می دهد، چرخ ها چرخ دنده هایی را می چرخانند که گشتاور افزایش یافته را به قرقره منتقل می کند و آن را سریعتر از چرخ ها می چرخاند. همانطور که قرقره از روی چمن می گذرد، تیغه های چمن را در برابر تیغه ثابتی که به عنوان میله کاتر شناخته می شود، برش می دهد و با عملی شبیه به یک جفت قیچی برش می دهد. در حالی که یک تیغه ماشین چمن زن فشاری می تواند چمن را پاره یا خرد کند و بریدگی ناهمواری به جا بگذارد، یک ماشین چمن زنی قرقره ای برش تمیزتری به شما می دهد که باعث می شود چمن کمترظاهر نامرتب داشته باشد.

آیا ماشین چمن زنی قرقره برای شما مناسب است؟

ماشین چمن زنی دستی گزینه خوبی برای بسیاری از مناظر خانه است و مزایای قابل توجهی دارد:

  • مقرون به صرفه تر از ماشین چمن زنی گازی یا برقی است.
  • در حین کار با آن آلایندگی تولید نمی کند.
  • نیازی به باتری یا سیم برق ندارد.
  • نسبتا بی سر و صدا عمل می کند.
  • شما نیازی به خرید سوخت، تعویض و دور ریختن روغن، یا تعویض شمع، فیلتر هوا و غیره ندارید.
  • برای چمن زنی نیازی به شارژ نگه داشتن باتری ها یا داشتن سیم کشی در دسترس نیست.

با این حال، عواملی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

  • برای چمن های کوچک تا متوسط ​​(1/3 هکتار یا کوچکتر) بهتر است.
  • بهترین عملکرد را در زمین های هموار و بدون موانعی مانند درختان، بستر کاشت یا سازه های بازی دارد.
  • چمن شما ممکن است به چمن زنی مکرر نیاز داشته باشد تا چمن را به اندازه کافی کوتاه نگه دارد تا یک ماشین چمن زنی قرقره ای موثر باشد.
  • با وجود سبک تر بودن از ماشین های چمن زنی، شما تنها وسیله ای برای حرکت ماشین چمن زنی و چرخاندن تیغه ها هستید. کار با ماشین چمن زنی دستی کمی تلاش می کند و ممکن است بیشتر اوقات از آن استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که برای تمرین آماده هستید.
  • در حالی که آنها به اندازه مدل های گازسوز به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند، این ماشین های چمن زنی برای برش خوب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

نحوه تیز کردن تیغه های چمن زن
شما باید تیغه های ماشین چمن زنی را تیز نگه دارید تا موثر باشند. تعمیر سوراخ‌ها و سوراخ‌هایی که باعث تماس قرقره با تیغه کاتر می‌شوند، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، اما در برخی مواقع، تیغه‌ها ممکن است نیاز به تیز کردن داشته باشند. شما باید کتابچه راهنمای خود را بررسی کنید و از روش مناسب برای ماشین چمن زنی خاص خود پیروی کنید، اما در اینجا مراحل کلی برای کمک به تیز کردن ماشین چمن زنی قرقره وجود دارد. تیز کردن تیغه های ماشین چمن زنی قرقره ای به زمان و تلاش نیاز دارد، اما نسبتاً ساده است.

مرحله 1:خمیر تیز کننده را اعمال نمایید.
دفترچه راهنمای شما ممکن است دستورالعملی برای استفاده از خمیر تیز کننده 100 تا 240 گریت (یا خمیر آسیاب یا ترکیب لایه بردار) برای تیز کردن تیغه ها داشته باشد. خمیر را به لبه های تیغه روی قرقره بمالید. بسته به ماشین چمن زنی، ممکن است لازم باشد نوار برش را طوری تنظیم کنید که تماس کمی با تیغه های قرقره داشته باشد.

مرحله 2:قرقره را بچرخانید.
قرقره را مطابق دستورالعمل ماشین چمن زنی بچرخانید. متوجه خواهید شد که چرخاندن قرقره در ابتدا دشوارتر خواهد بود و ممکن است صدای خمیر را بشنوید که تیغه ها را تیز می کند.

مرحله 3:اجازه دهید خمیر تیز کننده کار کند.
تیز کردن ماشین چمن زنی قرقره می تواند تا 10 دقیقه طول بکشد. وقتی متوجه شدید که میله کاتر صیقلی است و قرقره به راحتی می چرخد ​​(همچنین ممکن است متوجه شوید که صدای کمتری ایجاد می کند)، تیز کردن تیغه ها را تمام کرده اید. خمیر تیز کننده را با دقت از تمام قسمت های ماشین چمن زنی پاک کنید.

 مرحله 4: مطمئن شوید که ماشین چمن زنی آماده است.
در صورت نیاز هر قطعه را مجدداً نصب و مونتاژ کنید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر