شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
به کدام نوع اره برقی نیاز دارم؟

آیا نمی دانید کدام اره برقی برای پروژه بعدی شما بهترین است؟...

آیا نمی دانید کدام اره برقی برای پروژه بعدی شما بهترین است؟ ما می توانیم کمک کنیم. درباره اره های برقی، از جمله اره های چرخدار، اره منبت کاری اره مویی و اره های رومیزی - از نحوه کار آنها گرفته تا پروژه ها و موادی که می توانید از آنها استفاده کنید، بیاموزید. به علاوه اطلاعات دقیقی در مورد برخی از بهترین اره‌ها برای کارهای خودتان پیدا کنید.

اره گرد:
اره دایره ای یک اره گرد خوب است که می توانید در مجموعه ابزار خود داشته باشید. یک اره دایره ای برش های متقاطع سریع (برش های روی دانه های چوب) را در الوارهای بعدی و برش ها (برش در امتداد دانه های چوب) در کالاهای ورق مانند تخته سه لا انجام می دهد. اره دایره ای برای پروژه هایی مانند برش تخته های عرشه یا پیرایش ستون های حصار چوبی به اندازه مفید است. همچنین می توانید از آنها برای برش های اریب استفاده کنید. با تیغه مناسب، می توانید از یک اره مدور برای برش نه تنها چوب، بلکه محصولات بنایی، سنگ فرش و بلوک دیوار حائل و حتی فولاد استفاده کنید. از بین اره های دایره ای سیم دار و بی سیم انتخاب کنید . لوازم جانبی را در نظر بگیرید - مانند جک، گیره و اسب اره- که می تواند برش را با اره مدور سریعتر کند یا نتایج حرفه ای تری به شما بدهد.

اره میز:
اره های رومیزی می توانند به سرعت تخته های برش را به طول یا عرض مناسب انجام دهند، اما میز اره آنها را برای برش مواد ورق مانند تخته سه لا یا دیوارهای خشک عالی می کند. یک حصار قابل تنظیم روی میز به عنوان راهنمای قطعه کار عمل می کند و انجام برش های تکراری و دقیق با چندین تکه الوار را آسان می کند. میتر سنج به شما امکان می دهد برش های زاویه دار انجام دهید، در حالی که یک تنظیم اریب به شما امکان می دهد تیغه اره را برای برش های اریب کج کنید.
مانند انواع دیگر اره ها، تیغه های مختلف با مواد مختلفی کار می کنند، بنابراین مطمئن شوید که تیغه را با پروژه خود مطابقت دهید. اره های رومیزی قابل حمل اغلب دارای پایه های تاشو هستند که به شما امکان می دهد آنها را به محل پروژه خود ببرید. جابجایی اره‌های با پایه چرخدار آسان‌تر است. اگر می خواهید مواد بزرگتر از میز اره را برش دهید، یک پایه بلند یا اسب اره قابل تنظیم لوازم جانبی خوبی برای اضافه کردن به اره رومیزی است.

اره منبت کاری اره مویی:
اره مویی ابزار همه کاره ای است که از تیغه اره نازک و باریک برای برش های مستقیم، نامنظم و منحنی استفاده می کند. بسته به تیغه اره منبت کاری اره مویی ، این اره ها می توانند موادی مانند چوب، فلز و دیوار خشک را برش دهند. قابلیت مانور و اندازه جمع و جور اره منبت کاری اره مویی به شما این امکان را می دهد که به راحتی از الگوی شابلون شده روی قطعه کار پیروی کنید تا طرح های دقیق را برش دهید. با تکنیک مناسب می توانید از اره مویی برای برش دایره ای در قطعه کار خود استفاده کنید. مانند برخی دیگر از انواع اره های برقی، اره مویی را می توان برای برش های اریب تنظیم کرد. داشتن مجموعه ای از گیره ها برای ثابت نگه داشتن قطعه کار هنگام برش ایده خوبی است.

اره نواری:
اره‌های نواری از یک تیغه انعطاف‌پذیر و پیوسته - نوار - استفاده می‌کنند که دور دو چرخ می‌چرخد. اره‌های نواری ثابت و بزرگ‌تر برای کاربردهای نجاری مانند برش چوب - برجستگی که در یک خرطومی قرار می‌گیرد - برای اتصالات خراشیده و منحنی، ایجاد برش‌های منحنی و اره‌زنی مجدد، یا کندن الوار روی سطح آن برای ایجاد تخته‌های نازک‌تر یا بریدن چوب عالی هستند. روکش ها اره های نواری دستی قابل حمل در محل کار برای برش های تمیز در فلز و لوله مفید هستند.

انواع دیگر اره برقی:

  • اره‌های نواری: از یک تیغه انعطاف‌پذیر و پیوسته - نوار - استفاده می‌کنند که دور دو چرخ می‌چرخد. اره‌های نواری ثابت و بزرگ‌تر برای کاربردهای نجاری مانند برش چوب - برجستگی که در یک خرطومی قرار می‌گیرد - برای اتصالات خراشیده و منحنی، ایجاد برش‌های منحنی و اره‌زنی مجدد، یا کندن الوار روی سطح آن برای ایجاد تخته‌های نازک‌تر یا بریدن چوب عالی هستند. روکش ها اره های نواری دستی قابل حمل در محل کار برای برش های تمیز در فلز و لوله مفید هستند.
  • اره بتن : یک اره سطح بالا، یک اره بتن از طریق بتن و سایر انواع سنگ تراشی برش می دهد. آنها اغلب یا از آب برای کنترل گرد و غبار استفاده می کنند یا یک پورت برای اتصال دستگاه استخراج گرد و غبار دارند.
  • اره اسکرول : برای کارهای دقیق با قطعات کوچک کار خوب است، این اره ثابت یا رومیزی به شما امکان می دهد منحنی ها و طرح های پیچیده را در موادی مانند چوب، پلاستیک و فلز نرم برش دهید.
  • اره خرد کن: اره خردکن از نظر ظاهری مشابه اره میتر است، اره خردکن یک اره حرفه ای است که به جای تیغه دندانه دار از یک دیسک بزرگ و ساینده استفاده می کند. تیغه به بالا و پایین خم می شود تا قطعات کار چوب، فلز و بنایی را برش دهد.
  • اره پانل : معمولاً برای کارگاه های حرفه ای محفوظ است، یک اره پانلی کالاهای ورق بزرگ مانند تخته سه لا، تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) را برش می دهد. قطعه کار به صورت عمودی در قاب قرار می گیرد و تیغه اره مدور به سمت پایین یا در سراسر قاب حرکت می کند. 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر