شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
سنباده چیست؟

یک سنباده برقی می‌تواند به سرعت مبلمان چوبی را برای رنگ‌آمیزی..

یک سنباده برقی می‌تواند به سرعت مبلمان چوبی را برای رنگ‌آمیزی، زدودن زنگ‌زدگی یا رنگ، یا شکل دادن به الوارهای ناهموار آماده کند – و در انرژی شما صرفه‌جویی می‌کند و نتیجه عالی ایجاد می‌کند. ما راه درست استفاده از برخی از رایج‌ترین سنباده‌ها را برای پروژه‌هایتان نشان می دهیم.

 با سنباده مناسب شروع کنید:

ابتدا مطمئن شوید که ابزار مناسب برای کار را دارید. انواع مختلفی از سنباده‌های برقی دستی وجود دارد که می‌توانند به شما در انجام کارهایتان در خانه کمک کنند.

کاغذ سنباده یا مواد سنباده مناسب را انتخاب کنید:

چه از ورق سنباده، دیسک سنباده، تسمه سنباده یا آستین سنباده استفاده می کنید، برای پروژه خود به نوع مناسب نیاز دارید. کتابچه راهنمای شما به شما می گوید چه چیزی برای سنباده شما مناسب است و ممکن است انواع خاصی را توصیه کند، اما دانستن اعداد سنگ سنباده مفید است. اعداد پایین تر، دانه های درشت تر هستند، در حالی که اعداد بالاتر، دانه های ریزتر هستند. به طور معمول، شما با سنگ ریزه های درشت یا متوسط ​​شروع می کنید که مواد بیشتری را حذف می کنند و با سنگ ریزه های ریز که مواد کمتری را حذف می کنند، اما سطح صافی به جا می گذارند، کار را به پایان می رسانید.

  • سنگ ریزه های بسیار درشت و درشت بین 36 تا 80 در حذف مواد عالی هستند. آنها برای پاک کردن رنگ و لاک، زدودن زنگ زدگی و شکل دادن یا تراز کردن چوب خوب هستند.
  • سنگ ریزه های متوسط ​​بین 80 تا 100 برای آماده سازی سطوح لخت برای پرداخت مناسب هستند. همچنین می توانید از این سنگ ریزه ها برای صاف کردن و از بین بردن خراش استفاده کنید.
  • دانه های ریز، بسیار ریز و بسیار ریز از 100 تا 320 برای سنباده زدن چوب لخت و همچنین انجام کارهای تکمیلی، مانند برداشتن الیاف چوب برجسته و آماده کردن پوشش برای پوشش بعدی است.


نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر