شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید اره گردبر

اره گرد بر یکی از رایج ترین ابزارهای برقی است که امروزه مورد استفاده ...

اره گرد بر یکی از رایج ترین ابزارهای برقی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. با تیغه مناسب می تواند چوب، فولاد، بنایی و کاشی و سرامیک را برش دهد. راهنمای ما به شما کمک می کند تا بهترین اره و تیغه گرد را برای پروژه های خود پیدا کنید و نکاتی را به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند تیغه اره گرد بر مناسب را برای سایر اره ها پیدا کنید.
اره‌های دایره‌ای برش‌های سریع و مستقیم روی یک تخته (مقاطع) یا در طول تخته (برش‌های برش) برش می‌دهند. همچنین می توانید یک اره گرد بر برای برش های اریب تنظیم کنید.

اجزای استاندارد اره گردبر عبارتند از:

  • محافظ تیغه ای که تیغه را در زمانی که اره در حال استفاده نیست می پوشاند و جمع می شود تا تیغه در حین استفاده نمایان شود.
  • صفحه یا کفشی که اره را روی قطعه کار ثابت می کند
  • تنظیم عمق برای اجازه دادن به قطعات کار با ضخامت های مختلف
  • تنظیم اریب که به صفحه پا اجازه می دهد تا نسبت به تیغه برای ایجاد برش های اریب کج شود.

 اندازه اره های گرد بر  معمولاً بر اساس قطر تیغه های آنها طبقه بندی می شوند. سایزهای 5-1/2 تا 7-1/4 اینچ رایج ترین هستند. همچنین گزینه های زیادی در اره های گرد بر موجود است. بهترین اره گرد بر را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

دو طرح اساسی وجود دارد:

اره های خطی Sidewinderor رایج ترین و سنتی ترین اره های مدور هستند. موتور در امتداد همان محور تیغه قرار دارد. یک شفت مستقیماً از موتور برای به حرکت درآوردن تیغه حرکت می کند. اره‌های ساید وایندر فشرده‌تر و سبک‌تر از اره‌های کرمی هستند. آنها برای اکثر برنامه های اره دایره ای مناسب هستند.
اره‌های کرم درایو دارای موتورهایشان در زاویه قائم نسبت به تیغه اره هستند. موتور از چرخ دنده ها برای افزایش گشتاور انتقال یافته به تیغه استفاده می کند و باعث می شود اره درایو کرم برای استفاده های سنگین مناسب باشد. اره‌های کرم درایو طولانی‌تر هستند و نسبت به اره‌های ساید وایندر ساکت‌تر هستند.

منابع برق اره گرد:

محل و نحوه استفاده از اره دایره ای به تعیین منبع تغذیه مورد نیاز شما کمک می کند. دو نوع موجود است:
اره های دایره ای شارژی هنگام کار در مناطقی که استفاده از سیم های کششی دشوار است، راحت هستند. از آنجایی که آنها از اکثر اره های سیم دار کوچکتر هستند، در فضاهای بسته به خوبی کار می کنند. اره های شارژی به دلیل محدودیت های باتری، برای برش چوب و محصولات چوبی مناسب هستند. در حالی که آنها می توانند مواد سخت را برش دهند، نیروی اضافی مورد نیاز برای این برنامه ها باتری ها را به سرعت تخلیه می کند. اندازه اره های شارژی معمولاً از 5-3/8 تا 6-1/2 اینچ متغیر است.

اره های دایره ای سیم دار برای تامین برق به باتری ها وابسته نیستند و برای کارهای سخت برش مانند سنگ تراشی، فولاد و چوب بری مداوم مناسب ترند. اره های طناب دار در اندازه های مختلف موجود است. رایج ترین آنها 7-1/4 اینچ است. یک اره دایره ای طناب دار به یک سیم کشی مناسب نیاز دارد. توصیه‌های سازنده دستگاه را برای کابل‌های داخلی سازگار دنبال کنید و نکات ایمنی سیم برق را ببینید.

ویژگی های اره گرد:

هنگامی که در مورد طراحی و منبع تغذیه تصمیم گرفتید، ویژگی ها را با هم مقایسه کنید:
ظرفیت تیغه تعیین کننده حداکثر عمق برشی است که یک اره می تواند به آن دست یابد. هرچه تیغه بزرگتر باشد، برش عمیق تر است. رایج ترین قطر تیغه 7-1/4 اینچ است. اکثر اره‌های با ظرفیت تیغه‌های 6 اینچ یا بیشتر می‌توانند با یک بار عبور، الوارهای 2 اینچی را با زاویه 45 درجه برش دهند. یک اره 5-3/8 اینچی می تواند چوب های 2 اینچی را با یک پاس در 90 درجه برش دهد اما به دو پاس در 45 درجه نیاز دارد. به عنوان یک قاعده کلی، کنترل یک اره دایره ای کوچک یا اره 'vnfv چند کاره آسان تر است زیرا وزن کمتری دارد.
ترمزهای الکتریکی جریان الکتریسیته در موتور اره را با رها شدن ماشه معکوس می کنند. معکوس کردن جریان، حرکت تیغه را به سرعت متوقف می کند. ترمزهای الکتریکی می توانند تیغه را در کمتر از دو ثانیه متوقف کنند - بسیار سریعتر از تیغه روی اره بدون این ویژگی ست.

  • قفل های دوک یا شفت تعویض تیغه اره را آسان تر می کند. قفل شفت شفت و تیغه را بی حرکت می کند و تعویض تیغه را بسیار آسان تر می کند.
  • ظرفیت اریب نشان دهنده حداکثر برش اریب است که اره می تواند انجام دهد.
  • ایستگاه های مخروطی از پیش تنظیماتی هستند که امکان تنظیمات سریع برای برش های اریب را فراهم می کنند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر