شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
جارو برقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی راه حل بهینه برای نگهداری، تمیز کردن و اتوماسیون تولید هستند...

جاروبرقی های صنعتی راه حل بهینه برای نگهداری، تمیز کردن و اتوماسیون تولید هستند و برای تمیز کردن مناطق محدود و حذف گرد و غبار و دودهای خطرناک مفید هستند. جاروبرقی های صنعتی در مکان هایی که انتشار گرد و غبار مجاز نیست، مانند مکان هایی که ماشین آلات و آزمایشگاه های حساس به گرد و غبار دارند، مفید است. جاروبرقی های صنعتی برای جمع آوری، استخراج و جداسازی گرد و غبار، ذرات، گرانول ها ، مورد استفاده قار می گیرد و کاربرد های مختلفی دارد.

انواع جارو برقی های صنعتی

 

جارو برقی ضد انفجار

نمونه هایی از غبار بالقوه قابل احتراق عبارتند از غلات، آرد، نشاسته، شکر، خوراک دام، فلزات سبک، زغال سنگ، پلاستیک و منسوجات. اگر غلظت کافی از این مواد، مخلوط با هوا وجود داشته باشد، منبع احتراق می تواند باعث انفجار شود. جاروبرقی صنعتی ضد انفجاراز تحریک مخلوط های بالقوه انفجاری جلوگیری می کند.

 


جاروبرقی های تک فاز

تک فاز تر و خشک

جاروبرقی های صنعتی تک فاز عمدتاً برای نظافت غیر مستمر مناطق تولید و یا برای نظافت سربار استفاده می شود. جمع و جور و انعطاف پذیر، جابجایی آنها آسان است. می‌توانید بین مدل‌هایی که فقط برای بازیابی مواد خشک یا مدل‌هایی برای کاربردهای مرطوب و خشک انتخاب کنید.

 



جاروبرقی های سه فاز صنعتی ( دستگاه های دائم کار)

سه فاز تر و خشک

جاروبرقی های صنعتی سه فاز برای استفاده مداوم طراحی شده اند. آنها برای ادغام در ماشین های فرآیند، برای استفاده در تاسیسات ثابت و به طور کلی برای استفاده های سنگین ایده آل هستند. جاروبرقی های صنعتی سه فاز را می توان به دمنده های کانال جانبی مجهز کرد که نرخ خلاء بالاتر و جریان هوا را کاهش می دهد، یا با توربین هایی که جریان هوای بیشتری را آزاد می کنند و نرخ خلاء را کاهش می دهند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر