شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
انواع انبر

به احتمال زیاد از انبر زیر استفاده کرده یا دیده اید. آنها تقریباً در هر ...

به احتمال زیاد از انبر زیر استفاده کرده یا دیده اید. آنها تقریباً در هر مکانی در دسترس هستند و در صورت لزوم می توانند برای بسیاری از اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرند.احتمال زیادی وجود دارد که یک یا چند مورد دردست یا ابزار خود داشته باشید.

انبر دست مورب

به این انبرها انبردست برش، انبر مورب، سیم برش و غیره نیز می گویند.
این فک‌های انبردست، زاویه‌دار هستند تا سیم‌های ضخیم را برش دهند. آنها بسیار قوی هستند و همچنین می توان از آنها برای کوتاه کردن میخ استفاده کرد. بنابراین در کارهای برقی و نجاری کاربرد دارند.

انبر گیره شیلنگ

به آنها شلنگ، شلنگ رادیاتور و انبر گیره فنری نیز می گویند. این نوع انبردست برای فشرده سازی گیره های فنر و شلنگ برای محکم تر شدن اتصالات ساخته شده است. به همین دلیل، آنها در طرح های بسیاری عرضه می شوند.
مدل‌هایی که بیشتر شناخته شده‌اند دارای دندان‌های میخی شکل در هر یک از فک‌ها هستند و از آنها برای فشار دادن گیره استفاده می‌شود. برخی از مدل ها نیز ممکن است درست روی شلنگ استفاده شوند.

انبر دم باریک:

به این انبردست ها انبردست دماغه بلند نیز می گویند زیرا بینی دراز است تا دقت بیشتری ارائه دهدهمچنین دارای لبه ای برای برش در نزدیکی پایه آن استاین انبرها بسیار متنوع هستند و می توان از آنها برای شکل دادن، برش و خم کردن سیم استفاده کرد.آنها توسط بسیاری از مشاغل از جمله برق، جواهرات، ماهیگیری، مهندسی شبکه و غیره استفاده می شوندآنها در اکثر جعبه ابزارهای خانگی قرار دارند.

انبر دست مفصلی:

به این انبر پمپ آب نیز می گویندآنها ارتباط نزدیکی با آچار قابل تنظیم دارند و دارای یک تکیه گاه هستند که می تواند برای تغییر عرض فک ها تنظیم شود.
بسیاری از مدل‌ها دارای بریدگی‌هایی هستند که وقتی فک انبردست باز می‌شود، پیچ تکیه‌گاه داخل آن قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد در عرض معینی قفل کنید
آنها اغلب در کاربردهای لوله کشی استفاده می شوند و می توانند بسیاری از وظایفی را که آچار می تواند انجام دهد، انجام دهند.

انبر دست حلقه ای:

اینها را انبر حلقه نگهدارنده، انبر حلقه قفلی، انبر دایره ای و گیره C نیز می نامند.
این نوع انبردست دارای فک‌های گرد و کوتاه است که به بستن حلقه‌های محکم کمک می‌کند
.پس از بسته شدن حلقه، امکان چرخش آزادانه حلقه وجود دارد، اما آنها نمی توانند به طرفین بلغزندآنها معمولاً برای چرخ دنده های وسایل نقلیه مانند دوچرخه های کوهستان استفاده می شوند.

انبر زبان و شیار

این انبردست که به آن قفل کانال نیز می گویند، با شیارهای دندانه دار در امتداد دسته بالایی خود قابل تنظیم هستنداین به فک پایین آنها اجازه می دهد تا در موقعیت های مختلف قفل شودفک ها زاویه دار هستند که آنها را برای چرخاندن پیچ و مهره مفید می کند.

انبر سیم پیچ 

 این ابزار دارای فک هایی است که از یک جفت رولپلاک تشکیل شده است که یکی بزرگتر است. این سیم که در درجه اول در ساخت جواهرات استفاده می شود، دور فک آنها پیچیده می شود تا سیم های گوش، گیره ها و بسیاری از اجزای حلقه دیگر را تشکیل دهد.

انبر باتری:

این نوع انبردست ها که عمدتاً در کاربردهای خودرو برای نگهداری پیچ و مهره های موجود در کابل های جامپر و باتری های خودرو استفاده می شوند، دارای فک های زاویه دار و کوتاه هستندفک پایین کمی کوچکتر است و هر دو فک ضخیم هستند تا دوام بیشتری داشته باشند.

انبر دم باریک سر کج 

اینها نوع دیگری ازانبرسوزنی هستند. دم گیره های آن‌ها در نقطه میانی، معمولاً در زاویه 45 یا 90 درجه قرار دارد. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز به چندین انبردست، روی سطوح بدون اینکه در مسیر قرار گیرند، بچسبند. این همچنین زمانی مفید است که نتوان با انبر سوزنی معمولی به آن زاویه دسترسی پیدا کرد.

انبر فنری ترمز

اینها ابزار دیگری هستند که در خودرو استفاده می شوند و در واقع ابزارهای متعددی هستند که به طور خاص برای کنترل فنرهای ترمز طراحی شده اند. یکی از نوک‌های فک برای برداشتن فنرها گرد است، و دیگری منحنی است تا بتوان آن‌ها را دوباره داخل آن قرار داد. گاهی اوقات، یکی از دسته‌ها دارای چرخ ضامن دار برای برداشتن سنجاق‌های نگهدارنده کفش است.

انبر بوم کش

به این انبرهای کششی بوم نیز می گوینداین انبردست ها اغلب توسط هنرمندان استفاده می شود و به یک فرد اجازه می دهد کاری را انجام دهد که معمولاً به دو نفر نیاز داردآرواره‌های آن‌ها معمولاً برای جلوگیری از آسیب به سطح بوم در حالی که آن را روی قاب خود می‌کشید، بالشتک شده است.

دم باریک 

این انبردست دارای فک های مثلثی شکل است و یکی از ابزارهای مورد استفاده در جواهرسازی و سیم سازی است. طراحی فک امکان شکل دادن، خم شدن و چین دادن سیم را فراهم می کند.هنگامی که جواهرات مهره ای درست می کنید، نوک آنها برای باز کردن یا بستن حلقه های پرش و نوک مهره ها مفید است.

انبر ترکیبی

انبر ترکیبی ابزاری چند منظوره است که دارای سه قسمت در فک آنهاستاز نوک آنها، یک سطح دندانه دار برای گرفتن وجود دارددر پشت آن، یک بخش دندانه دار گرد وجود دارد که گرفتن اقلام گرد ضخیم مانند لوله ها را بسیار آسان تر می کند.در نهایت، قسمتی که به تکیه گاه انبردست نزدیکتر است، سطح برش استبسیاری از مردم آنها را به عنوان انبردست خطی تصور می کنند، اما آنها آن ناحیه مرکزی گرد را در فک های خود ندارند.

انبر پلمپ 

این انبردست برای صنایع پوشاک مانند خیاطی و سنگ فرش اهمیت دارد. انبر پلمپ به لباس‌ها اجازه می‌دهند که بند و بند کشی به لباس اضافه شوند. چشمک ها و حلقه های کشیده ای دارند که باید چین دار شوند.
اکثر انبرهای پلمپی مدرن با قالب های قابل تعویض عرضه می شوند تا بتوانند هم چین و هم سوراخ کردن را انجام دهند، حتی اگر برخی فقط یک چرخ در فک بالایی خود دارند که حاوی نوک قالب هستند یا فقط سطحی برای چین دادن دارند.

انبر فنس

این ابزار با ظاهری کنجکاو شبیه یک چکش با دو دسته است که وقتی از بالا به آنها نگاه می کنیدتکیه گاه دارای بریدگی هایی است که به شما امکان می دهد سیم های اندازه گیری شده مختلف را برش دهید در حالی که در سمت چپ فک دارای سطح چکش برای حرکت در منگنه است.

انبر بینی صاف

به این انبردست ها انبر اردک نیز می گویندآرواره های آنها صاف و مخروطی است و برای چرخاندن و گرفتن فلز، همراه با پیچاندن سیم ها و سرب ها استفاده می شوداین ابزاری است که اغلب در کارهای مکانیکی و الکتریکی استفاده می شود.آنها می توانند با استفاده از سیم زوایای راست و خمیدگی های تیز ایجاد کنند و همچنین برای صاف کردن مناسب هستندآنها با بینی های بلند یا کوتاه می آیند.

انبر گرومت (سوراخ کن)

اینها هم از نظر کارکرد و هم از نظر شکل شبیه انبردست پلمپی هستند و برای ایجاد سوراخ در موادی مانند برزنت به همراه چسباندن گیره ها استفاده می شوند.گرومت ها در مقایسه با پلمپ ها بسیار سنگین تر هستند، که این انبردست را برای صنایع دستی که شامل مواد محکم هستند، عالی می کند.

انبر قفلی

به این گیره‌ها نیز می‌گویندهمانطور که از نام آنها مشخص است، این انبردست ها دارای فک هایی هستند که برای قفل شدن ساخته شده اند، که آنها را برای گرفتن پیچ و مهره ها و پیچ های جدا شده عالی می کندآنها با اشکال مختلف فک عرضه می شوند، به این معنی که شما می توانید طرحی را انتخاب کنید که برای نیازهای فردی شما بهترین است.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر