شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
بهترین دستگاه جوشکاری را برای پروژه های جوشکاری خود انتخاب کنید

هنگامی که پروژه های فلزکاری در خارج از خانه یا در یک کارگاه یا گاراژ دارید...

هنگامی که پروژه های فلزکاری در خارج از خانه یا در یک کارگاه یا گاراژ دارید، هیچ چیز بهتر از جوشکاری برای انجام کارهای سریع، کارآمد و قابل اعتماد نیست. اما قبل از شروع پروژه های جوشکاری باید بدانید که کدام دستگاه با کدام فلز بهتر جفت می شود.

جوشکار را با پروژه مطابقت دهید:

دستگاه های جوشکاری مختلف برای فلزات مختلف و ضخامت های مختلف مواد مناسب هستند.

جوشکاری فولاد و فولاد ضد زنگ

هر دو فولاد و فولاد ضد زنگ به راحتی جوشکاری را توسط سه نوع جوشکار استاندارد می پذیرند:

  •  MIG (گاز غیر مستقیم) یا GMAW (گاز جوشکاری قوس گاز)
  • TIG(گاز بی اثر تنگستن) یا GTAW (گاز جوشکاری قوس تنگستن)
  • چوب یا اسمارت (جوشکاری قوس فلزی محافظ)

با این حال، ضخامت فلز تعیین می کند که کدام دستگاه بهترین است. جوشکاری TIG روی فلزات نازک بهترین عملکرد را دارد زیرا کنترل دما دقیق تری را از طریق استفاده از پدال پا ارائه می دهد. این کار از برش ناخواسته فلز مانند دستگاه برش پلاسما جلوگیری می کند. برای فلزات ضخیم‌تر مانند فولاد سازه‌ای یا هنگام ذوب شدن با فلزی غیرمشابه، جوشکاری MIG ترجیح داده می‌شود زیرا اتصالات قوی و قابل اعتماد را به سرعت ایجاد می‌کند.

جوشکاری آلیاژهای آلومینیوم

آلیاژهای آلومینیومی جوشکاری می تواند مشکل باشد، بنابراین بهتر است از یک جوشکار استفاده کنید که کنترل بیشتری را ارائه می دهد، مانند جوشکاری TIG. تنظیم دما از جوشکاری TIG به جلوگیری از گرم شدن و سوزاندن کمک می کند. قبل از جوشکاری باید سطح را تمیز کنید. آلومینیوم دارای یک لایه اکسیداسیون است که می تواند چالش برانگیز باشد. سعی کنید از یک قلم مو پاک کننده فولادی پاک بر روی سطح استفاده کنید.

همچنین ممکن است آلیاژهای آلومینیومی را با یک جوشکار MIG جوش دهید. این به خوبی با سنجنده های نازک و ورق های آلومینیومی کار می کند. به سادگی از یک سیم جوشکاری قوی و یا میله جوش استفاده کنید تا یک جوش قوی و قابل اعتماد تولید کنید.

 

جوشکاری چدن

در حالی که چدن یک فلز دشوار برای جوش است ، غیر ممکن نیست بسیاری از افرادی که این کار را جوشکاری چوبی با میله های نیکل تجربه می کنند. به دلیل تمایل چدن به ترک و پوسته ، کنترل دما بدون توجه به روش جوشکاری که انتخاب می کنید ، ضروری است. 

 

کرومول جوشکاری

کرومول سبک و فوق العاده قوی، کرومول اغلب در پروژه های خودرو نشان می دهد. از آنجا که کمی از آلیاژها متفاوت است، آماده سازی و تمیز کردن فلزات برای موفقیت جوشکاری با جوشکاری TIG شما ضروری است. هنگام جوشکاری کرومول ، به آرامی حرکت کنید تا به فلز ضربه بزنید.
در حالی که همه این ها ممکن است به نظر می رسد فشار دادن آن را به خودتان جوش به سمت دستگاه جوشکاری TIG یا MIG، شما باید تمام گزینه ها و نحوه استفاده از دستگاه جوش را در نظر بگیرید. یک جوشکار چوب بر روی فولاد، فولاد ضد زنگ، آلیاژهای مبتنی بر نیکل، کروم، فولاد منظم و آلومینیوم کار می کند. با این حال، نوع دیگری از دستگاه جوش ممکن است نتایج حرفه ای بیشتری تولید کند. برای شما اهمیت زیادی از زیبایی شناسی خاصی را با عملکرد اساسی اهمیت می دهد.

 انواع دستگاه جوشکاری

جوشکاری را با قابلیت ها و ویژگی های متناسب با پروژه هایی که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید.

دستگاه جوشکار MIG \/ Flux Cored

جوشکار MIG ماشین های عالی برای مبتدیان و حرفه ای ها به طور یکسان هستند. آنها آسان برای استفاده هستند، نیازی به پاکسازی ندارند و مفاصل حرفه ای و درز را تولید می کنند. به علاوه آنها در چند گزینه ولتاژ از 115 تا 230 آمپر به منظور کمک به شما در سطح مهارت و پروژه خود را به خروجی قدرت خود را، کمک به اطمینان از کنترل و ایمنی از شروع تا پایان. جوشکاری MIG نیاز به گاز محافظ جداگانه دارد، اما بسیاری از جوش های MIG می توانند با سیم کوره شار کار کنند که از جوش از آلودگی محافظت می کند بدون نیاز به گاز.

جوشکارهای چوبی

این جوشکار چوبی مقرون به صرفه که یک انتخاب همه جانبه عالی است به شما در خارج از منزل و در کارگاه کمک می کند. این فرآیند با مصرف الکترود مصرفی، گاز محافظ خود را تولید می‌کند که به تطبیق پذیری پروژه‌هایی که می‌توانید انجام دهید می‌افزاید. این دستگاه که در دو گزینه ولتاژ مختلف موجود است، به شما امکان می‌دهد برق را برای پروژه خود سفارشی کنید - در محدوده 25 تا 50 ولتی که برای کار شما توصیه شده است.

 دستگاه جوشکار TIG

 جوشکاران TIG که به ظرافت عملیاتی کمی نیاز دارند، برای کارهای دقیق به خوبی کار می کنند. آنها به گاز محافظ نیاز دارند اما کنترل دمای استثنایی را ارائه می دهند و جوش های قوی تری نسبت به سایر انواع جوشکار تولید می کنند. جوشکار TIG که در مدل های 115 و 240 آمپر موجود است، یک انتخاب عالی برای جوشکاران صبور است، زیرا این دستگاه به اندازه یک جوشکار MIG سریع نیست.

دستگاه جوشکارهای چند فرآیندی

برای جوشکار همه کاره، یک جوشکار چند فرآیندی بهترین جوشکارهای MIG، TIG و Stick را در یک دستگاه ترکیب می کند. این جوشکار مفید باعث صرفه جویی در فضای گاراژ می شود. با این حال، شایان ذکر است که وزن دستگاه و اینکه آیا قابل حمل بودن عنصر مهمی در تصمیم گیری شما است یا خیر.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر