شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید اره نواری

همه چیزهایی را که قبل از خرید اره نواری باید بدانید در راهنمای خرید ...

 

همه چیزهایی را که قبل از خرید اره نواری باید بدانید در راهنمای خرید اره نواری ما بیاموزید. برای یافتن اره نواری مناسب برای کار، مدل‌ها و مدل‌های مختلف، عرض اره و موارد دیگر را کاوش کنید.

انواع اره نواری

اره نواری ثابت


نیمکت تاپ: این اره ها را می توان مستقیماً روی میز کار یا پایه نصب کرد. اندازه جمع و جور آنها آن را به گزینه ای عالی برای مغازه های کوچک تبدیل می کند.  

کف: این اره های نواری نسبت به اره های رومیزی پایدارتر و قدرتمندتر هستند. ترکیبی از افزایش پایداری و قدرت، این دستگاه ها را برای اره کردن های سنگین بسیار عالی می کند. 


اره نواری شارژی


اره های نواری شارژی با باتری کار می کنند، بنابراین به اندازه مدل های ثابت قدرت اسب بخار نخواهند داشت. آنچه را که در قدرت کم دارند به راحتی جبران می کنند. اره های نواری شارژی برای محل های کار و برش اقلامی مانند لوله ها مناسب هستند.   

تیغه اره نواری



عرض، تعداد دندانه ها در هر اینچ (tpi) و ترکیب مواد، تیغه های اره نواری را طبقه بندی می کنند. هنگام انتخاب تیغه، به یاد داشته باشید که عرض تیغه را با نوع برشی که انجام می دهید مطابقت دهید. 

همچنین به خاطر داشته باشید: 

  • تیغه‌های باریک می‌توانند برش‌های شعاع محکم‌تری ایجاد کنند، اما در هنگام برش‌های مستقیم طولانی تمایل به پیچ خوردن و سرگردانی دارند. 
  • تیغه‌های پهن نمی‌توانند مانند تیغه‌های باریک پیچ‌های محکم‌تری بسازند، اما خط صاف‌تری نسبت به تیغه‌های باریک خود دارند. 
  • tpi سرعت برش تیغه از یک آیتم را تعیین می کند. تیغه‌های با tpi بالا کندتر بریده می‌شوند اما لبه‌های بسیار صافی به جا می‌گذارند. آنها برای کارهای جزئی روی موارد نازک بهترین هستند. تیغه هایی با tpi کم به سرعت بریده می شوند و یک لبه کمی خشن باقی می گذارند. آنها برای اره کردن مجدد یا برش های طویل عالی هستند. 
  • تیغه های فولادی ارزان هستند و برای برش چوب نرم به خوبی کار می کنند. با این حال، تیغه های فولادی در چوب سخت به سرعت کدر می شوند. 
  • تیغه های دو فلزی از فولاد پرسرعت ساخته شده اند و می توانند فلز یا چوب نازک را برش دهند. 
  • تیغه های کاربید فقط برای برش چوب هستند. آنها نسبت به تیغه های دیگر گران تر هستند، اما تیزتر از فولاد یا فولاد پر سرعت باقی می مانند. 

عرض تیغه هنگام خرید اره نواری مهم است. اکثر اره ها تیغه های باریک 1/8 اینچی را برای برش طرح های دقیق و منحنی های محکم می پذیرند. اره های بهتر تیغه های پهن تری را نیز می پذیرند. تیغه‌های پهن به اندازه تیغه‌های باریک خم نمی‌شوند، اما برش‌های دقیق و مستقیم را در انبار ضخیم سریع‌تر انجام می‌دهند. چند تیغه پهن نیز وجود دارد که می تواند فلز را برش دهد.

ویژگی هایی که باید جستجو کنید:

سرعت برش



اره نواری بسته به مدل و نوع سرعت برش متفاوتی دارد. سرعت اره نواری به آنچه قصد برش دارید بستگی دارد. برای چوب، سرعت 1000 فوت در دقیقه می خواهید، در حالی که فولاد بهتر است با سرعت 100 فوت در دقیقه برش دهید.  

اسب بخار

بسته به اینکه چه ماده ای را می برید، اسب بخار عنصر مهمی برای هر ابزار برقی است. اره‌هایی با قدرت اسب بخار بالا برای برش الگو و برش چوب ضخیم مناسب هستند. اسب بخار بالاتر همچنین به اره اجازه می دهد تا قطعات ضخیم چوب را بدون فرورفتن یا سوزاندن چوب برش دهد. 

پورت خاک اره


برخی از مدل های اره نواری دارای یک پورت خاک اره هستند که به خلاء مرطوب/خشک متصل می شود. این ویژگی پاکسازی را راحت می کند.   

چراغ کار LED


یک چراغ کار LED می تواند تا حد زیادی دقت برش های شما را بهبود بخشد. پرتو نور متمرکز به شما این امکان را می دهد که دقیقاً محل برش را ببینید.  

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر