شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره برقی

قبل از خرید اره برقی، کاری را که قصد انجام آن را دارید در نظر بگیرید...

پیدا کردن اره برقی مناسب

قبل از خرید اره برقی، کاری را که قصد انجام آن را دارید در نظر بگیرید. اندازه و نوع چوبی که برای برش نیاز دارید و تجربه شما در استفاده از اره برقی همگی فاکتورهای انتخاب اره مناسب هستند. برندهای مختلف اره برقی طیف وسیعی از ویژگی ها را برای برآوردن نیازهای شغلی خاص ارائه می دهند.
طول میله یکی از راه های در مورد اندازه اره و کاری است که می تواند انجام دهد. یک اره با میله بلندتر می تواند چوب های با قطر بزرگتر را در یک بار برش دهد. بهترین اره‌های برقی برای مصارف خانگی معمولاً دارای طول میله‌ای هستند که از 15سانتی متر در اره‌های برقی کوچک‌تر تا 50 سانتی متر در مدل‌های بزرگتر و با موتور بنزینی متغیر است. اره های حرفه ای دارای طول میله ای بیشتر از 50 ساتی مترهستند.
اره های برقی و اره های گازی کوچک برای بریدن درختان کوچک، هرس و پیرایش کار می کنند. اره های بزرگتر با میله های 50 سانتی متر یا بلندتر برای درختان متوسط ​​و بزرگ و همچنین پاکسازی طوفان و بریدن هیزم مناسب هستند.
جابجایی موتور (مدل های بنزینی)، ولتاژ (مدل های بی سیم)، آمپر (مدل های سیم دار) و اسب بخار نیز به توان و توانایی مربوط می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، اره قدرت بیشتری دارد. اگر با درختان و شاخه های بزرگ کار می کنید یا چوب های سخت مانند بلوط یا افرا را می برید، قدرت بیشتر اهمیت دارد.
میله بلندتر و موتور یا موتور بزرگتر به معنای افزایش وزن است - در صورتی که نیاز به استفاده طولانی مدت از اره دارید باید به آن توجه کنید. اره‌های بزرگ‌تر نیز لرزش بیشتری ایجاد می‌کنند، تلاش بیشتری برای رسیدگی و افزایش نگرانی‌های ایمنی ایجاد می‌کنند. یک اره کوچکتر و کم قدرت قابل کنترل تر خواهد بود، به خصوص اگر تجربه زیادی نداشته باشید.



اره برقی استاندارد

طراحی استاندارد اره برقی دارای دسته های جلو و عقب روی محفظه موتور/موتور و یک میله برش است که از محفظه امتداد دارد، اما تغییراتی نیز وجود دارد. اره‌های برقی دستی برای کارهای سنگین‌تر مانند بریدن درختان کامل و اندام‌های ضخیم بهترین هستند، اما می‌توانند برای کارهای سبک‌تر نیز استفاده شوند. اگرچه این نوع اره‌ها معمولاً قوی‌ترین هستند، اما کوتاه‌ترین دسترسی را دارند.



ویژگی های اره برقی

در حالی که اندازه و قدرت به شما کمک می کند تا بهترین اره برقی یا گازی را برای کار خود تعیین کنید، ویژگی های اره می تواند راحتی، ایمنی و کارایی را در حین برش دادن بهبود بخشد.

  • ویژگی های ضد لرزش اره را برای استفاده راحت تر می کند و خستگی را کاهش می دهد. این سیستم ها به ویژه در صورتی مفید هستند که برش های زیادی دارید.
  • راه اندازی کمک فنری نیروی کششی لازم برای راه اندازی اره بنزینی را کاهش می دهد.
  • یک روغن کار اتوماتیک زنجیر را در حین برش روغن کاری می‌کند، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که آن را فعال کنید. روانکاری زنجیر مناسب برای برش ایمن و کارآمد ضروری است.
  • ترمز زنجیری به گونه ای طراحی شده است که وقتی اره با حرکت یا ضربه ناگهانی برخورد می کند، زنجیر را متوقف می کند. در مدل های مجهز، می توانید به صورت دستی ترمز زنجیری را نیز فعال کنید.
  • تنظیم زنجیر بدون ابزار به شما امکان می دهد کشش زنجیر برش را سریع و آسان تغییر دهید.
  • ویژگی تمیز کردن هوا با حذف قطعات بزرگ زباله قبل از رسیدن به فیلتر، عمر فیلتر هوا را افزایش می دهد.
  • یک کیف حمل  از اره محافظت می کند و حمل و نقل آن را آسان تر و ایمن تر می کند.

تجهیزات ایمنی اره برقی

تجهیزات ایمنی شخصی برای استفاده از هر تجهیزات برقی ضروری است.

تجهیزات ایمنی استاندارد شامل:

  • محافظ چشم با محافظ های جانبی
  • محافظ شنوایی ، مانند گوش بند و گوش گیر
  • چکمه یا کفش با پنجه فولادی و کفی غیر لغزنده
  • کلاه سخت برای محافظت در هنگام برش و پیرایش بالای سر

تجهیزات ایمنی تخصصی برای استفاده با اره برقی شامل:

  • محافظت از پا، مانند شلوار یا شلوار مقاوم در برابر برش
  • دستکش هایی با سطوح چسبندگی و مقاومت برش بیشتر
  • کلاه های اره برقی که شامل محافظ صورت، محافظ گردن و محافظ شنوایی است.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر