شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید ماشین چمن زنی

هر منظره متفاوت است، اما در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که...

تطبیق ماشین های چمن زنی برقی با اندازه های چمن

هر منظره متفاوت است، اما در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که به شما کمک می کند ماشین چمن زنی را پیدا کنید که عملکرد خوبی برای چمن شما داشته باشد. ابتدا اندازه چمن خود را در نظر بگیرید:

1\4 هکتار یا چمن کوچکتر: به دنبال یک ماشین آلات با سیم کشیده یا بی سیم، یک ماشین موزیک گاز یا یک حلقه رول.
1\4 هکتار به 1/2 هک چمن: به دنبال یک ماشین گاز یا بی سیم. بعضی از ماشین های چمن زنی ممکن است گزینه های خوبی باشند، بسته به موقعیت مکانی های قدرت شما.
1\2 هکتار به 1 هکتار چمن: به دنبال 56 ولت حداکثر به یک ماشین بزرگ 80 ولت حداکثر یا یک ماشین موزیک گاز. یک ماشین تراش خود را برای چمن در این محدوده اندازه در نظر بگیرید.
1 هکتار چمن یا بزرگتر: یک چمن زن دستی یا یک چمن زن خودکار در نظر بگیرید. راهنمای خرید چمن زن دستی و چمن زن خودکار ما را بررسی کنید که چگونه این ماشین ها می توانند به حفظ شکل حیاط شما کمک کنند.

 همچنین این عوامل را در نظر بگیرید:

  • اگر منظره شما ناهموار است، یک چمن زن موتوری مفید است.
  • اگر حیاط شما موانعی برای حرکت در اطراف دارد، یک ماشین چمن زنی با چرخ های عقب بلند در نظر بگیرید.

ماشین چمن زن گازی

ماشین چمن زن گازی قدرت و تحرک را دارند تا گزینه‌های معمولی برای حیاط هایی به اندازه یک هکتار باشند. بیشتر میل لنگ‌ها با استارت کشی می‌شوند، اما برخی از آنها دارای استارت برقی هستند که نیاز به استفاده از سیم کشی را برطرف می‌کند. در نظر داشته باشید ماشین های چمن زن گازی به سوخت مناسب نیاز دارند.

ماشین چمن زن برقی

ماشین های چمن زنی برقی بی صداتر از ماشین های چمن زنی گازی هستند و نیاز به نگهداری کمتری دارند. آنها همچنین بدون ایجاد گازهای گلخانه ای که یک ماشین چمن زنی تولید می کند، کار می کنند.
یک ماشین چمن زن برقی بی سیم دارای قابلیت های قابل مقایسه با ماشین چمن زنی گازی است، از جمله گزینه های خودکششی با RDW است  . آنها معمولاً با یک سوئیچ یا دکمه فشاری شروع می شوند. این ماشین چمن زنی با انواع مختلف باتری و ولتاژ عرضه می شود - هر چه ولتاژ بالاتر باشد، توان خروجی از باتری بیشتر می شود. زمان شارژ بسته به باتری و شارژر متفاوت است و از 30 دقیقه برای باتری های شارژ سریع تا چند ساعت متغیر است.
تکنولوژی ماشین چمن زنی برقی در حال رسیدن به فناوری مدل های گازسوز است . هنگام خرید ماشین چمن زن برقی بی سیم مناسب برای حیاط خود ، عرض برش، عمر باتری و ویژگی های اضافی مانند سیستم های درایو خودکششی را بررسی کنید.
ماشین های چمن زن سیمی نیازی به شارژ مجدد ندارند و زمان کار نامحدودی را ارائه می دهند. با این حال، سیم برق منطقه عملیاتی را محدود می کند، و چمن زنی بزرگ و چمن های دارای درخت یا موانع دیگر را به چالش می کشد .ماشین های چمن زنی سیمی به سیم کشی مناسب نیاز دارند. 
در حالی که ماشین‌های چمن‌زنی دستی برای بسیاری از چمن‌زارها مناسب هستند، اگر چمن‌زنی بزرگ‌تر از ۱/۲ هکتار دارید، زمین‌های تپه‌ای را می‌چرخانید یا می‌خواهید با تلاش کمتری چمن‌زنی کنید، یک ماشین چمن‌زنی  بنزینی سه نوع وجود دارد که برای شرایط مختلف کار می کنند.

  • ماشین های چمن زنی چرخ جلو (FDW) برای زمین های هموار خوب هستند. از آنجایی که چرخ‌های محرک در جلو قرار دارند، به شما امکان می‌دهند که ماشین چمن‌زنی را راحت‌تر از برخی سیستم‌های محرک دیگر بالا ببرید و بچرخانید.
  • ماشین های چمن زنی محرک چرخ عقب(RWD) کشش بیشتری را در مرکز ماشین چمن‌زنی ایجاد می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا زمین‌های تپه‌ای را راحت‌تر درو کنید. اینها همچنین برای چمدانی ایده آل هستند زیرا وزن اضافی در پشت به کشش کمک می کند.
  • ماشین‌های چمن‌زنی چهار چرخ متحرک (AWD) برای پیمایش در تپه‌ها یا زمین‌های ناهموار عالی هستند، زیرا شما قدرت را در چرخ‌های جلو و عقب دارید. با این حال، یک ماشین چمن زنی  AWD به اندازه ماشین های چمن زنی FWD قابل مانور نیست.

ماشین چمن زن بنزینی

هنگامی که در مورد نوع ماشین چمن زنی که مناسب تر است تصمیم گرفتید، به دنبال ویژگی ها و گزینه هایی باشید که کار را کارآمدتر می کند:

  • ولتاژ (V) در ماشین چمن زنی بی سیم و آمپر (آمپر) در ماشین چمن زنی سیمی هر دو نشان دهنده توان خروجی است. اندازه گیری های بالاتر به معنای قدرت بیشتر است.
  • یک سیستم دو باتری در یک ماشین چمن زنی بی سیم زمان برش را افزایش می دهد.
  • گشتاور موتور - بر حسب فوت پوند (فوت پوند) - نیرویی را که باعث چرخش تیغه های ماشین چمن زنی می شود اندازه گیری می کند. گشتاور بالاتر برش بهتری را در چمن بلند یا ضخیم ارائه می دهد.
  • جابجایی موتور اندازه سیلندر یک موتور بنزینی را توصیف می کند. سازندگان جابجایی را بر حسب سانتی متر مکعب (سی سی) اندازه گیری می کنند. اندازه گیری سی سی بالاتر به معنای موتور قوی تر است که می تواند برش های سنگین تری را تحمل کند.
  • یک موتور بدون پرایم به شما امکان می دهد ماشین چمن زنی گازی را سریعتر و آسان تر راه اندازی کنید.
  • عرض برش نشان می دهد که چقدر پهنای یک چمن را می توانید در یک پاس کوتاه کنید.
  • ماشین چمن زنی خودکششی یا تک سرعته یا با سرعت متغیر است. یک ماشین چمن زنی با سرعت متغیر به شما امکان می دهد سرعت خود را تنظیم کنید. شما می توانید سرعت برخی از ماشین های چمن زنی را با هر دو دست کنترل کنید.
  • کلاچ ترمز تیغه ای از چرخش تیغه جلوگیری می کند اما به موتور اجازه می دهد به کار خود ادامه دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد کیسه جمع آوری علف را بدون راه اندازی مجدد ماشین چمن زنی خالی کنید.
  • تنظیم ارتفاع دو یا تک اهرمی تغییر ارتفاع برش را آسانتر از تنظیم یک اهرم در هر چرخ می کند.
  • چرخ‌های عقب بزرگ و چرخ‌های چرخ‌دار جلو، ماشین چمن‌زنی را مانور بیشتری می‌دهند.
  • یک پورت شستشوی عرشه به یک شلنگ باغچه متصل می شود تا به شما کمک کند سطح زیرین عرشه برش را تمیز کنید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر