شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
نحوه استفاده از ژنراتور قابل حمل

قطع برق یک اتفاق رایج پس از طوفان شدید است. هنگامی که ...

قطع برق یک اتفاق رایج پس از طوفان شدید است. هنگامی که برق شما قطع می شود و ژنراتور آماده به کار خودکار ندارید، یک ژنراتور قابل حمل یک پشتیبان مفید برای تامین برق تا زمان برقراری مجدد برق است.برخلاف ژنراتورهای آماده به کار خانگی که به طور دائم سیم کشی می شوند و در صورت نیاز به طور خودکار روشن می شوند، یک ژنراتور قابل حمل را می توان با خود همراه داشت و به راحتی قابل تعویض است.

دستور العمل ها

مرحله 1: نیازهای برق خانه خود را ارزیابی کنید؟
لیستی از اقلامی را که می خواهید با یک ژنراتور قابل حمل می خواهید ایجاد کنید. یخچال و فریزر، چراغ ها، دستگاه های رسانه ای و شارژرهای مهم را در نظر بگیرید. دستورالعمل های مالک یا صفحه داده را که به هر دستگاه متصل شده اند را بررسی کنید تا بتوانید ولتاژ در حال اجرا را تعیین کنید یا چقدر طول می کشد تا آیتم را اجرا کنید. برای لوازم بزرگتر مانند یخچال و فریزر خود، شما همچنین باید بدانید که قدرت شروع ،افزایش و یا چقدر قدرت لازم برای شروع موتور لازم است.از وات مورد نیاز برای شروع بزرگترین موتور لوازم خانگی و کل اجرای ولتاژ برای موارد مورد نیاز برای تعیین تعداد وات شما نیاز به ژنراتور قابل حمل برای عرضه ترکیب کنید.

مرحله 2: ژنراتور قابل حمل را قرار دهید.
ژنراتور را در خارج از منزل حداقل 6 متر دورتر از خانه روی یک سطح صاف و ثابت قرار دهید و خروجی اگزوز آن دور از پنجره ها و درها باشد. ایده خوبی است که روی یک پوشش ژنراتور سرمایه گذاری کنید تا از آن در برابر عوامل محافظت کند و عمر آن را افزایش دهد.

مرحله 3 : اطمینان حاصل کنید که از یک سیم کشی بیرونی سنگین استفاده میکنید که برای استفاده از ژنراتور طراحی شده است. سیم ها را از طریق پنجره یا در به واحدی که در بیرون راه اندازی شده است بکشید .

مرحله 4 : ژنراتور را راه اندازی کنید.

قبل از راه اندازی ژنراتور، مطمئن شوید که هیچ سیمی به دستگاه وصل نیست و مخزن گاز پر است. دریابید که آیا ژنراتور شما به بنزین، پروپان یا هر دونیاز دارد . همیشه سوخت مناسب را در دست داشته باشید. 

 مرحله 5 : دستگاه ها  و لوازم خانگی را به برق وصل کنید.

وقتی آماده هستید وسایل را به برق وصل کنید، با کالایی شروع کنید که بیشترین قدرت را دارد مانند یخچال. مورد را به سیم اتصال ژنراتور وصل کنید و سپس آن را به محفظه ژنراتور وصل کنید. 

مرحله 6 : ژنراتور قابل حمل را سوخت گیری کنید.

هنگامی که نیاز به اضافه کردن سوخت دارید، لوازم خانگی و الکترونیک را خاموش کنید و اجازه دهید ژنراتور کمی بیشتر کار کند. سپس ژنراتور را خاموش کنید، سوئیچ بنزین را خاموش کنید و سیم های اتصال را از برق بکشید. اجازه دهید دستگاه قبل از سوخت گیری خنک شود.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر