شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید ژنراتور

یک ژنراتور اینورتر قابل حمل، برق پایداری را ایجاد می کند...

یک ژنراتور اینورتر قابل حمل، برق پایداری را ایجاد می کند. چه به یک ژنراتور 2000 واتی برای راه اندازی چراغ های کمپینگ نیاز داشته باشید و چه به یک مدل خروجی بالاتر برای پشتیبانی در هنگام قطع برق. در مقایسه با یک مدل قدیمی، ژنراتور اینورتر روشی سبک تر، کم صداتر و کارآمدتر برای ایجاد برق قابل حمل است.
ژنراتور اینورتر قابل حمل چیست؟
اینورتر
به جریان مستقیم (AC) ژنراتورهای اینورتر قابل حمل نام خود را از فناوری اینورتر گرفته اند که جریان را از جریان متناوب و سپس به جریان متناوب تغییر می دهد. این فرآیند به این معنی است که یک ژنراتور اینورتر جریان ثابتی از انرژی (DC) پاک و پایدار را برای لوازم خانگی یا دستگاه‌ها و ابزارهای الکترونیکی حساس تولید می‌کند.
راندمان سوخت
یکی دیگر از عوامل متمایز کننده ژنراتورهای اینورتر، کارایی آنهاست. مانند ژنراتورهای قابل حمل معمولی، ژنراتورهای اینورتر در مدل‌های بنزینی و پروپان و همچنین مدل‌های دوگانه سوز موجود هستند که می‌توانند با تکان دادن سوئیچ با هر یک از سوخت‌ها کار کنند. با این حال، یک ژنراتور اینورتر نسبت به یک ژنراتور معمولی مصرف سوخت بسیار بیشتری دارد، زیرا سرعت موتور ژنراتور اینورتر بر اساس نیاز برق تنظیم می شود. پر کردن مخزن سوخت می تواند برای مدت زمان طولانی تری به شما انرژی بدهد. صرفه جویی در سوخت می تواند قابل توجه باشد. از سوی دیگر، اکثر ژنراتورهای معمولی با سرعت ثابت کار می کنند و هر نیروی اضافی که ایجاد می کنند هدر می رود.
سر و صدا
اکثر ژنراتورهای قابل حمل قدیمی صدای دائمی دارند که می تواند نسبتاً بلند باشد. ژنراتور اینورتر ساکت‌تر کار می‌کند، زیرا در صورت عدم نیاز به قدرت کامل، موتور گاز خاموش می‌شود. علاوه بر این، این نوع ژنراتور اغلب دارای محفظه ای است که برای کاهش نویز طراحی شده است. سطح نویز یک ژنراتور اینورتر که با دریچه گاز پایین کار می کند، می تواند شبیه به یک مکالمه معمولی باشد.
اندازه
ژنراتورهای اینورتر معمولاً کوچکتر از سایر ژنراتورهای قابل حمل هستند. این امر حمل و نقل آنها را در اتومبیل یا وسایل نقلیه تفریحی بسیار آسان می کند.
حداکثر توان
توان خروجی ژنراتور اینورتر به دلیل تاکید بر راندمان، قابلیت حمل و اندازه کوچکتر ، محدودتر است. اما، در حالی که می توانید یک ژنراتور اینورتر 2000 تا 3500 وات کوچکتر پیدا کنید ، می توانید مدل هایی را نیز بیابید که می توانند تا 4000 وات یا بیشتر را برای چندین ساعت در یک زمان تامین کنند.
برق قابل حمل و آماده به کار از ژنراتورها
ژنراتورهای اینورتر، مانند سایر ژنراتورهای قابل حمل، راه حل های برق موقت یا قابل حمل را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ماشین‌ها و نکاتی در مورد استفاده ایمن از آنها، راهنمای خرید ژنراتور قابل حمل ما را ببینید . برای راه‌حل برق پشتیبانی طولانی‌مدت که برق لوازم خانگی و سایر دستگاه‌های خانگی را با حداقل وقفه تامین می‌کند، یک ژنراتور آماده به کار را در نظر بگیرید. راهنمای خرید ژنراتور آماده به کار ما به شما کمک می کند محصولی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.


نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر