شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پیستوله برقی کرون

پیستوله برقی عبارت اند از رنگ پاش‌ایی که با تکنولوژی خاصی اقدام به پاشیدن رنگ می‌کنند...

پیستوله برقی عبارت اند از رنگ پاش‌ایی که با تکنولوژی خاصی اقدام به پاشیدن رنگ می‌کنند، به این صورت که داخل سیستم این ابزار یک مخزن رنگ و یک مخزن هوا قرار داده شده است که با برخورد هوا با رنگ باعث پودری شدن رنگ و در نهایت اسپری شدن آن به بیرون می‌گردد . پیستوله‌های برقی کرون دارای یک قسمت به نام تفنگ پاشش می‌باشند که گاز های تبدیل شده به پودر رنگی را به بیرون انتشار می‌دهند. این تفنگ ها یا به اصطلاح اسپری گان به صورت‌های مختلفی از قبیل دستی، بادی ،اتوماتیک و … تبدیل می‌گردند . در این پیستوله‌ها رنگ تبدیل به گاز می‌شود .  پیستوله‌های برقی کرون معمولا دارای دو نوع اصلی و متداول برقی و بادی می‌باشند . اصلی ترین کاربرد و فایده پیستوله‌های برقی در عملیات رنگ آمیزی سطوح مختلف خارجی بوده است، این ابزار اصولا در رنگ کاری‌های با دقت بالا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد . به این خاطر که حجم زیادی از رنگ به صورت اسپری و با دقتی بسیار پایین از طریق نازل پاشش به بیرون منتشر می‌شود .

پروژه های عظیم رنگ کاری را به صورت حرفه ای و در مدت زمان بسیار مناسبی انجام دهیم. در واقع بهترین روش برای رنگ کردن سطوح مختلف استفاده از این پیستوله ها است. در صورت تنظیم درست دستگاه و استفاده ی مناسب میتوانید رنگ کاری را به صورت حرفه ای انجام دهید. مزیت این دستگاه رنگ کاری سطوح به صورت یکپارچه می باشد. این دستگاه ها در دو نوع برقی و بادی تولید میشوند. رنگ امیزی با این  پیستوله‌های برقی کرون باعث صرفه جویی در زمان و بالا رفتن راندمان کاری میشود.

تفاوت پیستوله برقی با پیستوله بادی در واقع  خیلی ساده است. شما با توجه به نوع استفاده خود می توانید، پیستوله خود را انتخاب کنید. اگر برای مصارف خانگی و سبک می خواهید که نیاز به دقت زیادی ندارند، بهتر است پیستوله برقی بخرید، اما اگر شغل شما نقاشی ساختمان و خودرو می باشد و مدام مجبور به استفاده از این وسیله هستید پیستوله بادی بهتر است زیرا علاوه بر طول عمر طولانی می توانید با فشار باد مورد نظر به صورت حرفه ای با آن رنگ آمیزی کنید.

 پیستوله‌های برقی کرون مدل‌ های بدون هوا
این دستگاه ‌ها در واقع با نیروی برق کار می ‌کنند و به پیستوله برقی نیز مشهور هستند. منبع این مدل ‌ها معمولا به صورت هیدرولیکی، بنزینی و یا الکتریکی است. نکته‌ی مهمی که در این مدل‌ ها به چشم می ‌خورد، دقت بالای کار است. به این ترتیب می ‌توانید از مدل ‌های بدون هوا برای رنگ ‌آمیزی سطوح ناهموار و آسیب‌ دیده‌ی مختلف استفاده کنید.

 

اگر می خواهید در پروژه رنگ کاری و نقاشی خود در صرف زمان صرفه جویی کنید، استفاده از رنگ پاش برقی به شما پیشنهاد می شود. مزیت اصلی استفاده از رنگ پاش برقی نسبت به سایر ابزارهای رنگ پاشی مانند برس معمولی وغلطک، پوشش دهی بیشتر سطوح در زمان کمتر است. زمانی که قصد دارید سطوحی را رنگ کنید استفاده از قلم مو یا غلطک دشوار، زمان بر و نیازمند مهارت است. با استفاده از پیستوله رنگ پاش برقی اما می توانید با اندکی مهارت کار نقاشی خود را با کیفیت مطلوب به سرانجام برسانید. از کاربردهای مفید رنگ پاش برقی این است که با کمترین تلاش بخش های گسترده ای را پوشش می‌دهد، بنابراین مناسب برای فضاهای بزرگ است. همچنین به دلیل داشتن توانایی نادیده گرفتن عیوب سطحی مانند ضربه، شکاف و ترک برای سطوح خارجی با بافت های مختلف کارایی دارد. به طور کلی از این ابزار کاربردی برای رنگ کردن دیوار، سقف، در و پنجره، میز و مبلمان، بدنه خودرو، نقاشی‌های خیابانی، نقاشی و خلق اثر بر روی بوم یا پارچه و… استفاده می‌کنند.

 پیستوله‌های برقی کرون است که کاربردهای فراوانی دارد. رنگ آمیزی سطوح با برس زمان زیادی می برد و نیاز به تجربه دارد. این مشکل هنگام کار روی سطوح بزرگ بیشتر آشکار می شود. برای راحتی و پیشرفت بیشتر می توانید از پیستوله برقی مارک کرون استفاده کنید. با کمک فشار زیاد، این ابزارها می توانند رنگ را به طور مساوی روی سطح پخش کنند و در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام می دهند.

نکاتی که رعایت آن  ها در زمان استفاده از  پیستوله‌های برقی کرون لازم می باشند و عمر دستگاه را طولانی تر می کنند:

فاصله پیستوله با سطح کار مناسب باشد،فاصله کم باعث تراکم زیاد رنگ در سطح و شره کردن می شود،و فاصله زیاد باعث پراکندگی رنگ و زبری سطح کار می شود.فاصله پیستوله از سطح کار متناسب با نوع و غلظت رنگ بین 20 تا 30 سانتی متر می باشد.
حرکت پیستوله موازی سطح باشد و از راست به چپ و بر عکس با سرعت یکنواخت انجام شود و در هر رفت و برگشت یکبار ماشه را رها کنید و دوباره بگیرید.حرکت پیستوله به صورت قوسی رنگ را به صورت یکنواخت روی سطح نمی پاشد و این باعث می شود رنگ در جایی متراکم تر شود.
به این نکته حتما توجه نمائید:هوا و رنگ به نسبت متعادل و متناسب مخلوط شوند.
برای جلوگیری از زبری کار،از لبه نزدیک به خود شروع به پاشیدن رنگ کنید تا گرده رنگ روی سطح رنگ نشده نپاشد.اگر پاشیدن رنگ را در جهت عکس انجام دهید،گرد رنگ به سطح رنگ شده می پاشد و سطح کار زبر می شود. بهتر است در هر حرکت تقریبا 50% از سطح رنگ شده را تحت پوشش قرار دهیم.
برای کیفیت بهتر رنگ،دمای قطعه کار و رنگ باید مناسب باشند.دمای مناسب رنگ 22 درجه سانتی گراد و دمای قطعه کار از 22 تا 30 درجه سانتی گراد توصیه می شود.

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر