شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چکش تخریب (پیکور) 32 کیلویی ماکیتا

چکش تخریب (پیکور) 32 کیلویی ماکیتا دستگاه‌هایی می‌باشند که جهت تخریب سنگ،...

چکش تخریب (پیکور) 32 کیلویی ماکیتا دستگاه‌هایی می‌باشند که جهت تخریب سنگ، بتن وآسفالت کاربرد دارد و جهت طبقه‌بندی راحت‌ترنسبت به حجم و توانش، می‌توانیم آنها را گروه‌بندی نماییم و از کوچکترین نوع چنین ابزارهایی که دریل بتن‌کن می‌باشد تا رده‌ی متوسطش که به اسم چکشهای تخریبی معروف می‌باشند و بزرگترین آنها که پیکور نام دارد دسته بندی می‌نماییم.  باید بدانیم که چگونه می‌توان بهترین چکش تخریب را انتخاب کرد. این انتخاب باید با نوع کاری که قرار است انجام دهیم متناسب باشد. مثلا ممکن است هدف تخریب یک پیاده‌رو باشد و یا چکش تخریب را برای از بین بردن و شکستن یک دیوار آجری نیاز داشته باشیم . به طور حتم در هر یک از این موارد قدرت مشخصی برای تخریب مورد نیاز است. در این صورت استفاده از دستگاه تخریب با قدرتی خیلی بالاتر یا پایین تر از حد لازم هیچ یک مناسب نبوده و در هر دو حالت مشکلاتی پیش خواهد آمد.برای تشخص قدرت چکش تخریب باید به واحد قدرت تخریب که بر حسب ژول بیان می شود توجه کرد. بنابراین اگر به دنبال بهترین چکش تخریب هستید که برای نوع کار و شغل شما مناسب باشد لازم است درک درستی از این موضوع داشته باشید که واحد قدرت تخریب که بر حسب ژول بیان می‌شود.هیدرولیکی که روی ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی نصب می شود. پیکور نام عمومی ابزارهای تخریب بتن، سنگ، صخره و آسفالت است که در اندازه ها و شکل و منبع تغذیه های مختلف در بازار وجود دارد و البته مهمترین عامل انتخاب یک پیکور مناسب، توان و مقدار قدرت هر ضربه ی پیکور است که نسبت به نوع کار و حجم آن باید پیکور مناسب را انتخاب و خریداری نمود.

پیکور نیز مانند چکش تخریب ابزاری برای تخریب بتن ، سنگ ، صخره ، آسفالت و انواع مصالح ساختمانی مانند بتن مصالح و ... است و با استفاده از قلم های مخصوص که به قلم شش گوش معروف است کار تخریب بتن را انجا میدهند. پیکور ها قدرتمندترین ابزار برای تخریب است و انواع و اقسام گوناگونی دارند که از این جمله می توان به پیکور بادی ، پیکور برقی ، پیکور بنزینی و پیکور شارژی اشاره کرد که هرکدام از این ابزارها برای انجام کار در شرایط متفاوت مناسب هستند.

در دستگاه‌های برقی یکی از مشخصات اصلی و مهم سیم اتصال به زمین یا سیم ارت است. در این حالت ارت می‌تواند از آسیب‌دیدگی عایق مدار در اثر زیادشدن ولتاژ بین مدار و زمین ممانعت کند و ولتاژ را در یک حد نرمال متوقف سازد. این سیم در دوشاخه اکثر دستگاه‌های برقی موجود است اما در دوشاخه اکثر ابزارهای برقی موجود در بازار این سیم وجود ندارد، عایق دوبل کمک می‌کند که کاربر از این سیم اتصال به زمین بی‌نیاز شود. به‌صورتی که دستگاه شامل دو لایه عایق بین قطعات الکتریکی و بدنه دستگاه طراحی می‌شود تا در هنگام فعالیت‌های سنگین به کاربر صدمه وارد نشود.

فشار محکم: یکی از قوانین مهمی که باید هنگام استفاده از پیکور رعایت شود ، محکم نگه داشتن آن است. آن را محکم بر روی سطح فشار دهید و محکم نگه دارید. فشارسبک باعث می شود چکش بلغزد و باعث آسیب شود. همچنین لازم است نوک آن به درستی روی سطح قرار گیرد. مطمعن شوید که سر مته به صورت عمود قرار می گیرد و به سمت پایین است. این حرکت باعث می شود تا سر مته از طریق آن داخل ماده را بتراشد.

جهت گیری سر مته: قرارگیری کامل سر پیکور نقش خیلی مهمی در نتیجه کار دارد. از کجا شروع کنید: برای  اینکه نتیجه خوبی بگیرید ،  اینکه کار را از کجا شروع کنید مهم است. هنگام کار روی زمین از لبه شروع کنید. شروع کار از مرکز یا گوشه  می تواند پس از جمع شدن آوار باعث ایجاد مشکل شود. بهتر است از داخل به بیرون کار کنید تا آوارها به راحتی پاک شوند.

دسته بندی بتن کن و پیکور برقی

۱) پیکور هیدرولیکی: قویترین پیکور موجود همین پیکور است. این چکشهای هیدرولیکی در رده ی نیمه سنگین و تقریبا سنگین به وزن ۹۰۰ کیلوگرم شروع شده اند تا حدودا ۴ تن که به قسمت انتهایی دکل بجای باکت وصل می گردد و برای تخریب انواع مختلف سنگ و بتن کاربرد دارد. جهت تخریب بتنهای سنگین استفاده کردن از پیکور بیل مکانیکی سریع ترین، و مقرون به صرفه ترین روش تخریب است.

۲) پیکور بادی: همان چکش تخریب پنوماتیک می‌باشد که توسط انرژی هوای فشرده که بوسیله ی کمپرسور بادی ساخته می شود ضربه خواهند زد. پیکور بادی بدون اینکه متصل به کمپرسور بادی باشد، قابل استفاده نخواهد بود. پیکور بادی در وزنهای متفاوت از ۲ الی ۴۲ کیلوگرم است که بوسیله ی اپراتور انسانی قابل استفاده است.

۳) پیکور(چکش)برقی، بتن کن یا هیلتی: پیکور برقی یا چکش برقی ابزاری قوی می‌باشد هستند و در عوامل ساختمانی جهت تخریب انواع بتن تخریب آجر، سنگ کاربرد دارد در اندازه های مختلف بر طبق وزن دسته بندی می گردد از ۶ تا ۳۲ کیلویی موجود هستند.

کی از برتری های عمدا چکش تخریب (پیکور) 32 کیلویی ماکیتا کاهش قابل ملاحظه لرزش، افزایش قدرت و زمان کار با آن است. دسته ضد لرزش و ضربه گیر بادی یلند تر نسبت به نسل قبلی این دستگاه باعث شده آن 50 درصد کمتر از نسل قبلی و 27 درصد کمتر از نزدیکترین رقیب خود باشد. بر اساس استانداردها مدت زمان کار با این دستگاه با توجه به میزان لرزش آن شش برابر بیشتر از نسل قبلی و دو برابر بیشتر از نزدیکترین رقیب است. واضح است که این مسئله اولا منجر به حفظ سلاتی کاربر و ثانیا منجر به کاهش هزینه های پروژه به دلیل افزایش مدت زمان کار با آن می شود.
در مجموع نتیجه کار با این چکش تخریب (پیکور) 32 کیلویی ماکیتا رضایت کامل کاربر است چرا که کاربر در پایان روز عاوه بر اینکه خستگی کمتری احساس می کند کار بیشتری انانجام داده و مطمعنا جزو کسانی خواهد بود که این ابزار را به دیگران توصیه می کند.
 چکش تخریب (پیکور) 32 کیلویی ماکیتا مدل HM1810 این محصول دارای عایقی دوبل می‌باشد و نرخ ضربه‌ی آن ۱۱۰۰ضربه در دقیقه می‌باشد. همچنین قدرت ضربه‌ی آن ۶۳ ژول است و وزنی حدود ۳۲ کیلوگرم دارد و توان آن حدود ۲۰۰۰ وات می‌باشد.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر