شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
سنباده غلطکی پارکساید

اگر صاحب یک کارگاه مبل سازی، نجاری و دیگر زمینه های کاری...

اگر صاحب یک کارگاه مبل سازی، نجاری و دیگر زمینه های کاری مرتبط با چوب هستید، حتما متوجه ضرورت استفاده از یک دستگاه سنباده زن حرفه ای شده اید و می دانید که بهتر است هرچه زود تر اقدام به خرید یک کدام از این دستگاه های برقی نمایید.سنباده غلطکی نام دیگر همان سنباده نواری (تانکی یا تسمه‌ای۹) است. سنباده غلطکی نوعی سنباده زن برقی قدرتمند است که در مراحل اولیه فرآیند سنباده‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنباده زدن با استفاده از این دستگاه به اندکی مهارت و تجربه نیاز دارد. چرا که پس از سنباده زدن با این دستگاه ممکن است اثراتی از آن به صورت خطوطی بر روی سطح چوب باقی بماند که در مراحل بعدی سنباده‌کاری می‌بایست حتما برطرف شود. به دلیل قدرت زیاد موتور الکتریکی دستگاه، توصیه می‌شود تا هنگام کار با سنباده زن غلطکی (نواری) حتما دستگاه را با هر دو دست مهار کنید.

این دستگاه پیچیدگی و امکانات ویژه ای ندارد. سنباده تانکی مانند سنباده دیسکی (پلیشر) برای سنباده کاری دست اول چوب که معمولاً سنباده کاری خشن است، به کار می رود. این دستگاه از دو غلتک و یک سنباده تسمه ای تشکیل شده است که سنباده را به سرعت به چرخش در می آورد و عملیات سنباده کاری با چرخش تسمه و فشار دست اپراتور انجام می شود.

قبل از هر چیز ما به بررسی انواع مختلف سنباده زن ها و کاربرد های آنها می پردازیم ، در حال حاضر مدل های مختلفی با مارک و برند های گوناگون در بازار عرضه می شوند. که به صورت دو نوع غلتکی و لغزشی می باشند ، دستگاه‌های سنباده های تسمه ای ، گرد لرزان و مدل مشتی جزئیات و چند ابزار همه مزایا و معایب خاص خود را دارند.با استفاده از یک دستگاه سنباده‌ زن به راحتی می‌توانید رنگ‌های قدیمی را از روی چوب بردارید و سطحی صاف و صیقلی برای انجام کارهای جدید خود ایجاد کنید.

درست مانند ورق‌های سنباده، نوارهای سنباده‌ی مورد استفاده در دستگاه‌های سنباده برقی نواری نیز با شماره‌های مختلفی (که نشان‌دهنده‌ی درجه‌ی سختی سنباده است) وجود دارند. در هنگام قرار دادن نوار سنباده در داخل دستگاه باید دقت نمود تا نوار سنباده به درستی دور استوانه‌ها قرار بگیرد. همچنین در صورت جا زدن اشتباه آن به دستگاه و موتور آن ممکن است آسیب وارد شود. به دلیل حجم بالای گرد چوب پراکنده شده توسط این دستگاه در هنگام کار، توصیه می‌شود تا از مدل‌هایی استفاده نمایید که دارای کیسه جمع‌آوری براده‌ها و تراشه‌های چوب باشد. به طور کلی موتور این دستگاه توان بالایی دارد و قادر است تا نوار یا تسمه سنباده را با سرعت بالایی به چرخش در آورد، به همین جهت یک دستگاه بسیار مناسب برای تسطیح قطعات چوب سخت و همچنین قطعات چوب از پیش برش‌خورده است. در صورتی که انتخاب شما یک سنباده‌زن برقی نواری (تانکی یا تسمه‌ای) است، برای شروع کار بهتر است از دستگاه‌های کوچک‌تر استفاده نمایید. از سوی دیگر، می‌توانید با ساختن پایه‌ای چوبی برای دستگاه سنباده‌زن نواری خود و قرار دادن آن روی پایه، این دستگاه را به یک سنباده زن نواری (غلطکی) ثابت تبدیل کنید. بدین ترتیب می‌توانید قطعات کوچک‌تر چوب را با دو دست نگه داشته و سنباده بزنید.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر