شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پرچ کن بادی هیوندای

از میخ پرچ کن بادی برای اتصال دو قطعه یا ورق فلزی به یکدیگر توسط پرچ استفاده می شود.

 پرچ کن بادی هیوندای دستگاهی است که برای اتصال دو قطعه فلزی نازک استفاده می‌شود. این نوع از میخ پرچ کن توسط نیروی بادی عملیات پرچ کردن را انجام می‌دهد.

پرچ کن یا انیر پرچ ابزاری است برای اتصال دو ورق آهن که این اتصال پرچ کردن نامیده می شود و به همین دلیل به این دستگاه،پرچ کن می گویند.عمل پرچ کردن،به وسیله میخ های پرچ با قطرهای مختلف،به وسیله پرچ کن بادی و یا دستی انجام می شود.سایزهای رایج میخ های پرچ،3 و5 و7 می باشد.دستگاه های پرچ کن دارای پستانک هایی می باشند که میخ در آن ها قرار گرقته و عمل پرچ انجام می شود و براساس سایز میخ پرچ مورد استفاده باید انتخاب شوند.

سرعت بالایی که این دستگاه دارند یکی از مزیت های بسیار خوب این دستگاه هاست. ابزار آلات دستی باعث زود خسته شدن کارگر می شود و ابزار های برقی هم به دلیل سنگینی زیاد باعث می شود که در هنگام استفاده از دستگاه به دست فشار بیش از حد وارد می کند ، اما ابزار های بادی وزن خیلی کمتری نسبت به ابزار های دیگر دارد و کار کردن با این دستگاه ها سرعت شما را در هنگام کار کردن بیشتر می کند، به همین دلیل این ابزار ها در صنعت کاربرد های فراوانی دارد. اتصال دهنده های مهره طیف وسیعی از ابزار های نصب مهره پرچ کن پنوماتیک ( بادی ) را ارائه می کند که تمامی این دستگاه ها از بهترین قطعات و با کیفیت ترین محصولات ساخته شده و عملکرد و قابلیت اطمینان بیشتری دارد.

عموماً در منازل از نوع دستی این ابزار استفاده میشود .این دستگاه مصارف صنعتی زیادی هم دارد .یکی از مصارف این دستگاه که عموماً مردم هم با آن زیاد در ارتباط هستند ، زمان تعویض یا فک پلاک است . در وسایل خانه ها ، ابزار های صنعتی و … از پرچ استفاده میشود.

هنگام پرچ کاری با انواع پرچ کن،چه بادی و چه دستی نکته بسیار مهم این است که پستانک مورد استفاده باید متناسب با قطر میخ پرچ باشد،به گونه ای که قطر سوراخ پستانک کمی بیش تر از قطر میخ پرچ باشد.بر روی همه پرچ کن ها چند پستانک در سایزهای مختلف نصب شده است.اگر پستانک بزرگ باشد میخ بیرون زده می شود و پرچ کاری ناموفق.

نکته بسیار مهم این است که انتخاب و خرید بهترین بکس بادی باید بر اساس نوع کاری که برای انجام آن نیاز به بکس بادی داریم انجام گیرد. به عنوان مثال اگر شما برای یک تعمیرگاه دوچرخه نیاز به بکس بادی داشته باشید بهتر است از بکس بادی های سبک که درایو های کوچک تری نیز دارند استفاده کنید. یا میتوان از بکس بادی های پروانه ایی که سایز درایو آنها 8/3 اینچ است انتخاب نمایید. به همین ترتیب اگر برای تعمیرگاه ماشین آلات کشاورزی، راه سازی یا ماشین های سنگین نیاز به بکس بادی داشته باشید، بهتر است از میان بکس بادی های با سایز درایو ¾ اینچ یا حتی یک اینچ انتخاب نمایید و حتی در این موارد از بکس بادی های سنگین مستقیم هم استفاده میشود. 

انواع مختلف بکس بادی

تفنگی
سرکج
مستقیم
صلیبی
نوک بلند
و ….

مزایای  پرچ کن بادی هیوندای
خوش دست و جمع و جور بودن
دارای تکنولوژی چرخشی و کششی
دارای مدل‌های عملکرد اتومات برای تنظیم چرخش یا خاموش کردن آن
مورد استفاده برای کلیه مواد و آلیاژها
دارای استانداردهای امپریال و آمریکا
امکان تنظیم فشار کورس و فشار در تمامی مدل‌ها
تعمیر و نگهداری آسان
امکان ثابت کردن تنظیمات برای استفاده‌های بعدی در صورت یکسان بودن نوع مواد کار

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر