شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کاشی بر و شیارزن پی ام

شیارزن ها ابزارهایی جهت ایجاد شیار در دیوارها با سرعتی بالا می باشند.

شیارزن ها ابزارهایی جهت ایجاد شیار در دیوارها با سرعتی بالا می باشند.شیارزن پی ام ابزاری است که برای ایجاد شیار، برش‌های قوی، انجام برش کف، برش دیوار و ایجاد حفره، برای کارگذاشتن لوله‌ها درون دیوار و کف استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که بسیاری از کارهای تأسیساتی و انواع برق‌کاری ساختمانی را با استفاده از این ابزار انجام می‌دهند. شیارزن‌ها در دو نوع تک تیغ و دو تیغ در بازار موجود بوده و هر کدام با توجه به مشخصات مورد نظر متفاوت هستند.تفاوت مدل یک تیغ و دو تیغ در این است که اندازه برش در نوع دوتیغ قابل تنظیم می باشد و شما می توانید یک اندازه خاص برای برش را تعیین کنید. این ابزار معمولا جهت ایجاد فضای لازم برای قرار گیری کابل ها و لوله ها در داخل دیوارها به کار می روند.در گذشته کاربران مجبور بودند تا این عمل را به وسیله چکش و قلم انجام دهند. این تکنیک هنوز هم در محدوده های کاری کوچک و بر روی مواد نه چندان سخت مانند گچ، قابل اجرا است، اما انجام آن بر روی مواد سخت، بسیار کند، سخت و طاقت فرسا می باشد.شیارزن‌ها با توجه به نیاز کاربر، مشخصه و قیمت‌های متفاوتی دارند. این ابزار در حین پروسه‌ی برش، گرد و غبار حاصل از برش را بیرون داده و بعضی دیگر از آن‌ها قابلیت اتصال به انواع مکنده برای خروج تمامی اضافات حاصل از برش را دارند. استفاده‌ی طولانی مدت از این دستگاه به دلیل خاصیت دسته‌ی D شکل ارگونومیک آن کاربر را خسته نمی‌کند.

کته جالبی که در مورد شیارزن های پی ام وجود دارد این است که آن ها مجهز به خروجی اتصال دستگاه مکنده،جهت جمع آوری گرد و خاک هستند. بدین صورت که کاربر محیط کاری سالم و پاکیزه در اختیار دارد. برخی مدل های شیارزن مجهز به نشانگر لیزری جهت مشخص ساختن قسمت مورد برش می باشند. کاشی بر و شیارزن 1400 وات پی ام (PM) مدل 4107 دارای موتوری با قدرت 1400 وات می باشد . این دستگاه شیار زن دارای سرعت گردش 5000 دور در دقیقه است که این سرعت گردش در این مدل قابل تغییر نمیباشد.

نحوه کار با دستگاه شیارزن پی ام

در مرحله اول لازم است بدانید که تیغه این دستگاه در زمان روشن شدن دستگاه، در جهت عقربه های ساعت می چرخد تا حرکت رو به جلوی دستگاه به روان ترین شکل انجام شود.

در مرحله دوم لازم است سطح مورد نظر خود را انتخاب کنید، دستگاه را به برق متصل نمایید و دکمه روشن را فشار دهید. در مرحله سوم، تیغه شروع به حرکت می کند. سپس باید دستگاه را به آرامی و با فشار بسیار کمی از بالا به پایین حرکت دهید.

 

قابلیت دستگاه شیار زن برقی پی ام 
دستگاه شیارزن قابلیت تنظیم پهنا و عمق برش را دارد بنابراین از دقت بالایی برخوردار است.
هرچه قدرت موتور و سرعت چرخش تیغه بالا باشد دستگاه از قدرت بالایی برخوردار است.
هنگام کار با ابزار برقی شیارزن به عنوان یک وسیله‌ی برش دهنده باید نکات ایمنی را رعایت کرد.
در هنگام کار با این ابزار برقی باید از گارد حفاظتی استفاده کرد.
در صنعت ساختمان برای قرارگیری لوله و کابل‌ها در داخل دیوار و یا کف از ابزار برقی شیارزن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی این دستگاه لوله‌ها و کابل‌ها از دید مخفی می‌شوند.
قبل از آنکه شیارزن وارد بازار شود برای انجام کارهای مربوطه از چکش و قلم استفاده می کردند که در این صورت علاوه بر پایین بودن دقت و کیفیت کار باعث ایجاد خسارات فراونی می‌شد.
در مورد ایجاد شیار در مواردی مانند دیوار گچی به دلیل عدم سختی بسیار کم امکان روش قدیمی تا حدودی وجود دارد اما برای دیوار و کف‌های سخت باید حتما از شیارزن استفاده کرد.
دستگاه شیارزن جهت جمع آوری گرد و خاک به یک خروجی مکنده مجهز هستند. در این صورت در پایان کار با محیط کثیف مواجه نخواهید بود.

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر