شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
قیچی شارژی ایزی پاور

یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزار آلات هرس، قیچی های هرس شارژی هستند...

یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزار آلات هرس، قیچی های هرس شارژی ایزی پاور هستند.قیچی های شارژی دارای یک IC برنامه ریزی شده هستند که کلیه عملیات قیچی اعم از اعلام زمان سرویس قیچی (معمولا بعد از حدودا۳۰۰.۰۰۰ برش) زمان شارژ باطری.میزان شارژ باطری.دمای درون قیچی.تعداد برش.را به اوپراتور و تعداد برش ها روی شاخه های نازک و یا ضخیم و یا ایراد احتمالی را پس از اتصال به کامپیوتر و نرم افزار مربوطه به سرویس کار روی سیستم نشان میدهد. خرید قیچی باغبانی شارژی ایزی پاوربرای بسیاری از باغداران بهترین کار برای هرس شاخه های درختان شده است که به دلیل افزایش سرعت کار و راندمان می باشد. اولین وسیله در هرس کردن شاخه های درختان این است که قیچی مناسبی استفاده کنیم.این قیچی ها سایز و انواع گوناگونی را دارند. مهمترین تفاوت های قیچی های هرس شارژی در قطر برش و سایز و ولتاژ باتری مورد استفاده است. هر چه قدر قطر برش بیشتر باشد و باتری بزرگتری همراه دستگاه عرضه شود، قیمت قیچی افزایش می یابد. باتری های قیچی شارژی لیتومی می باشد. یعنی ساختاری مشابه باتری موبایل دارند. این باتری ها از عمر بالایی برخوردار هستند و معمولا طول عمر بالایی دارند. تنها مسئله ی این باتری ها گران بودن آنهاست. بیشتر قیمت قیچی های هرس مربوط به باتری آنهاست. قیچی شارژی حرفه ای هرس یکی از بهترین ابزارهایی شارژی است که هرس کاران و باغداران می توانند از آن استفاده کنند.

هر چند زمان هرس کردن هم مهم می باشد. اما باید بدانید که ابزار مناسب هم نیاز ضروری است.زیرا در هرس کردن شاخه از درخت و گیاه جدا می شود و در این جدایی نباید به قسمت های باقی مانده آسیبی برسد. ریش شدن پوست شاخه، ترمیم را به تعویق می اندازد و در نتیجه به جای این که در افزایش شادابی و باروری گیاه موثر باشد، سبب آسیب کلی به درخت می شود. اما انواع کلی قیچی ها را داریم.

قیچی باغبانی هرس دستی
قیچی باغبانی شارژی
قیچی باغبانی بادی

 

یکی از فاکتورهایی که برای خرید قیچی برقی [فلز بر، قیچی خیاطی و قیچی باغبانی] بهتر است در نظر بگیرید قابلیت تنظیم سرعت است. در دستگاه‌هایی که قابلیت تنظیم سرعت دارند با استفاده از ماشه حساس به فشار یا دکمه‌های تعبیه شده بر روی دستگاه می‌توانید به راحتی سرعت دستگاه را تنظیم کنید. اکثر قیچی‌های دو تیغه قابلیت تنظیم سرعت دارند و می توانند حداکثر تا 2500 ضربه در دقیقه ایجاد کنند. قیچی‌های شارژی به علت نداشتن سیم اتصال به برق و همچنین سبک وزن بودن، برای جابجایی و حمل و نقل مشکل خاصی را برای کاربر ایجاد نمی‌کنند. از این دستگاه برای برش شاخه‌های تا قطر ۳-۴ سانتی‌متر استفاده شده و پیشنهاد می‌شود که تا حد امکان برای خردکردن و برش‌دادن شاخه‌های خشک استفاده شود. در حین کار با این دستگاه حتما از وسایل ایمنی مانند یک جفت دستکش استفاده کنید تا آسیبی متوجه دست شما نشود وهمچنین سعی کنید ازعینک محافظ باغبانی نیز استفاده کنید، چرا که با توجه به سرعت بالای برش دستگاه، امکان پرتاب شدن اشیای مختلف به سمت صورت کاربر وجود دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود که حین کار با این دستگاه حتما از عینک محافظ باغبانی استفاده شود. در کنار این موارد توصیه می‌شود که در بازه‌های زمانی مشخصی اقدام به وارسی دستگاه خود کنید تا به مرور زمان با افت راندمان مواجه نشوید.

 

مزایای استفاده از قیچی هرس باغبانی شارژی ایزی پاور:
افزایش سرعت و بهره وری در هرس درختان و در نتیجه افزایش درآمد برای هرس کاران.
افزایش دقت در هرس با کاهش خستگی و آسان شدن کار.
قابلیت استفاده برای تمامی درختان. حتی درختانی با چوب بسیار محکم.
تست شده برای درختانی از قبیل پسنه، سیب، هسته داران و مرکبات برای بیش از ۳ سال.
انجام خودکار فرآیند برش بدون نیاز به نیروی کار زیاد و یا قدرتمند.

قطعا سهولت در استفاده از یک ابزار در کنار کاربردی بودن آن نکته‌ای بسیار مهم و غیر قابل چشم‌پوشی است. اما این سهولت به چند نکته باز می‌گردد. وزن، طراحی، ابعاد و … . هر کدام از این نکات تاثیر مستقیم و بسزایی در تعیین این ویژگی دارند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر