شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره زنجیری بنزینی ادون

ادون یک شرکت معتبر جهانی که فعالیت خود را در سال 2001 در...

ادون یک شرکت معتبر جهانی که فعالیت خود را در سال 2001 در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی آغاز کرد. از جمله ابزارهای بسیار متداول در صنایع چوب بری در دنیای امروز انواع اره موتوری ها می باشند. یک تجهیز با ساختاری ساده که در عین سادگی می تواند از پیچیدگی ‌های قابل توجهی برخوردار باشد. از این رو است که اکثر خریداران انواع اره موتوری در زمان خرید این تجهیز همواره سعی دارند تا در کنار بالاترین دقت، به بهترین انتخاب دست یابند.

 یکی دیگر از دستگاه های تبدیل اولیه چوب و الوارهای چوبی، دستگاه اره زنجیری یا اره موتوری است. این دستگاه پرتابل بوده و به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد. اره این دستگاه به صورت یک زنجیر تیغه دار است که حول یک محور به وسیله نیروی محرک موتور به گردش در می آید و با قرارگرفتن روی انواع چوب، برشکاری چوب ها انجام می شود. این دستگاه از زمان قطع درختان و تبدیل آن ها به الوار تا اندازه بری الوارها در کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی است. دستگاه اره زنجیری در اندازه های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای کاربرد خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه اره زنجیری از طول اره ۱۵ سانتی متر تا ۱۵۰ سانتی متر وجود دارد. از این ابزار در ابعاد کوچک برای اندازه بری الوارها در کارگاه و یا در استفاده خانگی برای قطع کردن هیزم و یا برای هرس شاخه درختان استفاده می شود و در ابعاد بزرگ تر برای قطع درختان و تبدیل آن ها استفاده می شود.

اره زنجیری بنزینی معمول و متداول ترین نوع بار است که در دست افراد حرفه‌ای گرفته تا کسانی که به شکل موردی از این وسیله استفاده می‌کنند دیده می‌شود یک موتور دو زمانه بنزینی دارد که به کمک ترکیب سوخت و روغن موجود روانکاری می‌شود. موتورهای بنزینی اومد قدرتمند ترین نوع اره زنجیری هستند و در نتیجه سریع تر از سایر مدل ها کار می کنند. اره زنجیری برقی از مدل های بنزینی کوچک تر از این موتور برقی دارند، که با یک سیم به هم متصل می شود بنابر احتیاط واجب سوختن سوخت ندارند. از اره زنجیری های موتوردار دیگر ارزانترند بود و صدای کمتری تولید می کنند و سبک تر هم هستند و بدون انتخاب بهتری برای افراد تازه کار و کسانی است که در از این وسیله در خانه و کارگاه خود استفاده می‌کنند اما به خاطر وجود سیم قدرت حرکت دورانی دارند و نمی‌توان به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کرد. برخی اره زنجیری ها دارای باتری شارژی هستند که به جای وصل شدن مستقیم به جریان برق در آن از باتری های قابل شارژ استفاده می‌شود این مدل ها اگرچه است و سیم برق نیاز ندارد اما شواهد موجود در بازی بسیار محدود است و زمان زیادی نمی توان کرد به علاوه بر وزن زیاد بطری ها موجب سنگینی دستگاه می‌شود می‌توان گفت این نوع اره زنجیری های موتور دار است و معمولاً برای کارهایی مثل هرس درختان کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد مرحله ای زنجیره ای است که ممکن است برقی شارژی بنزینی باشد. از یک عدد زنجیر کوچک تشکیل شده که به پایه بلند متصل شده تا دسترسی به سرشاخه‌های بلند دختر اقدام را امکان‌پذیر بکند قیچی هرس زنجیری وسیله‌ای با عملکردی مشابه قیچی‌های حرص متداول است اما به جای لبه های تیز ای که غذاها را در قیچی هرس های معمول قطع می کند یک عده زنجیره کوچک دارد که از آن برای بریدن ژاپنی حتی تا ضخامت ۱۰ سانتیمتر استفاده می شود.

دون یکی از محصولات چینی با کیفیت می باشد. اره زنجیری بنزینی ادون با اندازه تیغه بلند قابلیت برشکاری تا 50 سانت را دارا می باشد. وزن این دستگاه عالی 7 کیلوگرم است که بتوان در جابجایی راحت تر عمل کرد. دستگاه اره زنجیری فوق قابلیت کار کردن با بنزین را دارد. البته در هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشید که اره مناسب خود را تهیه کنید. شرکت ادون در تولید اره موتوری ادون این تنوع را به خوبی در خط تولید خود در نظر گرفته است. انواع اره درخت بر ادون ، اره بنزینی ادون، اره زنجیری برقی ادون در واقع نمونه هایی برای تکمیل طیف گسترده ی محصولات این شرکت می باشد.

در هنگام خرید هر تجهیزی الزامی است که قبل از اقدام به خرید، اندکی آگاهی از شرایط حاکم بر تجهیز داشته باشید. آگاهی که می‌ تواند در داشتن رضایت نسبی از خرید بسیار راهگشای شما باشد. اره موتوری نیز یکی از ادوات بسیار گران و در عین حال حساس و پیچیده در قسمت چوب ‌بری است. تجهیزی که باید همراه با دقت کافی در زمان خرید باشد. همراه با دانستن نکاتی ساده در زمان خرید می توانید به آسانی به اره موتوری مورد نظرتان که همراه با خواسته های شما باشد، دست پیدا کنید.

طول تیغه در اره موتوری: قطعاً شما بنا بر نیاز خود در پی خرید اره موتوری هستید. این نیاز می تواند از هرس کردن شاخه درختان میوه تا بریدن تنه درختان کهنسال باشد. به هر حال برای نیاز خود طول تیغه را در نظر بگیرید. چرا که طول تیغه اره موتوری معرف توان برش آن می باشد. البته در محاسبه ی طول تیغه مناسب باید این موضوع را در نظر داشته باشید که یک تیغه اره موتوری در هر بار فعالیت می تواند تا دو برابر طول تیغه خود عملیات برش را به انجام رساند.

تقریبا تمام برند های مطرح در تولید اره موتوری، تولید اره موتوری با نیروی محرکه ی بنزینی را با نگاهی حرفه‌ ای پیگیری می‌ کنند. این موضوع در برند ادون نیز رنگ و بوی بسیار پررنگی دارد. اره بنزینی ادون در سایز ها و اندازه های متنوع همراه با شرایط پیشرفته در ساخت پیشرانه و همچنین در نظر گرفتن دقیق اصول ایمنی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 اره بنزینی ادون به راحتی می تواند تمامی نیاز چوب بر ها را در مناطق دوردست مرتفع سازد. کارکرد بالا، ضریب اطمینان قابل قبول به همراه شرایط ایمنی مطلوب، اره بنزینی ادون را به یکی از بهترین های بازار ایران تبدیل کرده است. البته اره موتوری بنزینی، غالباً به جهت کار در شرایط سخت با ظرفیت و قدرت بسیار بالا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این موضوع از قدرت بالای موتور های بنزینی ناشی شده است. نیروی پیشرانه ی بالای این موتور ها می‌ تواند سنگین ترین تیغه ها را به گردش درآورد. از این رو است که غالباً به جهت کار در عملیات های سنگین از اره موتوری بنزینی استفاده می ‌شود.

اره موتوری بنزینی ادون در کنار تامین سایز های بزرگتر از این تجهیز به خوبی توانسته است شرایط کار در عملیات های سنگین را مرتفع سازد. از طرفی با در نظر گرفتن این نکته که احتمالاً در شرایط کاری سبک و حتی هرس کردن شاخه های درختان در باغبانی نیز احتمال استفاده از اره موتوری بنزینی احساس شود، برند ادون توانسته است برای تامین نیاز های سبکتر به این تجهیز، اره بنزینی ادون را در سایز های کوچکتر و سبکتر نیز طراحی و تولید نماید.

از ایمنی غافل نشوید: شاید اولین چیزی که باید در هنگام خرید اره موتوری در نظر داشته باشید، شرایط ایمنی حاکم بر ساخت آن باشد. به هر صورت اره موتوری از جمله تجهیزات بسیار پرخطر در فضا های صنعتی محسوب می‌ شود و استفاده از آن نیازمند داشتن تبحر بسیار بالایی است.

از طرفی تمام کسانیکه به شکل حرفه ای از این اره ها استفاده می کنند، به خوبی نسبت به شرایط ایمنی آن حساسیت های لازم را اعمال خواهند کرد. از این جهت است که حرفه ای ها در زمان خرید اره موتوری به هر صورت آن اره ای را انتخاب خواهند کرد که بتواند شرایط ایمنی لازم را داشته باشد.اره موتوری ادون از جمله محصولات پیشرفته ی بازار است که در زمینه ی تامین ایمنی برای کارگران تمهیدات بالایی را در نظر گرفته است.

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر