شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
فرز نجاری ماکیتا

اور فرز یکی از ابزارهای اختصاصی صنعت چوب است که با استفاده از آن ...

اور فرز یکی از ابزارهای اختصاصی صنعت چوب است که با استفاده از آن می‌توان طیف گسترده‌ای از کارها مانند ابزار زنی، شکل دهی و فرم دهی لبه چوب، کف تراشی و پرداخت چوب، سوراخ کاری و … را انجام داد. فرز ها در انواع مختلف مینی اور فرز ، فرز آهنگری ، فرز سنگ بری و … تولید میشوند . مورد استفاده ترین و یکی از مهمترین ابزارآلات در کارگاه های نجاری ، اور فرز میباشد که برای ایجاد شیار و شکل دادن به لبه های قطعه کار ، مورد استفاده قرار میگیرد . به طور کلی از این ابزار برای تراش قطعات مختلف چوب استفاده میشود . از این ابزار در نجاری ، منبت کاری ، معرق کاری و تمام مشاغلی که با چوب سر و کار دارند استفاده میشود . دستگاهی که به شما معرفی می کنیم گونه ای از فرز است. یک دستگاه فرز رومیزی است که در شغل نجاری استفاده می شود. این فرز ساخت یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده ی ابزار در سطح جهان است. این شرکت ژاپنی این محصول را با کیفیت بالایی می سازد. این محصول به موتوری پرقدرت و صفحه ی کاری شفاف مجهز شده است.  شرکت ماکیتا (Makita) تولید می کند. این شرکت ژاپنی محصولات بسیار متنوعی در زمینه ی ابزار دارد که به سرتاسر دنیا مورد استقبال و استفاده قرارگرفته است. موتور به کاررفته برای ساخت این ابزار، توانی معادل 530 وات دارد. به وسیله ی این موتور، سرعت گردش کولت یا سری فرز به سرعت 30000 دوربردقیقه می رسد. از این فرز در کارگاه های نجاری استفاده فراوان و متنوعی می کنند. با کمک این دستگاه می توان به قطعات چوب، با ظرافت بالایی حالت داد. 3710 به یک صفحه ی شفاف هم مجهز شده که در زمان کار باعث بالا رفتن میزان دید کاربر می شود. فرز های نجاری در گونه های مختلف دستی، پایه دار و رومیزی ساخته می شوند. بیشتر کاربرد این نوع فرز در کارگاه های نجاری، تولیدکنندگان مبلمان و سازندگان دکورهای چوبی است. شرکت ماکیتا مدل ها و گونه های مختلفی از فرز را تولید کرده است که هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند. فرز 3710 یکی از محصولات ماکیتا است که با قدرت 530 وات و سرعت گردش 30000 دوربردقیقه کار می کند.

نقاط قوت فرز نجاری ماکیتا 

قابلیت برش با زاویه تا 45 درجه
دارای حفاظ
دارای صفحه‌ی شفاف جهت دید و کارایی بهتر
طراحی باریک و استفاده از لاستیک در محل گرفتن ابزار
وزن کم و کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف
پشتیبانی از تیغه‌ها فقط تا کولت 6 و نه بزرگتر
نبود لوازم جانبی برای نصب مکنده یا جارو برقی

اور فرز نجاری ماکیتا دارای یک موتور قدرتمند با دور بسیار بالا است. این موتور در داخل یک پوسته قرار گرفته است که به آن بدنه دستگاه می گویند. روی بدنه دستگاه دو عدد دسته تعبیه شده است تا فرد استفاده کننده از این دستگاه بتواند دسته ها را در دست گرفته و عملیات فرز زدن را روی سطوح چوبی انجام دهد. شفت دستگاه از داخل بدنه بیرون آمده و روی آن یک کولت تعبیه شده است. کولت، قطعه‌ای است که به صورت یک سه نظام عمل کرده و با قرار دادن تیغه داخل آن و سفت کردن مهره کولت، تیغه به شفت دستگاه ثابت می شود. روی بدنه دستگاه یک صفحه تعبیه شده است که تیغه از وسط این صفحه خارج می شود. هم چنین روی صفحه دستگاه دو میله به صورت کاملا عمود قرار دارد. این دو میله از سوراخ هایی که روی بدنه تعبیه شده عبور کرده و صفحه دستگاه نسبت به تیغه در حالت عمود قرار می گیرد. در داخل بدنه، برای این دو میله فنرهایی تعبیه شده و در کنار یکی از آن ها یک اهرم برای ثابت شدن قرار گرفته است. با حرکت این دو میله در سوراخ های بدنه ارتفاع صفحه نسبت به تیغه تنظیم می شود. بنابراین تیغه اور فرز روی شفت دستگاه ثابت بوده و صفحه دستگاه روی بدنه قابل تنظیم است و به این طریق ارتفاع تیغه روی صفحه دستگاه تنظیم می شود.

با استفاده از فرز و تیغه های متنوع این دستگاه تقریبا می توان همه کار انجام داد. تیغه های دستگاه فرز با توجه به اندازه دستگاه و قدرت آن دارای ابعاد و فرم های مختلفی است. این تیغه ها از یک پایه یا شفت استوانه‌ای و دو لبه تیز از جنس فولاد برنده و یک پایه که تیغه های برنده روی آن جوش شده اند تشکیل شده است. تیغه های فرز بر اساس نوع و اندازه شفت تیغه، خرید و فروش می شوند که تیغه پرداخت، دم چلچله، نیم گرد و کف تراش از این دست می باشند. اندازه شفت تیغه ها هم از ۶ تا ۱۲ متغیر است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید و آن را با اندازه دستگاه خود هماهنگ کنید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر