شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره افقی بر شارژی ماکیتا

اگر یک صنعتگر حرفه ای هستید و به دنبال یک وسیله قدرتمند و همه کاره جهت برش ...

اگر یک صنعتگر حرفه ای هستید و به دنبال یک وسیله قدرتمند و همه کاره جهت برش انواع و اقسام متریال های صنعتی و سنتی در کارهای مختلف تاسیساتی، ساختمانی، لوله کشی، الکتریکی و غیره می باشید، بهتر است وقت خود را جهت پیدا کردن چنین ابزار همه فن حریفی تلف نکرده و مستقیم به سراغ خرید اره افقی بر یا بهتر است بگوییم اره همه کاره در ابزارفروشی ها باشید. اره افقی بر مخصوص برش (اره کردن) صاف یا منحنی چوب، مواد پلاستیکی، فلز و مواد و مصالح ساختمانی و… است. این برش به کمک حرکت رفت و برگشتی تیغه انجام می‌شود. البته اپراتور هم باید با فشار دست فشار موردنیاز برای برش را وارد کند برای استفاده از اره افقی بر باید تیغه‌ای بر روی میله ضربه نصب کنید که این تیغه‌ها با توجه به نوع متریال، دندانه و شکل ظاهری آن متفاوت است. ساختار کلی این دستگاه بسیار شبیه به اره عمود براست. تفاوت اره عمود بر با اره افقی بر در زاویه برش و روش در دست گرفتن دستگاه است. از اره عمود بر یا همان اره چکشی عموماً برای برش‌های عمودی استفاده می‌شود و ساختار دستگاه برای این سبک برشکاری طراحی شده است؛ اما اره افقی بر همان‌طور که از نامش پیداست، معمولا برای برش‌های افقی طراحی شده است. البته استفاده از هر دو دستگاه در زوایا و شرایط متفاوت دور از ذهن نیست و محدودیت خاصی وجود ندارد. 

اره افقی برماکیتا ابزاری برای برش دادن مواد مختلفی مانند چوب در صنایع چوب و نجاری، فلز در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی و امداد و نجات، سرامیک و کاشی در حرفه تغییر دکوراسیون، و گوشت و استخوان در صنایع گوشت است. افقی نامیده شدن نوع برش زدن در اره افقی بر لاشه گوسفند ماکیتا به دلیل حرکت رفت و برگشتی آن است. با بهره‌گیری از اره لاشه بر ماکیتا و وصل کردن تیغه مناسب به آن می‌توان برشی به عمق 9 سانتی‌متر در فلز، و 10 سانتی‌متر در چوب پدید آورد. توجه شما را به این نکته هم جلب می‌کنم که برای برش دادن چوب و فلز باید تیغه مخصوص به آن را به کار برد و عوض کردن تیغه در اره افقی بر ماکیتا نیازی به آچار مخصوص ندارد و کلید تیغه‌پران آن به راحتی تیغه را جدا می‌کند. از انواع اره ی دستی قصابی ماکیتا علاوه بر برش زدن چوب و فلز، در برش دادن استخوان و گوشت تازه و یخ‌زده هم می‌توان بهره برد و چندکاره بودن آن، خرید اره لاشه بر برقی ماکیتا را برای هر خریداری به‌صرفه‌تر می‌کند. از کاربردهای دیگر خرید اره لاشه بر برقی ماکیتا می‌توان استفاده از آن در باغبانی و فضای سبز و خودروسازی نام برد.

مزیت اصلی اره افقی بر شارژی قابل حمل بودن آن است که قابلیت دسترسی را برای شما آسان می‌کند. هم‌چنین احتیاجی به ژنراتورهای بزرگ، سیم و کابل طولانی ندارید. اره­ افقی بر شارژی قابلیت­­ حرکت دایره­‌ای دارد به این معنا که با این اره می‌توانید برش منحی را به‌راحتی ایجاد کنید. سرعت متغیر این اره قابلیت تسلط روی کار را فراهم می‎‌کند. ضربات در این نوع اره بسیار بلندتر است؛ به همین علت سرعت و عمق برش بیشتری دارد.

از اولین مواردی که باید مدنظر داشته باشید انتخاب ابزاری است که به هنگام کار لرزش کم‌تری داشته باشد زیرا همان‌گونه که می‌دانید استفاده‌ طولانی مدت از ابزاری که لرزش‌ زیادی دارد کاربر را خسته کرده و برشی ناهموار و ناصاف ایجاد می‌کند. بزرگی و کوچکی پروژه تعیین‌کننده است که چه مانور قدرتی و در چه اندازه‌ای احتیاج دارید. در صورت بزرگی پروژه بهتر است از افقی بربا قدرت موتور بیشتر استفاده کنید.

در صورتی که احتیاج به برش منحنی یا دایره‌ای دارید بهتر است موقع خرید ابزار و تیغه به این موضوع دقت کنید؛ زیرا این ابزار می‌تواند برش افقی و عمودی را با سرعت بالا و تنظیمات بهتر انجام دهد. هم‌چنین تیغه می‌تواند چرخشی و قابل تنظیم باشد و از سیستم تعویض تیغه‌ آسان بهره‌مند باشد که هنگام تعویض آن احتیاجی به آچار نداشته باشید و با فشار و حرکتی کوچک به چپ یا راست آن را تعویض کنید.

تیغ اره‌ها در دو نوع سرعت ثابت و متغیر موجود هستند که برای مثال در تیغه با سرعت ثابت شما برشی یکنواخت اما با سرعتی ثابت خواهید داشت که این موضوع بستگی به قطعه کار شما دارد. کفشک قابل تنظیم از موارد مهم خرید افقی بر است، زیرا کفشک در روند کار پایه‌ای مهم بوده و در صورت قابلیت تنظیم، عمر تیغه را افزایش می‌دهد.

شرکت صنعتی ماکیتا در طراحی ابزار صنعتی، توجه ویژه‌ای به کنترل لرزش داشته و یکی دیگر از برتری‌های اره افقی برماکیتا کنترل لرزش در آن است. تیغه اضافه و کیف مخصوصی هم همراه اره ی دستی ماکیتا است تا هم ابزار برش مواد مختلف را در اختیار کاربرانش قرار دهد، و هم بردن و آوردن آن را آسان‌تر سازد.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر