شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره های فارسی بر

اره های فارسی بر به دو دسته کلی ثابت و کشوی تقسیم می شوند.

اره های فارسی بر کشویی اره هایی است که تیغه آنها در یک ریل حرکت رفت و برگشتی دارد، و کاربر می تواند در حین برش با ثابت نگه داشتن قطعه، تیغه را به عقب و جلو حرکت دهد. فارسی برهای ثابت دارای ریل نیستند و این حرکت رفت و برگشتی را ندارند. در واقع در فارسی برهای ثابت قطعات با عرض کمتر را برش می دهیم و بالعکس در فارسی برهای کشویی قطعات با عرض بیشتر. فارسی برهای ثابت کوچک می باشند و خیلی راحت قابل حمل هستندولی فارسی برهای کشویی، بزرگ و سنگین تر می باشند. فارسی بر ثابت برای برشهای ظریفتر با طول بیشترساخته شده اند اما فارسی برهای کشویی برای قطعات عریضتر ، عمیقتر و بزرگتر.اره فارسی بر کشویی نسل جدیدتر اره ثابت بوده و با داشتن ریل‌، برای برش تخته چوب‌های عریض بسیار ایده آل است. بعضی از فارسی برهای کشویی بجای ریل، بازو داشته که محدودیت‌های ریل را برطرف می‌کند. با استفاده از دستگاه کشویی می‌توانید برش‌های مختلف از قبیل عمودی، افقی، اریب، ترکیبی و… را ببرید.

فارسی بر های کشویی مجهز به یک یا دو ریل متحرک هستند که موتور و تیغه ی فارسی بر روی آن به جلو و عقب حرکت می کند و این امکان را فراهم میکند تا بتوان طول بیشتری را برش داد و بر خلاف فارسی بر های ثابت که محدوده برش آنها محدود به حرکت تیغه فارسی بر است فارسی بر های کشویی قابلیت جابجایی و حرکت در محور افقی را دارند و می توانند طول بیشتری را برش دهند.

فارسی بر کشویی دو طرفه
فارسی برهای دو طرفه نوع دیگری از اره های فارسی بر هستند که از لحاظ ظاهری، به اره های ثابت شباهت دارند، با این تفاوت که از دو طرف چپ و راست خم می شوند و بدین ترتیب، می توان بدون تکان دادن قطعه، آن را برش داد.این اره قابلیت‌های بیشتری نسبت به فارسی‌بر کشویی دارد. فارسی بر ثابت تنها امکان برش در حالت عمودی، فقط در سمت چپ را دارد؛ به‌عبارتی‌دیگر کاربر فقط می‌تواند تیغه را در حالت عمود به سمت چپ حرکت دهد؛ اما در مدل‌های دو طرفه امکان حرکت تیغه به راست هم وجود دارد.

تفاوت اره فارسی بر ثابت با کشویی

-در مدل کشویی، تیغه در یک ریل حرکت رفت و برگشتی حرکت می کند و کاربر می تواند در حین برش با ثابت نگه داشتن قطعه، تیغه را به عقب و جلو حرکت دهد. اما در نوع ثابت، ریل برای حرکت رفت و برگشتی وجود ندارد.
-تفاوت دیگر این است که مدل ثابت، قطعاتی با عرض کمتر و نوع کشویی قطعاتی با عرض بیشتر را برش می دهد.
-فارسی برهای ثابت ابعاد کوچکی دارند و حمل آنها راحت می باشد اما نوع کشویی، ابعاد بزرگتری دارد و سنگین تر نیز می باشد.
-برای برشهای ظریف تر با طول بیشتر، از نوع ثابت استفاده نمایید و برای قطعات بزرگتر و عمیق تر، نوع کشویی مناسب تر است.
-نوع کشویی امکانات بیشتر و قیمت بالاتری دارد. اما لازم است بدانید که تعداد زیادی از برش های مورد نیاز در نجاری ها توسط نوع ثابت این دستگاه ها انجام می شود.

فارسی بر کشویی هم نوع دیگری از فارسی برهای موجود در بازار است. مهم‌ترین قابلیت فارسی بر کشویی، دامنه برش بیشتر چوب است. در فارسی بر ثابت با توجه به اینکه تیغه فقط در جهت عمودی حرکت می‌کند، دامنه (عرض) برش محدود هست. به عنوان مثال در بیشتر فارسی برهای ثابت عرض برش حدود ۲۰ سانتی‌متر است.در فارسی بر کشویی شما می‌توانید عرض برش حدود دو برابر یا بیشتر از مدل ثابت داشته باشید. البته لازم به ذکر است که تکنولوژی دیگر هم به جای تکنولوژی کشویی به بازار عرضه شده است که از آن با نام فارسی برهای بازویی یاد می‌شود. فارسی بر بازویی هم همان کارکرد فارسی بر کشویی را دارند ولی تلاش شده در طراحی آن ضعف‌های فارسی بر کشویی برطرف شود.

هنگام خرید اره فارسی بر به ایمنی دستگاه حتما دقت کنید ، اره های فارسی به شکل تیغه گرد و با سرعت بسیار زیادی حرکت می کنند و همین ایجاب می کند که به ایمن بودن دستگاه اهمیت دهید .
قبل از خرید به حفاظ دستگاه توجه کنید و در هنگام کار کردن حتما از ماسک و محافظ صورت استفاده نمائید .
لوازم های دستگاه مانند تیغه اره در خرید فارسی بر نیز مهم است . تیغه های اره در سایز های 180 ، 210 ، 250 و 300 میلی متری استفاده می شوند همچنین تیغه هایی با قطر بزرگ تر این امکان را به شما می دهد که برش هایی با ضخامت های بیشتر را داشته باشید .
انتخاب صحیح تیغ اره از نظر فرم و تعداد دندانه برای برش انواع قطعه کارها می باشد . جهت برش ام دی اف از تیغ اره مخصوص آن و برای برش چوب نیز از تیغ اره مناسب استفاده می گردد .

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر