شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۷۱۲۳۸۳۸۸۸ مهدی دلاوری/حامدرحمانی
دریل مگنت

یک ابزار صنعتی است که از آن برای ایجاد سوراخ در یک سطح فلزی استفاده می‌شود.

یک ابزار برقی کاملاً تخصصی، سبک و قابل حمل که می توان از آن برای سوراخکاری فولاد و فلزات مشابه به آن بهره گرفت.دریل مگنت، ابزاری برای انجام سوراخ کاری مصالح و قطعات فلزی نصب شده و ثابت به طور سریع و راحت است. یک دستگاه قابل حمل است که طبق فناوری جدید طراحی شده است. همین نوع طراحی باعث شده تا قابلیت های بالایی داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم در کارهایی که حجم قطعات نیاز به سوراخکاری بالا است حتما به رساغ این ابزار بروید.

در هنگام استفاده از این ابزار، خاصیت مغناطیسی یا آهنربایی تولید می شود؛ این خاصیت موجب می شود تا قطعه فلزی مورد نظر در جای خود محکم قرار بگیرد. در نتیجه عملیات سوراخکاری به خوبی انجام می گیرد. مزیت اصلی دریل مگنت، دارا بودن خصلت آهنربایی و ثابت ماندن در جایگاه مورد نظر، به منظور اجرای عملیات بر روی فلز است. خاصیت آهنربایی پایه دریل مگنت، موجب می شود براده های آهن ناشی از اجرای سوراخکاری، در یک محل جمع شود. این کار از پراکنده شدن و پخش شدن براده های فلزی جلوگیری می کند.دریل مگنت های جدید از لحاظ وزنی سبک هستند و امکان حمل به محل دریل کاری برای این ابزار وجود دارد. دریلهای مگنت را می توان به صورت عمودی، افقی، مورب و یا معکوس بر روی سطح قرار داد.سرعت سوراخکاری در دریل های مگنتی بالا می باشد.یکی از مزایای دیگر دریل مگنتی این است که براده های حاصل از سوراخکاری به صورت پولکی و اندک می باشد و به همین دلیل می توان آن ها را به فروش رساند.مولفه هایی که در خرید دریل مگنت باید در نظر گرفته شوند شامل موارد زیر می شود:قطر،عمق و سرعت سوراخکاری،محیط کار و محدودیت ها و نیز جنس ماده ای که قرار است سوراخ شود.دریل مگنت در ابعاد کوچک و با ارتفاع کم تا ابعاد بزرگ و قابل تنظیم در سرعت های مختلف می توانند انتخاب شوند.همچنین قدرت چسبندگی مگنت دریل نیز مهم می باشد.
در بازار دو نوع دریل مگنتی شناخته می شود یک مدل هست که وزن زیادی دارد و هزینه تعمیرات آن نیز زیاد است و فقط با مته ته کونیک کار می کند.نوع دیگر نیز وزن پایین و سرعت بالایی دارد و با مته های ته کونیک و گردبر کاربرد دارد.
در مدل های جدید دریل مگنت قلاویز کاری به آن ها اضافه شده است.از این دستگاه در هر محلی که نیاز به سوراخکاری باشد می توان استفاده کرد. به طوری که در زیر آب یا در ارتفاع نیز به راحتی قابل استفاده است.

دستگاه های دریل مگنت در عین حال که بسیار پر قدرت و کارآمد می باشند، کوچک و قابل حمل بوده و می توان آنها را به راحتی در محل کار یا از کارگاهی به کارگاه دیگر جابجا کرد.

دستگاه برقی دریل مگنت را در مکان های مختلف می توان استفاده نمود. برخی از صنایعی که از ابزار دریل و دریل مگنت استفاده می کنند عبارتست از:
• صنایع ریل سازی
• صنایع تولیدی بزرگ
• صنایع سوله سازی
• تعمیرگاه های سیار
• صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
• صنعت خودروسازی و وسایل نقلیه
• صنایع کشتی سازی
• ساخت و ساز سازه های فولادی
• صنعت ساختمان
• صنعت پل سازی
• کارگاه های تولیدی
• کارگاه های جوشکاری فلزات

انواع دریل مگنتی عبارت است از:

اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ماشینهای دستگاه دریل مگنت دست دوم هسته مغناطیسی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ای این روزها بسیار محبوب هستند. این ماشینها در صرفه جویی در وقت و انرژی و در نتیجه تولید بیشتر در دریل مگنتی مغناطیسی کمک می‌کند.

پنوماتیک

از دریل های مگنت پنوماتیک در جایی استفاده می‌شود که خطر انفجار و آتش سوزی در اثر جرقه های الکتریکی وجود دارد و موتور دریل مگنت دار توسط هوای فشرده رانده می‌شود و آهنربا به جای الکترومغناطیس یک آهنربای دائمی است.

هیدرولیک

اگر تاکنون فکر کرده‌اید دریل مگنت دار مغناطیسی تابو چگونه کار میکند دریل های هیدرولیک ساده ترین راه فهم آن هستند دریل مگنت هیدرولیک مانند هر ابزار هیدرولیکی دیگری کار میکنند. دریل های مگنت مغناطیسی هیدرولیک ابزارهای تخصصی هستند که بیشتر در زیر آب استفاده می شوند زیرا به آنها را خراب نمیکند.

بی سیم

دریلهای مگنت بیسیم مغناطیسی بی‌سیم با استفاده از باتری برای یک محل کار که در آن برق وجود ندارد استفاده می‌شود. موتور توسط باتری قابل شارژ روشن می‌شود. آهنربا دریل مگنت بیسیم برای این ماشین ها یا الکترومغناطیسی است یا آهنربای دائمی.

افقی

دریلهای هسته مغناطیسی افقی با چرخدنده های زاویه ای در دریل مگنتی برای شرایط حفاری محدود ساخته شده‌اند.

دریل مگنت، یک مخزن آب و صابون دارد که باید آن را در ابتدای کار در محل مخصوص نصب نمایید.
شیلنگ را روی مخزن ببندید و سپس شیر مخزن را باز نمایید.
مته گرد بر را در جای خودش نصب کنید.
قدار دور مته را برای سوراخکاری توسط کلید تنظیم دور ،مشخص نمایید.
کلید پاور دستگاه را بزنید و شروع به سوراخکاری نمایید.

نکات ایمنی مورد توجه هنگام استفاده از دریل:
سطوح ناهموار یا تجمع ضایعات بزرگ از دستیابی آهنربا به قدرت چسبندگی بهینه جلوگیری می‌کند که می‌تواند باعث تغییر جهت یا بلندشدن دریل در هنگام عملیات شود. همچنین زنجیر یا بند ایمنی از آسیب‌رسانی دریل در هنگام تغییر جهت جلوگیری می‌کند. اگر در هنگام برش دریل تغییر جهت داده یا بلند شود، به احتمال زیاد تیغه برش می‌شکند.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر