شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چکش تخریب

استفاده از انواع ابزارهای برقی امروزه بسیار رایج است که از ...

استفاده از انواع ابزارهای برقی امروزه بسیار رایج است که از جمله آنها می ‌توان به دستگاه چکش تخریب اشاره کرد. چکش تخریب در دسته‌ی چکش‌های برقی قرار می‌گیرد و همان‌گونه که از اسم آن پیداست به چکشی اطلاق می‌شود که فقط برای تخریب به کار می‌رود. این دستگاه یکی مهم‌ترین ابزارهای برقی به شمار رفته و در تمامی عملیات‌های تخریب از کارهای کوچک گرفته تا کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که شغل شما به گونه‌ای است که معمولا قرار است سطوح بسیار سخت را تخریب کنید،  قطعا نیاز به یک چکش تخریب با قدرت کافی برای شکستن و تخریب مواد خواهید داشت. در اکثر موارد قدرت چکش‌های تخریب با وزن آن‌ها سنجیده می‌شود. چرا که وزن چکش ارتباط مستقیمی با میزان انرژی هر یک از ضربات چکش دارد. که . می‌دانیم که واحد اندازه‌گیری انرژی ژول است.چکش تخریب جز یکی از بزرگترین ابزار های برقی دستی به منظورانجامهرگونه تخریب می باشد .از ویژگی های این ابزار می توان بیان نمود که ابزاری سنگین و بسیارقدرتمند است که می توان برای انجام عمل تخریب همانند خراب کردن انواع محیط ، دیواره های بتنی و… از آن استفاده نمود . به عبارتی دیگر چکش تخریب یک ابزار قدرتنمد به منظور تخریب دیوارهای بزرگ ساخته شده از بتن می باشد . و هم اینکه چکش تخریب ابزاری همیشگی برای سرویس دهندگانی هستند که کار ساخت و ساز را انجام می دهند و جز ابزار هایی میباشد که همواره در انبار ابزار آنها وجود دارد . چکش تخریب های گوناگونی تا به حال ایجاد شده اند که برای کارهای مختلف از هر کدام از آنها استفاده می شود .

انواع چکش تخریب

بادی
این نمونه از چکش تخریب با هوای فشرده که به سمت چکش پمپ می‌شود کار تخریب را انجام می‌دهد، این هوای فشرده توسط مخزن‌هایی که متصل به دستگاه است، تامین می‌شود.

 هیدرولیکی
این مدل از چکش‌های تخریب وزنه سنگین و سایز بزرگتری دارند که بر روی بیل های مکانیکی و لودرها سوار می‌شوند و کار تخریب را انجام می‌دهند، این ابزارها توان و قدرت بالایی در تخریب سطوح و سازه سخت دارند.

برقی
در چکش های تخریب برقی ، این ابزار با متصل شدن به برق کار می کند، این نمونه توان و قدرت بالایی دارد ولی از معایب آن می‌توان گفت، در مکان های که دسترسی به برق نباشد نمی‌توان از آن استفاده کرد البته در این مواقع موتور برق راه چاره است.

چکش تخریب در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

انواع دیوار
انواع بتن
قسمت های مختلف از سازه
تخریب سطوح بسیار سخت مانند آسفالت
لازم به ذکر می باشد که چکش تخریب یکی از بهترین وسیله هایی است که می توان به منظور نصب یک پنجره بر روی دیوار بتنی از آن بهره برد. در واقع باید بیان شود که این ابزار برقی به واسطه قدرت تخریب بالای خود می تواند عملیات حفاری بدون عیب و نقصی را برای شما انجام دهد.
چکشهای تخریب ابزار های سنگینی هستند و استفاده صحیح از آنها برای دفع آسیب ها و خطرات احتمالی ناشی از لغزش این ابزار مهم است. هنگام استفاده از آنها استفاده از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی، دستکش ایمنی و چکمه های ایمنی انگشتان استیل برای جلوگیری از آسیب به دست و پا ضروری است. از این وسیله در نزدیکی همکاران خود استفاده نکنید زیرا ممکن است به طور تصادفی به آنها آسیب برساند. از عینک ایمنی برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم استفاده کنید.
برای جلوگیری از لغزش و بروز صدمات به خود، با اعمال فشار محکم بر روی چکش، می توانید به میزان مناسبی نیرو را بر روی منطقه ای که قصد تخریب آن را دارید وارد کنید.
هرگز نوک دستگاه را به سمت خود قرار ندهید چرا که ممکن است خطر جانی به همراه داشته باشد و منجر به آسیب تصادفی شود. همچنین از قرار دادن نوک دستگاه در جهت عمود خودداری کنید زیرا فقط یک سوراخ را در یک نقطه خاص ایجاد می کند. استفاده صحیح قرار دادن نوک در یک زاویه و اشاره به پایین است.
احتیاط هنگام چرخاندن دستگاه به سمت بالا از موارد مهمی است که توجه به آن الزامی است. هنگام چرخاندن چکش به سمت بالا باید احتیاط بیشتری داشته باشید. با عجله دستگاه را به عقب نیندازید زیرا ممکن است منجر به آسیب به سر شود. نوسان تدریجی به سمت بالا و به دنبال آن استفاده از مچ دست برای وارد آوردن ضربه به جسمی که قصد تخریب آن را دارید ، روش صحیحی است.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر