شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
فرز آهنگری

از این نوع فرز برقی اختصاصاً برای برش قطعات آهنی استفاده می شود.

از این نوع فرز برقی اختصاصاً برای برش قطعات آهنی استفاده می شود. سرعت چرخش آزاد این فرزها ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ دور در دقیقه است.به وسیله فرز می توان بسیاری از قطعات چوبی، فلزی، سنگی و … را برش زد و به آنها شکل داد. از سنگ فرز می توان برای صیقل دادن فلزات و سنگ، صافکاری و نقاشی اتومبیل، سایش، پولیش و … نیز استفاده کرد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، دنیای ابزارالات نیز تخصصی تر شده و برای هر حرفه ای ابزارهای مخصوصی تولید شده است. یکی از این ابزارالات فرز ها هستند. ساخت اولین فرز برقی به سال ۱۹۴۵ میلادی باز می‌گردد. امروزه جهت سنباده کردن و همچنین برش قطعات گوناگون فلزی و مصالح ساختمانی از فرزهای سنگ‌بری و آهنگری استفاده می‌نمایند. پیش از این برای انجام این امور از ابزارهای دستی استفاده می‌شد که این موضوع سبب صرف زمان و هزینه بسیار بالایی میگردید. این فرز کاربردهای صنعتی و خانگی مختلفی دارد و همین مورد باعث شده است به یکی از ابزارهای کاربردی تبدیل شود.
در صورتی که شما به یکی از کارهای صنعتی مشغول باشید و بخش زیادی از روز را به کار کردن با آهن آلاتد مشغول هستید، بدون داشتن فرز آهنگری از انجام کارهای زیادی محروم خواهید بود و توانایی انجام آن‌ها را ندارید. به همین خاطر است که گفته می‌شود فرز آهنگری یکی از ضروریات هر کارگاه صنعتی است.فرزهای آهنگری انرژی مصرفی موردنیاز خودشان را از برق شهری تامین می‌کنند و شما برای کار با آن‌ها باید حتما به پریز برق نزدیک باشید.از مهم ترین ویژگی های این دستگاه این است که برخلاف سایر دستگاه های برقی که فقط در یک زمینه کاربرد دارند این دستگاه دارای کاربردهای متنوعی است.از این رو شما می توانید از این دستگاه با توجه به نیاز خود استفاده نماید.یکی از کاربردهای دستگاه فرز آهنگری در زمانی است که سطح فلز یا سنگ در زمان کار کردن شما بیرون زده باشد یا دچار مشکلات دیگری شده استدر این زمان شما می توانید با این دستگاه این سطح بیرون را از بین ببرید و صاف کنید و یا سایر نقص های آن را برطرف کنید.از دیگر کاربردهای دستگاه فرز آهنگری، برش اجسام سخت است در واقع شما می توانید هر نوع جسمی را با هر نوع جنسی با استفاده از این دستگاه برش دهیدکه این امر به دلیل قدرت بسیار بالای این دستگاه است.

از این رو می توان گفت برش اجسام سخت با جنس های مختلف از دیگر ویژگی های دستگاه فرز آهنگری است که سبب پرکاربرد شدن آن شده است.کاربرد دیگر این دستگاه علاوه بر برش و ساییدن در زمانی است که شما در کار کردن با این دستگاه مهارت زیادی دارید.در این صورت می توانید انواع ابزارها اعم از وسایل باغبانی و خانگی و سایر وسایل این چنینی را تیز کنید.البته همان طور که اشاره نمودیم در این زمینه حتما باید از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشید و در صورتی که مهارت لازم را ندارید جدا از این کار خودداری کنید چرا که صدمات جبران ناپذیری به خود وارد می کنید.

نکات ایمنی کار با فرز آهنگری
قبل از شروع به کار مطمئن شوید که تیغه فرز، تیز و سالم است .
بستن تیغه فرز روی ماشین بایستی توسط پرسنل با تجربه و با رعایت اصول ایمنی صورت پذیرد .
هنگام تنظیم کار، برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از برخورد دست با تیغه، کار را باید به اندازه کافی از تیغه فرز دور نمود. هنگام کار با فرز از بار دادن بیش از حد خودداری کنید .در غیر این صورت تیغه فرز شکسته و باعث ایجاد جراحت می شود .
چنانچه مهره محور صفحه فرز محکم شده باشد، برای باز کردن آن نباید از نیروی گردنده خود ماشین استفاده نمود، بلکه بایستی پس از توقف کامل ماشین با وسایل مخصوص آن را باز کرد .
سرعت و بار را محاسبه و تنظیم نموده و بار را در جهت عکس گردش تیغه فرز قرار دهید .
در هنگام کار، از نزدیک کردن دست به تیغه فرز خودداری نمایید .
جهت جمع آوری پلیسه، پس از خاموش کردن دستگاه از برس مخصوص استفاده کنید .
از پوشیدن لباس گشاد، شال گردن و انگشتر در هنگام کار خودداری نمایید. جهت جلوگیری از صدمه به چشم از عینک حفاظتی استفاده نمایید. نصب حفاظ مناسب بر روی تیغه دستگاه الزامی است. جهت خنک کاری تیغه و قطعه کار از روغن مناسب استفاده نمایید .

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر